V
vierailija
Vieras
Tää on niin tyypillistä autistista jankkaamista.Heh heh heh, oikein tosi hulvatonta tai sitten ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää on niin tyypillistä autistista jankkaamista.Heh heh heh, oikein tosi hulvatonta tai sitten ei.
Tää on kyllä niin totta. Just tuli tumpussa tän tägin juttuja vastaan ja kieltämättä latausta riittää. Ja sitä on ollut jo nuorempanakin vanhojen klippien perusteella.Janin lähellä hohkaa kuin ydinvoimala. Se heidän välissä oleva seksuaalinen kemia on huh huh.
Loukkaat Bojania.Tää on kyllä niin totta. Just tuli tumpussa tän tägin juttuja vastaan ja kieltämättä latausta riittää. Ja sitä on ollut jo nuorempanakin vanhojen klippien perusteella.
Tuntuu hiukan kyllä vaikuttavanNiin olen täällä parasta aikaa mutta ei minuun vaikuta mitenkään nämä BoJere ja BoJan lässyti lässyti lää satuilut. Bojan ja Dzejla ovat suhteessa vaikka kuinka kiusaatte näillä typerillä miespakotuksilla.
Ite se itteään loukkaa toimimalla Janin kanssa niinku toimiiLoukkaat Bojania.
Se ettet erota esitystä aitoudesta ei ole Bojanin vika että.Ite se itteään loukkaa toimimalla Janin kanssa niinku toimii
Ja sinulla uusi lempisana.Tää on niin tyypillistä autistista jankkaamista.
Hohhoijaa, hanki kiusaaja elämä.Tuntuu hiukan kyllä vaikuttavan
Mutta oikeesti, voihan sitä olla kemioita muittenkin kuin oman kumppanin kanssa. Bojan on myös useampaan otteeseen ilmaissut että Jan on hot tai sexy tms. Se kehuu toki muitakin (bändi)kavereitaan mutta ei mulla tule mieleen että se kenestäkään toisesta olisi toistuvasti puhunut nimenomaan tolla tavalla.
Niinkuin kirjoitin niin ei haittaa nämä BoJere ja BoJan sössötykset. Bojan on parisuhteessa Dzeikun kanssa.Se ettet erota esitystä aitoudesta ei ole Bojanin vika että.
Vain omien päätelmiesi mukaan, mitään tälläistä ei ole julistanut.Niinkuin kirjoitin niin ei haittaa nämä BoJere ja BoJan sössötykset. Bojan on parisuhteessa Dzeikun kanssa.
Älä vastaa minun puolesta, pölö. Ei haittaa nämä miespakotukset. Tottakai Bojanilla on kaverillista kemiaa niin Jeren kuin Janin kanssa, naisista hän silti tykkää.Hohhoijaa, hanki kiusaaja elämä.
Ymmärrätkö että tässä puhutaan heidän välisestä latauksesta? Kipinästä, kemioista, ihan sama miten sitä nimitetään. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kyse esityksestä vai ei. Huippunäyttelijätkin saattaa tehdä laimean roolisuorituksen, jos vastanäyttelijän kanssa ei kemiat kohtaa. Tai päinvastoin, joku ennalta-arvaamaton pari saattaakin nousta tv-sarjassa suosituksi juuri sen ansiosta, että kipinät sinkoilee ruudulta kotisohville saakka.Se ettet erota esitystä aitoudesta ei ole Bojanin vika että.
Kellään tervejärkisellä ei ole tarvetta kieltää B:n ja Dz:n parisuhdetta. Rakastuneita ovat.Vain omien päätelmiesi mukaan, mitään tälläistä ei ole julistanut.
Mitä kiusaamista tässä nyt oli?Hohhoijaa, hanki kiusaaja elämä. Kai sä nyt sentään oot nähny noita haastatteluja ja livejä joissa Bojan puhuu Janista?
Oho, kenenkähän kanssa boitsu seukkaa? ja seikku??Vain omien päätelmiesi mukaan, mitään tälläistä ei ole julistanut.
On se julistanut.Vain omien päätelmiesi mukaan, mitään tälläistä ei ole julistanut.
Kommentoin näin ohiksena. Samaa mieltä sun kanssa. Joksut ei vois kiinnostaa mua pätkääkään, mut kieltämättä he ovat silti hyvä livebändi ja Bojanin & Janin kemiat on spessua. En mä näistä jaksa silti vääntää tossareiden kanssa, koska he ovat sitoneet silmänsä kiinni ja mua ei kiinnosta tarpeeksi jauhaa jostain Joksuista.Ymmärrätkö että tässä puhutaan heidän välisestä latauksesta? Kipinästä, kemioista, ihan sama miten sitä nimitetään. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kyse esityksestä vai ei. Huippunäyttelijätkin saattaa tehdä laimean roolisuorituksen, jos vastanäyttelijän kanssa ei kemiat kohtaa. Tai päinvastoin, joku ennalta-arvaamaton pari saattaakin nousta tv-sarjassa suosituksi juuri sen ansiosta, että kipinät sinkoilee ruudulta kotisohville saakka.
Seksuaalista kemiaa voi olla miehenkin kanssa vaikka tykkääkin naisista. Se on vähän eri asia kuin kaverikemiat.Älä vastaa minun puolesta, pölö. Ei haittaa nämä miespakotukset. Tottakai Bojanilla on kaverillista kemiaa niin Jeren kuin Janin kanssa, naisista hän silti tykkää.
Häh, vastaan pässi ihan omasta puolestani niinkuin aina, ja se et ihan samanlaista toimintaa on nämä sinun naispakotukset, josseivat ole seksuaalisuuttaan julistaneet niin että.Älä vastaa minun puolesta, pölö. Ei haittaa nämä miespakotukset. Tottakai Bojanilla on kaverillista kemiaa niin Jeren kuin Janin kanssa, naisista hän silti tykkää.
Mutta kaverikemiat on Janin kanssa, aika mielikuvitusta vaatii muun ajattelu myöskin.Seksuaalista kemiaa voi olla miehenkin kanssa vaikka tykkääkin naisista. Se on vähän eri asia kuin kaverikemiat.
Komppaan myös tätä. En jaksa tätä loukkaamisjankkaajaa ollenkaan! Joksuja en pahemmin enää kuuntele mutta heistä mieleen on jäänyt lähinnä niitten keskinäiset häröilyt ja hyvä meininki. Janin ja Bojanin välillä on selvästi ihan omanlaisensa juttu mitä kummallakaan ei muitten kanssa ole. En tajua miksi sen toteaminen olisi uhka sen kummemmin muille shipeille kuin kummankaan oikean elämän parisuhteelle.Kommentoin näin ohiksena. Samaa mieltä sun kanssa. Joksut ei vois kiinnostaa mua pätkääkään, mut kieltämättä he ovat silti hyvä livebändi ja Bojanin & Janin kemiat on spessua. En mä näistä jaksa silti vääntää tossareiden kanssa, koska he ovat sitoneet silmänsä kiinni ja mua ei kiinnosta tarpeeksi jauhaa jostain Joksuista.
Mieti sitä, ja miks yhdistät minun viestiin jonkun toisenkin kirjoituksen pipipää.Mitä kiusaamista tässä nyt oli?
No B on itse puhunut sekä menneistä että nykyisistä kumppaneistaan vain naisina joten hyvin voidaan täälläkin tehdä niin.Häh, vastaan pässi ihan omasta puolestani niinkuin aina, ja se et ihan samanlaista toimintaa on nämä sinun naispakotukset, josseivat ole seksuaalisuuttaan julistaneet niin että.
Palautetaan vaan maanpinnalle, että mitään tollaista spessujuttua ei välillään oikeasti ole.Komppaan myös tätä. En jaksa tätä loukkaamisjankkaajaa ollenkaan! Joksuja en pahemmin enää kuuntele mutta heistä mieleen on jäänyt lähinnä niitten keskinäiset häröilyt ja hyvä meininki. Janin ja Bojanin välillä on selvästi ihan omanlaisensa juttu mitä kummallakaan ei muitten kanssa ole. En tajua miksi sen toteaminen olisi uhka sen kummemmin muille shipeille kuin kummankaan oikean elämän parisuhteelle.
No, mielikuvituksen lisäksi on myös ihan ilmiselviä juttuja, joita et vaan huomaa, koska selvästikin olet silmät kiinni ja sormet korvissa.Mutta kaverikemiat on Janin kanssa, aika mielikuvitusta vaatii muun ajattelu myöskin.