V
vierailija
Vieras
Olen pahoillani.Täytyy, kun on kielletty viestimästä.
Mitä tuhlausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen pahoillani.Täytyy, kun on kielletty viestimästä.
Hyvää yötä sinullekin.Käykää immeiset oikeasti nukkumaan. Kiitätte itseänne aamulla. Täällä ei tapahdu mitään merkittävää.
Sade huuhtoo hiekan pois. Jäljelle jäävät vain isot kivet kaipauskosken kuohuihin.
Ei minulta, toivottavasti ei minulle.Too little too late
Kaivattu vois tulla antamaan!Suukkosia ruusunnupulle.
Saa tosta sivuston omista asetuksistaTänne pitäisi ehdottomasti saada tumma tila. Eihän tämmönen auta ketään nukahtamaan.
Ei kun hetkinen, laitoinko sittenkin selaimen asetuksista, en muista, ainakin bravella toimiiSaa tosta sivuston omista asetuksista
ei tartte jännittää, saa mokaillakin, ei se ole niin vakavaa, onhan tässä jo kaikennäköstä olluMua jännittää ihan älyttömästi viesteily sun kanssa. En oo ollenkaan rentona vaan ahdistelen joka kirjoitettua sanaa, ihan kuin just se vois murtaa kaiken meidän väliltä.![]()
Tää oli hauskasti sanottu!Voisin pötkähtää erään miehen viereen.
En täällä, mut wapissa.Mua jännittää ihan älyttömästi viesteily sun kanssa. En oo ollenkaan rentona vaan ahdistelen joka kirjoitettua sanaa, ihan kuin just se vois murtaa kaiken meidän väliltä.![]()
Totta, kuuntelen vielä vähän suunnistusta kymäläisiltä ja syön iltapalaa sekä haaveilen elämästä kaipaamani naisen kanssa. Hyvää yötä kaikille.Käykää immeiset oikeasti nukkumaan. Kiitätte itseänne aamulla. Täällä ei tapahdu mitään merkittävää.
Eipä se omakaan viestintä ole lievästi sanottuna aina niin tyylikkäästi sujunut, että ei noita tartte jännittää.,
Mä oon huomannu sen ja mä oon ihan ok sen suhteen.En mä tiedä enää mikä mielenhäiriö tämä koko juttu on ollut. Joo, tykkää susta, mutta et sä taida olla se mun tyyppi. Ehkä halusin nähdä sinussa hänet, mutta et sä ole. Ei sitä etsimääni ehkä ole olemassakaan.