Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sit pitää leikata toimeentulotuesta.Kuka on yllättynyt tuosta että siirrytään etuudesta toiselle? Hallitus varmaan. Nytkin puuhastelivat maahanmuuttajien työttömyyetuuksiin alennuksen mutta toimeentuloki sen sitten korvaa.
En latiakaan olen ns maksumies, joka maksaa sitä kuuluisaa "kunniavelkaa" tälle yhteiskunnalle.Paljonko sä saat?
Mikseivät siis leikanneet suoraan siitä koskien maahanmuuttajia?Sit pitää leikata toimeentulotuesta.
Kuka on yllättynyt tuosta että siirrytään etuudesta toiselle? Hallitus varmaan. Nytkin puuhastelivat maahanmuuttajien työttömyyetuuksiin alennuksen mutta toimeentuloki sen sitten korvaa.
Pfff..En latiakaan olen ns maksumies, joka maksaa sitä kuuluisaa "kunniavelkaa" tälle yhteiskunnalle.
Se olisi rasismia!Mikseivät siis leikanneet suoraan siitä koskien maahanmuuttajia?
En latiakaan olen ns maksumies, joka maksaa sitä kuuluisaa "kunniavelkaa" tälle yhteiskunnalle.
Ei sen kummemmin kuin työttömyystuen leikkaaminen vain maahanmuuttajilta. Veikkaan että tämä(kään) hallitus ei ole tarpeeksi perillä tukisysteemistä.Se olisi rasismia!
Oma veikkakseni on että siitä ei mitään säästöjä saada vaan tosiaan toimeentulotuki korvaa sen leikkauksen. Poikkeuksena ne maahanmuuttajapariskunnat joista toinen on töissä. Heidän työttömään puoliskoon se kyllä vaikuttaa.Juu ja se taisi olla kokonaista 70 euron leikkaus työttömyystuesta muihin verrattuna, mikä heikentää laskelmien mukaan julkista taloutta vajaat 10 miljoonaa euroa vuodessa.