V
vierailija
Vieras
Juu, minäkin aattelin et milläköhän perustein tääkin määritellään oikein.Ja sinullahan se kokonaiskuva on hyvin hallussa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, minäkin aattelin et milläköhän perustein tääkin määritellään oikein.Ja sinullahan se kokonaiskuva on hyvin hallussa![]()
Jep. Ketä hlvettiä kiinnostaa, et tuleeko Kärtsän keikoilla vastaan Marttoja vai Veetejä. Mä katson keikoilla itse esitystä enkä mieti mitään yleisön ikä- tai sukupuolijakaumaa. Nää ikävuosi jankkarit tarttisivat elämäänsä kunnon gayp*rnoa ja daddyn piiskaa.Että miten hvetin tylsää puhua jostain ikävuosista. Linkittäkää vaikka gayvideoita
Ei tietenkään vaikuta siihen, mutta näiden muutamien tyyppien ennaltapäätetty inho Härtsää kohtaan ärsyttää ainakin itseäni. Asenne on sama kuin koulukiusaajilla. Selkeästi toi show on kehittynyt ja vois nyt antaa heidän edes näyttää, millaista kontsaa sieltä on tulossa, eikä etukäteen dumata kaikkea.Joillakin kestää tajuta et Häärijä (Tomi) on K:lle läheinen ystävä ja tärkeä osa crew:ta, fanien kitinät ei siihen asiaan tule vaikuttamaan.
Mitä jos avaat vaikka uutiset välillä, niin huomaat että maailmassa on muutakin elämää kuin tämä pieni fandom.Ja sinullahan se kokonaiskuva on hyvin hallussa![]()
Mee vaikka haukkaan Lärvisen lerssiä välilläJuu, minäkin aattelin et milläköhän perustein tääkin määritellään oikein.
Taitaa nyt kuitenkin seuraavat vuodet Kärtsällä mennä oman uran eikä perheen kasvatukseen.Mun sydän sulaa tosta pikku-Käärijästä tän päivän keikalla. Käärijästä tulee niin hyvä isä vielä joku päivä, jos vaan niin haluaa ja asiat menevät niikseen.
Älä viitti trollaa tuommoistaMun sydän sulaa tosta pikku-Käärijästä tän päivän keikalla. Käärijästä tulee niin hyvä isä vielä joku päivä, jos vaan niin haluaa ja asiat menevät niikseen.
Osui ja upposi nähtävästi.Ja sinullahan se kokonaiskuva on hyvin hallussa![]()
Samaa mieltä tästä, minua ei ole Häärijä ärsyttänytkään koskaan niin toisaalta vaikea samaistua.Ei tietenkään vaikuta siihen, mutta näiden muutamien tyyppien ennaltapäätetty inho Härtsää kohtaan ärsyttää ainakin itseäni. Asenne on sama kuin koulukiusaajilla. Selkeästi toi show on kehittynyt ja vois nyt antaa heidän edes näyttää, millaista kontsaa sieltä on tulossa, eikä etukäteen dumata kaikkea.
Jep. Ketä hlvettiä kiinnostaa, et tuleeko Kärtsän keikoilla vastaan Marttoja vai Veetejä. Mä katson keikoilla itse esitystä enkä mieti mitään yleisön ikä- tai sukupuolijakaumaa. Nää ikävuosi jankkarit tarttisivat elämäänsä kunnon gayp*rnoa ja daddyn piiskaa.
No on niissä vähän eri energia. Tarjoitin vaan että vaihtelu teki enemmän kuin gutaa. Nyt sitten tätä, älä hermostu.Kylläpä sullakin taas ottaa koville. Toi bangaranga oli hauska ja ihan samanlainen härvellys kuin jotkut Joostin tai Tommyn tai bbnoksen kanssa tehdyt jutut. Ongelma on vain sun asenteessa.
Kukaan täällä ei ole lytännyt yhtään mitään.Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.
Mammat on jämähtäneet vauvapalstalle. Huvittaa jopaJos viettää aikaansa lähinnä tietyissä paikoissa kuten täällä, BK discordissa, X:n tai tumpun shippi ryhmissä, niin ikäkäsitys voi hämärtyä. Nämä on niin pienen piirin ryhmiä, ettei osaa sen jälkeen muodostaa enää kokonaiskuvaa.
Juu juu. Jättäs ois varmaan hauska hauskuuttaja mutta muija sais hoitaa kodinMun sydän sulaa tosta pikku-Käärijästä tän päivän keikalla. Käärijästä tulee niin hyvä isä vielä joku päivä, jos vaan niin haluaa ja asiat menevät niikseen.
Ja jättäs pennut autoon kun unohtus baariin esittämään pelleäJuu juu. Jättäs ois varmaan hauska hauskuuttaja mutta muija sais hoitaa kodin
Entäpä se vaihtoehto, että yksinkertaisesti ei halua perustaa perhettä just tämän nykyisen tilanteensa ja uransa takia. Mahtuisko sun mikroskooppiseen ainoaan aivosoluun tällainen ajatus.Juu juu. Jättäs ois varmaan hauska hauskuuttaja mutta muija sais hoitaa kodin