V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaurassa on älytön määrä nikkeliä muihin viljoihin verrattuna. Kertoiko kukaan silloin siitä?Nam, lapsena tuli syötyä paljon ap:n mainitsemalla tavalla nuo kaurahiutaleet, joukkoon maitoa ja sokeria ja kyllä oli hyvää!
Käytännössä jos vaivan voi ”korjata” läkkeellä, ne on otettava. Ei altistusta kukaan vähennä, jos sitä ei itse järjestä.Nikkeli aiheuttaa Suomessa äkillisten myrkytysten sijaan yleisimmin kosketusallergiaa ja ihottumaa. Erityisen akuutteja tai laajamittaisia nikkelimyrkytyksiä ei maassamme tunneta yleisenä terveysongelmana, mutta altistumista seurataan tarkasti esimerkiksi elintarvikkeiden ja työpaikkojen kohdalla.
Meillä mummi sanoi sitä mökiksi. Mä viellä tänäpäivänkin syön mökkiä välullä. Siis kaurahiutaleita maitoo ja jonkun verran sokeria tykkäänmaidon kans, kun kuulema ei oo aikaa keitellä puuroo ja kun ei muka osaa tehä siitä sopivaa. No, käyhän se tietysti niinkin että muksu kauhoo hiutaleita naamaan... tai sitten ei. kehtaa valittaa kun lapselle ei aamupala maistu.
tuli mieleen tuo typeryys nyt yhtäkkiä niin aattelin jakaa. nyt puuron keittoon lähtee tämä äiti.
Eikä ala ”värisemään” missään?Meillä mummi sanoi sitä mökiksi. Mä viellä tänäpäivänkin syön mökkiä välullä. Siis kaurahiutaleita maitoo ja jonkun verran sokeria tykkään
Minkä pitäisi alkaa värisemään?Eikä ala ”värisemään” missään?
Varmaankin metallinpaljastimen. Tuo ihminen on aivan sekopää kaikkine fobioineen. En tiedä uskaltaako juoda vettäkään, jollei siinä ole luomusertifiointia.Minkä pitäisi alkaa värisemään?
Kädet ainakin voi tärrätä.Minkä pitäisi alkaa värisemään?
Ihan sairaan hyviä oli lapsena kun Elovena täysjyväkaurahiutaleita sekoitettiin maitoon ja hiukan sokeria päälle. Jää kaurapuurot toiseksi.maidon kans, kun kuulema ei oo aikaa keitellä puuroo ja kun ei muka osaa tehä siitä sopivaa. No, käyhän se tietysti niinkin että muksu kauhoo hiutaleita naamaan... tai sitten ei. kehtaa valittaa kun lapselle ei aamupala maistu.
tuli mieleen tuo typeryys nyt yhtäkkiä niin aattelin jakaa. nyt puuron keittoon lähtee tämä äiti.
TottaPaljon parempi antaa lapselle keittämättömiä kaurahiutaleita ku esim. muroja ja sokerista jugurttia.
Ei huolinut linkkiä tästä aiheesta / miksi?”20.3.2024· Alla olevaan kirjallisuuskatsaukseen ovat Luken tutkijat Tapio Salo ja Lidija Bitz keränneet tietoa Suomen maaperän nikkelipitoisuudesta sekä ...”
Etsi itse lisää.
Nojaa pikkulapsena jo sitä söin ei ainakaan viellä tärrää. Tärrääkö sun kädet yhtään?Kädet ainakin voi tärrätä.