Lukeminen kannattaa aina? (Tää voisi olla samantien kesäpulinat- ketju. Kaikki mukaan!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -roosaruusa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho oliko sillon just se modeemi yhteys joka piippas sä oot sit nähnyt kaiken tän palstan uudistukset. Muistakko millanen tää sivu oli kun tulit tänne siis ulkoasu? Internetkään ollu kovin vanha mä olin sillon vast ollu parivuot teini😁

En muista ihan ekaa palstaversiota mutta toisen muistan. Se oli tosi kömpelö. Ja vuodestakaan en ole ihan varma mutta vuonna 2005 kun kuopus syntyi palstailin varmasti.

Sen verta viellä iskästä et kyl mä sitä rakastan aina oon. Se otti jos mua lapsena pelotti nukkuun viereen ja teoillaan osoittanut rakkauden vaik ei niin tunteista puhuttukkaan tai se oli vaikeaa se vei mua paikkoihin mut se iskä tottui hiljsisuuden kulttuurin kun sen iskä kuulin vast tänä vuonna sen iskästä et mistään ei oikeen saannu puhua ettei naapurit tai muut kuule ku mun täti oli vammainen ja jotain häpeää liittyi. Noh viimevuonna kun tyhjenettiin iskän kämppää löydettiin sen päiväkirjat ja luin yhen sanan iskä oli kirjoittanut et poikaani en hylkää koskaan ja se oli kauniisti sanottu et itku tuli. Iskälläkin oli isot tunteet pinnan alla ja mä ymmärrän ku se oppi ettei tunteista puhuttu ja kasvoi siihen. Ja muutenkin vanhalla iällä kun jäin kodittomaksi nih iskä otti luokseen asumaan ja aina sai tulla sinne jos oli joku hätä. Mä olin aina se joka sanoi iskä mä rakastan sua ja hoidit isän tehtävät mallikkaasti vaik otettiin monesti kiivaasti yhteen. 2017vuonna kun tuli se jyrähdys olin iskän luona ja sen kaa käveltiin sairaalaan ja iskä itki kun oltiin ambulanssissa ja mua oltiin viemässä kellokoskelle ja mä monesti sanoin iskä mä rakastan sua. Ja kun se oli väsynyt pidin tsemppi puheita et upseeri ei koskaan luovuta vaik ois kuin tiukka paikka tahansa vaan menee aina eteenpäin ja kaikenlaista. Iskä oli se turva aina kiitos kaikesta olit hyvä iskä vaik muisti katoaa ja vielkin jankataan mä sanon kokeillaan viellä kannabista mut ei suostu. Siskon kaa naurettiin autossa ku sisko tokas et nytkun millään ei oo väliä ni iskä vois käydä viel vaik panemassa naapurihuoneen irmaa😁 et vois heittää hurlumhei siis tietty jos irma suostuu. Noh ei se ihan noin mennyt mut naurettiin hullusti. Osaa se siskokin vitsailla haa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä