Jos ei välitä kullista tai semmosesta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
rakkauspaskasta ja haluaa olla vain vapaa kuin taivaan lintu ettei kukaan eikä mikään rajoita tai hallitse..minun mielestäni ihmisen pitää olla vapaa..luolaeukotkin oli vapaita..ehkä minussa on ripaus luolanaista heh heh.. tosin tasa-arvon nimissä eiköhän se ole naisten aika vetää pesismailalla ja raahata luolaan jos on sillä tuulella..sitten sidotaan ja kidutetaan melkein hengiltä kunnes pallit paukkuu kuin tulivuori..
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
rakkauspaskasta ja haluaa olla vain vapaa kuin taivaan lintu ettei kukaan eikä mikään rajoita tai hallitse..minun mielestäni ihmisen pitää olla vapaa..luolaeukotkin oli vapaita..ehkä minussa on ripaus luolanaista heh heh.. tosin tasa-arvon nimissä eiköhän se ole naisten aika vetää pesismailalla ja raahata luolaan jos on sillä tuulella..sitten sidotaan ja kidutetaan melkein hengiltä kunnes pallit paukkuu kuin tulivuori..
Ronskia tekstiä, jota palstan Pieru-Petri kavahtaa.
Asiat on sanottava halki, poikki ja pinoon niin kuin ne ovat.
Hyvin moni nainen on luultavasti minulle hyvin kateellinen. Minäkin olisin, jos en olisi minä.
 

Yhteistyössä