V
vierailija
Vieras
Täs huomaa, et nää mammat elää vauvapalstallaEi pidä paikkaansa. Onneksi nämä nuoret fanittajat ovat omissa ryhmissään, niin etteivät vanhat stalkkerit pääse heihin käsiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täs huomaa, et nää mammat elää vauvapalstallaEi pidä paikkaansa. Onneksi nämä nuoret fanittajat ovat omissa ryhmissään, niin etteivät vanhat stalkkerit pääse heihin käsiksi.
Tottakai esiteini-ikäisiäkin faneja on mutta häviävän pieni vähemmistö.
25-35-vuotiaat eivät ole keski-ikäisiä, mutta trolli sä oletkin ja varmaan sama, jonka mielestä Mikken lapset oli Areenan tanssijat.Eihän kukaan ole kieltänyt heidän olemassaoloaan. Suurin osa faneista on lapsia ja keski-ikäisiä.
Tässähän oli puhe keikalla kävijöistä eikä mistään suljetuista rinkirunkkuryhmistä.Ei pidä paikkaansa. Onneksi nämä nuoret fanittajat ovat omissa ryhmissään, niin etteivät vanhat stalkkerit pääse heihin käsiksi.
Onkohan joku Bojan fani taas asialla, jota harmittaa se kun Kärdellä on myös faneina nuoria ja miehiä.Varmaan tarve lytätä teinejä ylipäätänsä. Itse käy mummokeikoilla niin ottaa koville nuoret.
Eli sä et ees käy Käärijän keikoilla. Usko tai älä mut myös esim. Komiat bändillä on lähinnä nuoria faneja, vaikka joku täällä haukkui heidänkin fanit mummoiksi.Tässähän oli puhe keikalla kävijöistä eikä mistään suljetuista rinkirunkkuryhmistä.
Ihan selvä Bojanisti, joka ei kestä sitä, et gaymiehet rakastaa Kärtsää.Onkohan joku Bojan fani taas asialla, jota harmittaa se kun Kärdellä on myös faneina nuoria ja miehiä.
Samaa mieltä. Bojanisti-mummo-ikä kyttääjä on palstan tylsin hahmo. Menis seuraamaan Joksuja, mut sen sijaan on mielummin Kärppylin antifaniOnpas tylsää settiä täällä nyt
No tämä!Ihan selvä Bojanisti, joka ei kestä sitä, et gaymiehet rakastaa Kärtsää.
Juu niin on, lavatanssit trendaa nuorten keskuudessa. Kn musiikki taas ei.Eli sä et ees käy Käärijän keikoilla. Usko tai älä mut myös esim. Komiat bändillä on lähinnä nuoria faneja, vaikka joku täällä haukkui heidänkin fanit mummoiksi.![]()
*keski-ikäiset gaymiehet.Ihan selvä Bojanisti, joka ei kestä sitä, et gaymiehet rakastaa Kärtsää.
Ei ainakaan areenakeikalla näyttäytynyt tämä.Ihan selvä Bojanisti, joka ei kestä sitä, et gaymiehet rakastaa Kärtsää.
Hyi mitä puhetta teineistä. Jos sinä runkkailet pidä se itselläsi äläkä sotke nuoria fantasioihisi.Tässähän oli puhe keikalla kävijöistä eikä mistään suljetuista rinkirunkkuryhmistä.
Kaikki tietää että Komiat on nuorten bändi. Oot tainnut langeta trolliin eikä liity Kärtsään mitenkään.Eli sä et ees käy Käärijän keikoilla. Usko tai älä mut myös esim. Komiat bändillä on lähinnä nuoria faneja, vaikka joku täällä haukkui heidänkin fanit mummoiksi.![]()
Ottaisin itse koska vaan mielummin keski-ikäisen Sauli Koskisen kuin Sergey Hillmanin.*keski-ikäiset gaymiehet.
Oletkin mummo.Ottaisin itse koska vaan mielummin keski-ikäisen Sauli Koskisen kuin Sergey Hillmanin.
Itseasiassa en oo, mut miten vaan.Oletkin mummo.
Sama, joka tietää kaikki tiktok-käyttäjät, vaikka ei ole tiktokissa.Onkohan joku Bojan fani taas asialla, jota harmittaa se kun Kärdellä on myös faneina nuoria ja miehiä.
Taidat olla itsekin aika vanha, sen kirjoitustyyli on niin boomeri kuin voi olla.Minkähän ikäinen on se K:n shippifani, joka teki kuvapaljastuksen 50+ ja minä olin luullut nuoremmaksi kirjoitusten perusteella )ja hoikemmaksi) mutta osa on pysyy lapsenomaisina pitkään?
Miks kaikki gayt esittää aina Hilja-mummoja somen ryhmissä?Oletkin mummo.