K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
 
Vatsa on nyt kovalla. En tiedä taas johtuuko ruuasta. Söin eilen jauhelihapihvejä kaksi kappaletta, uusia perunoita ja kermakastiketta. Aamupalan jätin väliin, mutta illalla söin kaksi makkaravoileipää ja smuutin. Kakalla olen käynyt viimeksi toissapäivänä.
 
Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
Oliko hän siellä synttäreilläkin? Mistä näkee?
 
Vatsa on nyt kovalla. En tiedä taas johtuuko ruuasta. Söin eilen jauhelihapihvejä kaksi kappaletta, uusia perunoita ja kermakastiketta. Aamupalan jätin väliin, mutta illalla söin kaksi makkaravoileipää ja smuutin. Kakalla olen käynyt viimeksi toissapäivänä.
Olet onnekas. Minulla on ollut ripulia viime aikoina. En ole keksinyt syytä ja vessassa joutuu ravaamaan paljon. Täällä kehotettiin vähentämään kasviksia, mutta sekään ei ole oikein auttanut:
 
Suomessa 60000 dollaria ja Sloveniassa 40000 dollaria.


Mistä sinä näitä nappaat?

Tässä on nopea katsaus Slovenian keskeisiin talouslukuihin:
  • Bruttokansantuote yhteensä: $86,73 miljardia
  • BKT asukasta kohden (BKT/capita): $40 630
  • Talouden kasvuvauhti: +2,0 % [1]

Suomen kasvuvauhti: koko kuluvan vuoden 2026 talouskasvun ennustetaan asettuvan noin 0,7–0,8 prosenttiin. Ellei Suomessa pikku hiljaa ala kasvuvauhti kiihtyä, ohi menee että paukahtaa.
 
Mistä sinä näitä nappaat?

Tässä on nopea katsaus Slovenian keskeisiin talouslukuihin:
  • Bruttokansantuote yhteensä: $86,73 miljardia
  • BKT asukasta kohden (BKT/capita): $40 630
  • Talouden kasvuvauhti: +2,0 % [1]

Suomen kasvuvauhti: koko kuluvan vuoden 2026 talouskasvun ennustetaan asettuvan noin 0,7–0,8 prosenttiin. Ellei Suomessa pikku hiljaa ala kasvuvauhti kiihtyä, ohi menee että paukahtaa.
Ihan googlasin ton asian niin onhan siinä Suomi kuitenkin edellä.
 
Mistä sinä näitä nappaat?

Tässä on nopea katsaus Slovenian keskeisiin talouslukuihin:
  • Bruttokansantuote yhteensä: $86,73 miljardia
  • BKT asukasta kohden (BKT/capita): $40 630
  • Talouden kasvuvauhti: +2,0 % [1]

Suomen kasvuvauhti: koko kuluvan vuoden 2026 talouskasvun ennustetaan asettuvan noin 0,7–0,8 prosenttiin. Ellei Suomessa pikku hiljaa ala kasvuvauhti kiihtyä, ohi menee että paukahtaa.
Eihän tuossa mitään suurempaa väristelyä ollut. Siinä sanottiin Suomen BKT:n asukasta kohden olevan 60.000$ ja Slovenian 40.000$, kun se sinun listasi mukaan on tarkalleen 40.630$. Suomen BKT asukasta kohden on tarkalleen 60.130$. https://www.worldometers.info/fi/bkt/suomi-bkt/
 
Mitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.
🤣😂😭
 
Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
Voitaisko me n*ssia joskus yhdessä? -Jyrki
 

Yhteistyössä