K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloitetaanpa keskustelu: erään serbialaisen verkkosivuston mukaan Dz oli NS:ssä toissapäivänä, ja luin Redditistä, että oli Anan syntymäpäivä. Siellä puhutaan mahdollisesta sovinnosta. Luulen, että B ja Dz ovat tuskin nähneet toisiaan viimeisten kahden kuukauden aikana. Onko mahdollista, että he ovat eronneet? Mielestäni Dz mieluummin on jonkun paljon rahaa omaavan miehen kanssa, kuten tuon tytön.
Mikä on NS?

No eikä ole😂 Onko mammalla menny tunteisiin, kun kertoi, että on ihastunut ja alkuvuodesta deittaillut miehet ei enää kiinnosta.
Oli se vappuheila (vappupano?) ja sitten halikaveri (=K) ja tämä ulkomailla asuva mies, joka on nyt kesäksi tullut Suomeen ja jota odotti kuin kuuta nousevaa mutta nyt kun mies on Suomessa, niin ei ollut enää niin innokas tapailuun, kun oli tämä halikaveri, mutta aikoi silti tapailla. Eli ainakin kolme miestä deittailussa toukokuussa. Seiskan perusteella halikaveri noista jäi ehkä pysyväksi mutta ei se poista sitä, että on deittaillut kolmea kaveria yhden kuukauden aikana.

Oli se vappuheila (vappupano?) ja sitten halikaveri (=K) ja tämä ulkomailla asuva mies, joka on nyt kesäksi tullut Suomeen ja jota odotti kuin kuuta nousevaa mutta nyt kun mies on Suomessa, niin ei ollut enää niin innokas tapailuun, kun oli tämä halikaveri, mutta aikoi silti tapailla. Eli ainakin kolme miestä deittailussa toukokuussa. Seiskan perusteella halikaveri noista jäi ehkä pysyväksi mutta ei se poista sitä, että on deittaillut kolmea kaveria yhden kuukauden aikana.
No ei alkanut tapailla, sä oot kyllä hullu juttuinesi. Sanoi, ettei enää kiinnostanut se ulkomailta tullut mies, kun onkin ihastunut ja halikaveri.

Siis nimeonomaan sanoi ettei kiinnosta enää tapailla tätä ulkomailta Suomeen tullutta miestä, koska löysi jo halikaverin.

Te ootte kyllä kaikki mammat hulluja juttuinenne ja vähän käy sääliksi Kärtsää, jos podinpitäjä näin tarkasti aikoo asiosta kertoa jatkossakin. Palstamammojen vatvominen on jotenkin YÖK. Muuten sinänsä ihan sama kenen kanssa K suhteilee, kunhan on itse onnellinen.

Ei se niin sanonut. Oletko sä se joka täällä jankannut siitä, ettei K voi olla iloinen ja onnellinen?
En. Toivon todella, että K on onnellinen ja löytänyt elämänsä naisen. Fanitan hiukan tätä toistakin osapuolta ja olen kuunnellut podcastejaan jo kauan. Mutta tiedän myös, että ovat vasta tavanneet ja suhde on erittäin tuore, kun toukokuun alussa ei ollut halikaverista vielä mitään tietoa. Yritän saada nämä "sormus sormessa ja maha paksuna"-kiimailijat rauhoittumaan. Annetaan heidän tutustua ennen kuin lyödään leimaa päälle.

En. Toivon todella, että K on onnellinen ja löytänyt elämänsä naisen. Fanitan hiukan tätä toistakin osapuolta ja olen kuunnellut podcastejaan jo kauan. Mutta tiedän myös, että ovat vasta tavanneet ja suhde on erittäin tuore, kun toukokuun alussa ei ollut halikaverista vielä mitään tietoa. Yritän saada nämä "sormus sormessa ja maha paksuna"-kiimailijat rauhoittumaan. Annetaan heidän tutustua ennen kuin lyödään leimaa päälle.
On täällä sentään joku järki-ihminenkin sentään. 👏

No lähinnä tuon yhen mamman pakotukset, että ois sanonut podissaan jotain mitä ei ole sanonut. Oon kuunnellut podiaan pitkään ja puhui talven/alkuvuoden jutuista. Ja että nyt kun löytänyt halikaverin sanoi, että se kiinnostava ulkomailla asunut Suomeen palannut tyyppi oli laittanut koodia ja ei enää kiinnostanutkaan vastata. Tällä mammalla tuntuu olevan tarve mustamaalata jokainen nainen.

Yhteistyössä