V
vierailija
Vieras
rakkauspaskasta ja haluaa olla vain vapaa kuin taivaan lintu ettei kukaan eikä mikään rajoita tai hallitse..minun mielestäni ihmisen pitää olla vapaa..luolaeukotkin oli vapaita..ehkä minussa on ripaus luolanaista heh heh.. tosin tasa-arvon nimissä eiköhän se ole naisten aika vetää pesismailalla ja raahata luolaan jos on sillä tuulella..sitten sidotaan ja kidutetaan melkein hengiltä kunnes pallit paukkuu kuin tulivuori..