V
vierailija
Vieras
Onkohan täällä vielä joku joka ei tiedä, että teillä ei syödä viljatuotteita muuta kun kvinnoaa ja mantelijauhetta? Suolattoman voin käyttö on myös tullut tutuksi ja samoin luomukerma. Karppaus aamen.Ei mitään kun ei leipääkään syödä. Suolasmatonta voita. kaikkeen.