V
vierailija
Vieras
Jankkaa nyt vielä kymmenettä kertaaPääfocus haluttiin tarkoituksella pitää joksuissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jankkaa nyt vielä kymmenettä kertaaPääfocus haluttiin tarkoituksella pitää joksuissa.
Tuskinpa tarkoituksella nyt kuitenkaan.Mistä Temusta Bojanin vaatteet oli hankittu kun eivät kestäneet yhtä käyttöä tai sitten housujen kuului mennä rikki kesken CCC:n.
Voin kuvitella, että Bojan on ollut aivan hermoraunio rankkasateen tultua. Tuossa yhteisen ccc:n jälkeen B kiitteli niin vuolaasti Jerppaa, että uskon Jerpan rauhoittaneen Boitsun mielen ja olemaan menemättä ahdistukseen juuri ennen keikkaa. Kaikesta selvitään. Onhan se meidän Kärtsäri sellainen maadoittava![]()
Oli ne rikki jo aiemmin, Nacellakin meni rikki. Mut hienot asut, eikä haitannut et vähän ihoa näkyiMistä Temusta Bojanin vaatteet oli hankittu kun eivät kestäneet yhtä käyttöä tai sitten housujen kuului mennä rikki kesken CCC:n.
Voin kuvitella, että Bojan on ollut aivan hermoraunio rankkasateen tultua. Tuossa yhteisen ccc:n jälkeen B kiitteli niin vuolaasti Jerppaa, että uskon Jerpan rauhoittaneen Boitsun mielen ja olemaan menemättä ahdistukseen juuri ennen keikkaa. Kaikesta selvitään. Onhan se meidän Kärtsäri sellainen maadoittava![]()
*hotellihuoneeseenTäytyy sanoa että todella hyvin kuvattu esitys telkkariin. Näin jälkikäteen ajateltuna oli järkevää jäädä kotiin kun näki missä mutavellissä moni siellä katsoi keikkaa. Eikä haittannut yhtään että Käärijää ei näytetty kun kyse on kumminkin Jokerien 10.v keikasta.
Ilmeisesti jossain välissä JO keikkaa kun televisio näytti mainoksia. Kun mainokset loppuivat niin näin K vielä lavalla hetken aikaa mutta itse biisiä ei kuulunut.Missä kohtaa ne veti yhteisen ccc:n oliko se Kn ja JO keikkojen välissä vai ihan vikana biisinä?
Ei ole minun kirjoitus, toki kauppaan poistuin.*hotellihuoneeseen
Tais olla sulla nyt freudilainen lipsahdus tuo jäädä kotiin.*hotellihuoneeseen
Oli minun kirjoitus että.Ei ole minun kirjoitus, toki kauppaan poistuin.
No minun kekätossarin ei ainakaan, ei tietoa sinusta minulla.Oli minun kirjoitus että.
Joo ei nyt varmaan hirveesti Kärpän ansiota ollu, se hääsääjä . Eihän se ollu edes lavalla, kun Bojanin korviin tuli tieto, että kaikki jatkuu ja auku alkoi paistaa ja Bojan alkoi hurrata ja kaikki taputtivat ja läpyttivätVoin kuvitella, että Bojan on ollut aivan hermoraunio rankkasateen tultua. Tuossa yhteisen ccc:n jälkeen B kiitteli niin vuolaasti Jerppaa, että uskon Jerpan rauhoittaneen Boitsun mielen ja olemaan menemättä ahdistukseen juuri ennen keikkaa. Kaikesta selvitään. Onhan se meidän Kärtsäri sellainen maadoittava![]()
Eikä ole minunkaan, toki suihkuun poistuin.Ei ole minun kirjoitus, toki kauppaan poistuin.
Ihan olen Suomessa.*hotellihuoneeseen
Tänään paistaa AUKU, ulos ja lenkille.Joo ei nyt varmaan hirveesti Kärpän ansiota ollu, se hääsääjä . Eihän se ollu edes lavalla, kun Bojanin korviin tuli tieto, että kaikki jatkuu ja auku alkoi paistaa ja Bojan alkoi hurrata ja kaikki taputtivat ja läpyttivät![]()
Minä en kattonut ees telkasta kokonaan, ei jaksanut keskittyä. Myöhemmin sit, jos jäi talteen.No minun kekätossarin ei ainakaan, ei tietoa sinusta minulla.
Varpaanväleilläkö sitä keikkaa katsotaan? Luulin, että silmillä.Täytyy sanoa että todella hyvin kuvattu esitys telkkariin. Näin jälkikäteen ajateltuna oli järkevää jäädä kotiin kun näki missä mutavellissä moni siellä katsoi keikkaa. Eikä haittannut yhtään että Käärijää ei näytetty kun kyse on kumminkin Jokerien 10.v keikasta.
Ilmeisesti jossain välissä JO keikkaa kun televisio näytti mainoksia. Kun mainokset loppuivat niin näin K vielä lavalla hetken aikaa mutta itse biisiä ei kuulunut.
Joo ei nyt varmaan hirveesti Kärpän ansiota ollu, se hääsääjä . Eihän se ollu edes lavalla, kun Bojanin korviin tuli tieto, että kaikki jatkuu ja auku alkoi paistaa ja Bojan alkoi hurrata ja kaikki taputtivat ja läpyttivät![]()
Eivät saaneet ilmeisesti näyttää K:n esiintymistä. Raha-asioita.
Ei ollut rahasta kiinni, vaan tietoinen päätös, ihan on vauras tv-yhtiö tämä.Eivät saaneet ilmeisesti näyttää K:n esiintymistä. Raha-asioita.
Samoin.Paljon voi päätellä näistä kirjoituksista täällä. Ei mulla muuta.