jääkaappi tyhjänä sitten seuraavat 3 viikkoa, kiitos kela..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi mitä :) Ennenvanhaan ei ollut edes menetelmiä, joilla viljaa lajiteltiin koneellisesti, optinen seulonta, vaan pelkästään ihmissilmien voimin. Nykyisin nuo voidaan seuloa kaikki pois ja valvoa tehokkaasti.
Nimenomaan: kesanto tarkoitti sitä, et aina oli joku viljapelto kynnetty syksyllä syvään, ja kesän aikana karhittiim moneen kertaan. Suorakylvöä ei tunnettu. Siitä juontui kesäkuun nimikin:-)

Nimenomaan: kesanto tarkoitti sitä, et aina oli joku viljapelto kynnetty syksyllä syvään, ja kesän aikana karhittiim moneen kertaan. Suorakylvöä ei tunnettu. Siitä juontui kesäkuun nimikin:-)
Mistähän sinä oikein nyt puhut. Torajyvää voi torjua viljelyteknisin keinoin ja ne ovat erit. luomussa käytössä, mutta ei se korvaa koneellista optista lajittelua ja valvontaa, jota ei ennen ollut.

Migreenipotilas ilman lääkkeitä ei ole kovin tuottoisaa?
Olen itsekin migreenipotilas. Hyvin vaikeahoitoinen migreeni, joka loppui menopaussissa eli oli hormoniperäinen. Migreenin täsmälääkkeitä en ole koskaan voinut käyttää, joten turvauduin opioideihin. Silti olin useita kertoja sairaalahoidossa migreenikohtauksen takia - kun se vain ei mennyt ohi.

Lääkärit eivät saa provikkaa määräämistään lääkkeistä. Ilmeisesti osa ihmisistä uskoo niin.

Olen itsekin migreenipotilas. Hyvin vaikeahoitoinen migreeni, joka loppui menopaussissa eli oli hormoniperäinen. Migreenin täsmälääkkeitä en ole koskaan voinut käyttää, joten turvauduin opioideihin. Silti olin useita kertoja sairaalahoidossa migreenikohtauksen takia - kun se vain ei mennyt ohi.

Lääkärit eivät saa provikkaa määräämistään lääkkeistä. Ilmeisesti osa ihmisistä uskoo niin.
Nykyään niiden täytyy suositella potilaalle esim näöntutkimusta tai muuta - potkut tulee, jos sotä eivät tee:-(

Yhteistyössä