V
vierailija
Vieras
Kenelle henkilölle? En minä kenestäkään yksittäisestä ole puhunut, pöhkö.Nyt menee jo kunnianloukkauksen osastolle. Pitäiskös ottaa ruutukaappausta ja välittää ko henkilölle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kenelle henkilölle? En minä kenestäkään yksittäisestä ole puhunut, pöhkö.Nyt menee jo kunnianloukkauksen osastolle. Pitäiskös ottaa ruutukaappausta ja välittää ko henkilölle.
Osa palstamammoista on mielikuvituksettomia jankkareita ja sitten on teitä ihan liiallisella mielikuvituksella varustettuja huolehtijoita. Mitä vtun väliä noilla somekuvilla on? Hän on somen ammattilainen. Teillä ei ole mitään käsitystä siitä mitän sen ulkopuolella tapahtuu ja miltä kenenkin naama näyttää. Luuletko, että K on tyhmä kuin saapas tai viaton pikkupoika, jota pyöritellään miten sattuu. Kyllä hän ihan varmasti osaa hoitaa asiansa ja suhteensa, mitä ne sitten ovatkaan.Ja vaikka kuinka ois bränditili, niin siinä huolimatta se suomen hotein miesnamu ojentelee ripsiään seurana altaalla, Red Bull Vodkineen.
Ja tää näyttää naamasta samalta, kuin Alepan kassa klo 16.
Taidat olla kuitenkin ihan se sama tyyppi, joka väitit hänen tekevän of-sisältöä, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.Haloo, minä olen ainakin puhunut yleisesti ilmiöstä of/seksi somenaisilla. Ulkomailla tosin varmasti yleisempää. Älä sinä sotke tähän mitään yksittäisiä henkilöitä.
Höpö höpöTiedät hyvin, että tuota ketjua seuraamalla pääset aloitukseen jossa on puhe yhdestä henkilöstä. Ja aivan varmasti myös häntä tarkoitit.
Mistä sä nyt ton K:n tyhmyyden ja pikkupoikuuden tohon vedit? Oot kyllä herkillä hänen "kunniaansa" puolustaessasiOsa palstamammoista on mielikuvituksettomia jankkareita ja sitten on teitä ihan liiallisella mielikuvituksella varustettuja huolehtijoita. Mitä vtun väliä noilla somekuvilla on? Hän on somen ammattilainen. Teillä ei ole mitään käsitystä siitä mitän sen ulkopuolella tapahtuu ja miltä kenenkin naama näyttää. Luuletko, että K on tyhmä kuin saapas tai viaton pikkupoika, jota pyöritellään miten sattuu. Kyllä hän ihan varmasti osaa hoitaa asiansa ja suhteensa, mitä ne sitten ovatkaan.
Sun jutuista paistaa sellainen asenne. Tätä naista olen puolustamassa pösilö.Mistä sä nyt ton K:n tyhmyyden ja pikkupoikuuden tohon vedit? Oot kyllä herkillä hänen "kunniaansa" puolustaessasi
Paljon fiksumpi kuin moni palstamamma. Kannattaisi kuunnella niitä podcasteja esim.Fiksu?
Elämäntehtävänä yrittää lisätä vyötärö-lantio-ratiotaan senkin jälkeen, kun luontoäiti jo asettaa rajoitteita. No mikäs siinä.Kyllä on käärijällä nyt kerrassaan upea ja fiksu yrittäjä-nainen![]()
Typo *on puolustamassa pösilö*Sun jutuista paistaa sellainen asenne. Tätä naista olen puolustamassa pösilö.
Fiksut menestyy, tyhmät elää tukien varassa.Fiksu?
Ei se ole oikeesti kovinkaan tiimalasi. Näin netissä kuvaparin, jossa samasta kuvasta oli sen muokattu vartalo ja todellisuus. Ihan perusmuidu se on.Elämäntehtävänä yrittää lisätä vyötärö-lantio-ratiotaan senkin jälkeen, kun luontoäiti jo asettaa rajoitteita. No mikäs siinä.
Näyttää jo sadun Jänis Vemmelsäären tsernobylmutaatiolta paikoin.
Lyhyet pätkät mitkä näin riitti, eipä kiitos.Paljon fiksumpi kuin moni palstamamma. Kannattaisi kuunnella niitä podcasteja esim.
Elämäntehtävänä yrittää lisätä vyötärö-lantio-ratiotaan senkin jälkeen, kun luontoäiti jo asettaa rajoitteita. No mikäs siinä.
Näyttää jo sadun Jänis Vemmelsäären tsernobylmutaatiolta paikoin.
Osuva kuvaus kyllä.Sä sitten rakastat näitä omia sanailujasi ja kuvittelet olevasi lahjakaskin. Et oikeastaan ole. Kuvailet noilla jutuilla lähinnä omaa myrkyllistä mieltäsi. Todellisten ihmisten kanssa niillä ei ole ollut ikinä mitään tekemistä.
Mikä typo. Itsestäni puhuin eli "olen puolustamassa".Typo *on puolustamassa pösilö*
Omasta mielestäsi. Faktaksi se ei muut.Osuva kuvaus kyllä.
Sössöti söö.Mikä typo. Itsestäni puhuin eli "olen puolustamassa".
Älä sitten puhu asioista, joihin et edes viitsi perehtyä.Lyhyet pätkät mitkä näin riitti, eipä kiitos.
Kyllä noi ilmeisesti kuvanmuokkaukset sitä vastaa, miks ees rumentaa itseään sit noin hassunnäköiseksi.Omasta mielestäsi. Faktaksi se ei muut.
Miks perehtyisin, sekojen K-fanien touhuja ja fanituksia nämä.Älä sitten puhu asioista, joihin et edes viitsi perehtyä.
Kekätossari? No hänellä nyt kaks aivosolua etsii toistaan.Fiksut menestyy, tyhmät elää tukien varassa.