Relaatio 1280

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä relaatiosta ei tulisi kyllä ilman tekijää varmaan kenelläkään valmista. Aika hapokasta on homma, mutta kiitokset vaivannäöstä vihjeitä antaessasi.
Onko tälle 2-3 ruudun meemille (pääsanasta alaoikealle) jotain rajausta .. (2) .... (4) ...'.. (6) ..... (5)?
Mun lempi meemi tätä aihetta on lehmä, jolla on sellainen lasten muovinen auto päässä ja se sanoo. Beeb beeb I'm a milk truck

5.2 pääsanasta vasen alaviisto 13 lisävihjettä mikä proteiini on? Monikko
olen yrittänyt eri proteiinijauheita, valkuaisaine, rakennusaine... mitä tässä haetaan
myös yläpuolella oleva 14 mitä siinä haetaan

Apuja jos näihin saisi:
1.1.pääsanan päällä gth 2
gth:n vasemmalla puolella rs, sen yläpuolella 7 3 ja tämän vasemmalla puolella 12
näiden alla vipey oikealle 7
vasen alakulma 4 6 ja sen vieressä h ylöspäin5 (ei aukea aiemmalla vihjeellä)

Kelasin viheet läpi ja näihin en edelleenkään tai vielä löydä vastausta:

1.1.
lähtee varmaan vi pe y 12, 7 3, 7 (tuhansia yhtiöitä selattu..alkaa loppumaan ajatukset mistä hakisi lisää)
vasen alakulma d 4 6 (ääni? suomeksi, englanniksi, tekijä, joku yksittäinen ääni, wikipediasta, omilta sivuilta.. näitä olen kelannut)
vr 9 2

1.2.
vasen rajasana keskellä se 9 (baari? festivaali? joku erityispaikka missä nämä käy? pitääkö olla jonkun yrityksen nimi? Suomessa? Jos ei niin mikä maa ja kaupunki? )
pääsanan alla 5 ja sen alla 10 2 8
pääsanasta suoraan ylös 12

Kelasin viheet läpi ja näihin en edelleenkään tai vielä löydä vastausta:

1.1.
lähtee varmaan vi pe y 12 tehnyt mm. videopelisarjan joka tunnetaan haastavuudestaan ja siitä että kuolet koko ajan, 7 3 Tuhma koira, 7 (tuhansia yhtiöitä selattu..alkaa loppumaan ajatukset mistä hakisi lisää)
vasen alakulma d 4 6 (ääni? suomeksi, englanniksi, tekijä, joku yksittäinen ääni, wikipediasta, omilta sivuilta.. näitä olen kelannut)
vr 9 2

1.2.
vasen rajasana keskellä se 9 (baari? festivaali? joku erityispaikka missä nämä käy? pitääkö olla jonkun yrityksen nimi? Suomessa? Jos ei niin mikä maa ja kaupunki? )
pääsanan alla 5 tyylilajit ja sen alla 10 2 8
pääsanasta suoraan ylös 12 kaksiosainen sana, jonka loppuosa on pääsanan loppuosa ja alku tulee noista mitä 1.1 ruutuun hait