V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta vaan. Komppaus ei todellakaan ole minun. Joku on tainnut poistaa alkuperäisen viestini, mutta onneksi se on tallessa tuossa lainauksessa.Taitaa juuri näin! -komppaaja vain jatkaa omaa edellistä viestiään![]()
Mun mielestä nuo Kärtsän näytellyt ilmeselfiet ei oo kuumia. Luonnossa kuumempi. Ja tuossakin viimeistään Haavin musa droppasi vibaaAwww minkä kuvan Käärijä on postannut yöllä. Bojan on varmasti katsellut sitä yön pimeinä tunteina kiihkon vallassa.
Ihanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.Mun mielestä nuo Kärtsän näytellyt ilmeselfiet ei oo kuumia. Luonnossa kuumempi. Ja tuossakin viimeistään Haavin musa droppasi vibaa
K alkaa heti muuttua omaksi itsekseen ulkoisestikin, kun teki ratkaisun lähteä energiajumin vaikutuspiiristä uuteen elämään. Kaikkea hyvää hänelle!
Kaikki kaverinsa alkaneet viimeaikoina dissosioimaan vahvemmin ja vahvemmin.Mitäs mitäs?
En vihaa Lauria. Tylsä vainIhanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.
Ei kiinnosta.Kiusaajat taas vauhdissa. Bojan on hetero.
Jaa, minulle päinvastoin, K hiukan on, jos ihmistä mietitään.En vihaa Lauria. Tylsä vain
Samat temput ja maneerit siis aina. J:llä.Jaa, minulle päinvastoin, K hiukan on, jos ihmistä mietitään.
Kukas täälä Latea varsinaisesti vihaa. On vain niin helvetin tylsä ja tekee paskaa musaa. Kärtsän käyttämä biisi on sentään Laten parhaita, eikä siinä ole sitä typerää ähkintäräppäystä.Ihanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.
Täh?Kaikki kaverinsa alkaneet viimeaikoina dissosioimaan vahvemmin ja vahvemmin.
Miten ihmeessä kukaan voi pitää Lauria mielenkiintoisena ihmisenäJaa, minulle päinvastoin, K hiukan on, jos ihmistä mietitään.
Kiva että vieläkin tulee uusia klippejä vanhoilta ajoilta.Mark Pircin stoorissa K&co. Poistelua ilmeisesti taas ilmassa.
Arvostan aitoutta.Miten ihmeessä kukaan voi pitää Lauria mielenkiintoisena ihmisenäVarsinkin vielä Kärtsään verrattuna. Ehkä jos tykkää vanuttuneista villasukista
Ja tuollainen kaunotar vielä kuvissa.Kiva että vieläkin tulee uusia klippejä vanhoilta ajoilta.
Jep, herää epäilys että lopuillakin mennyt hermo.Täh?
Noloa! Eipä Käärijällä enää muita faneja ole kuin mummoja ja lapsia. En tiedä yhtään teiniä joka fanittaisi Käärijää.Mä en voi tuntea mitään muuta kuin myötähäpeää. Mammat eilen eturivissä ihan kehuskelivat sillä että eivät päästä ketään eturiviin. Tätä on luvassa Ruisrockissa sitten.
Sitä saa nimenomaan Kärtsältä. Late on laskelmoiva ton herkkismies-imagonsa kanssa ja joka ainoa juttu minkä itsestään ulos päästää, on etukäteen punnittu. Sekö muka on aitoutta? Tää äiti-juttu on ollut turhan iso osa nykyisen imagon rakennusta, enkä oikein osaa arvostaa tällaista "avoimuutta".Arvostan aitoutta.
Älä jaksa enää suhderunkata siinä.Ja tuollainen kaunotar vielä kuvissa.
Miten sen oman discordin löytää? Voisin mennä stalkkailemaanPuhutaanko ilomuffinssista. Mielenkiintoinen kirjoitus tilillään. Onko polttanut sillat nyt viimeisiinkiin kavereihinsa?