V
vierailija
Vieras
Olen pahoillani.Täytyy, kun on kielletty viestimästä.
Mitä tuhlausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen pahoillani.Täytyy, kun on kielletty viestimästä.
Hyvää yötä sinullekin.Käykää immeiset oikeasti nukkumaan. Kiitätte itseänne aamulla. Täällä ei tapahdu mitään merkittävää.
Sade huuhtoo hiekan pois. Jäljelle jäävät vain isot kivet kaipauskosken kuohuihin.
Ei minulta, toivottavasti ei minulle.Too little too late
Kiitos kulta. Pierethän taas mun naamaan ja suuhun ihanan polttavia myrkkykaasuja kun nähdään. Pyllysi rutisee niin seksikkäästi melkein 24/7Hanille hyvää yötä ja kauniita unia.
Unihaleja ja pusuja sinulle.
Pääsisinpä käpertymään viekkuusi lämpöiseen.
Kastuin ihan läpimäräksi tuolla ulkona.
-M.K.K
T a p a ittes.Kiitos kulta. Pierethän taas mun naamaan ja suuhun ihanan polttavia myrkkykaasuja kun nähdään. Pyllysi rutisee niin seksikkäästi melkein 24/7![]()
Tehdäänhän rakas näitä kaikkia taas kun nähdään:Hanille hyvää yötä ja kauniita unia.
-M.K.K
Muistatko kulta, kun vastasit tähän mun ilmoitukseen:Hanille hyvää yötä ja kauniita unia.
-M.K.K
Kaivattu vois tulla antamaan!Suukkosia ruusunnupulle.
Saa tosta sivuston omista asetuksistaTänne pitäisi ehdottomasti saada tumma tila. Eihän tämmönen auta ketään nukahtamaan.
Tarkoitin siis että voisin vääntää pötköt pepustani erään miehen suuhun.Voisin pötkähtää erään miehen viereen.
Ei kun hetkinen, laitoinko sittenkin selaimen asetuksista, en muista, ainakin bravella toimiiSaa tosta sivuston omista asetuksista
ei tartte jännittää, saa mokaillakin, ei se ole niin vakavaa, onhan tässä jo kaikennäköstä olluMua jännittää ihan älyttömästi viesteily sun kanssa. En oo ollenkaan rentona vaan ahdistelen joka kirjoitettua sanaa, ihan kuin just se vois murtaa kaiken meidän väliltä.![]()
Tää oli hauskasti sanottu!Voisin pötkähtää erään miehen viereen.
En täällä, mut wapissa.Mua jännittää ihan älyttömästi viesteily sun kanssa. En oo ollenkaan rentona vaan ahdistelen joka kirjoitettua sanaa, ihan kuin just se vois murtaa kaiken meidän väliltä.![]()
Totta, kuuntelen vielä vähän suunnistusta kymäläisiltä ja syön iltapalaa sekä haaveilen elämästä kaipaamani naisen kanssa. Hyvää yötä kaikille.Käykää immeiset oikeasti nukkumaan. Kiitätte itseänne aamulla. Täällä ei tapahdu mitään merkittävää.