K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ihan ku ei vois epäsuoralla mennä esim. Lufthansa, Airbaltic lentää Finnairin ohella, tuskin nyt huomiseenkaan menemistään jättää, ja kun perhettäkin jo siellä. X:ssä tuli vastaan tämä.
Tarkoitatko tätä X:ssä?

"one more sleeps and the biggest moment of my life (i see jere stepping out of plane)''

Jos tarkoitat niin ei tuo oo ees nähnyt J:n astuvan ulos lentokoneesta 😂 Vielä kommenteissakin sanonut itse ettei edes tiedä milloin J on menossa Sloveniaan, olettaa vain.

Tarkoitatko tätä X:ssä?

"one more sleeps and the biggest moment of my life (i see jere stepping out of plane)''

Jos tarkoitat niin ei tuo oo ees nähnyt J:n astuvan ulos lentokoneesta 😂 Vielä kommenteissakin sanonut itse ettei edes tiedä milloin J on menossa Sloveniaan, olettaa vain.
No oli se tämä, minä sit ymmärsin väärin. En nähny mitään lisäkommentteja. Silti ei J:n huomiselle kannattais jättää tuloansa.

Vaikka en oo Bbno$ fani, niin onhan toi kieltämättä Kärtsän paras julkisesti nähty kaulapusu ikinä. Sympaattista miten luonnollisesti hän moiskauttaa pusuja mieskavereidensa kaulaan. Ne Bambi pusut ja hiplailut on liian rivoja omaan makuuni, sellainen pelleily ei ole minua varten. Bojan silti suosikkini edelleen näistä Kärtsän kavereista muuten.
Kärtsän faijakin moiskautti tollasen Käärijälle Areenalla. Taitaa olla perheessä sellainen suht neutraali välittämisen osoitus

Yhteistyössä