K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Ihanaa ❤️ Erityisesti tuo, että huomioivat myös ulkkiksia!
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Milloin K on noin sanonut..?
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Ei mitään oikeasti salassapidettävää vaan ihan vaan perheen elämään liittyviä asioita, tapahtumia, suunnitelmia, ja kyllä kävi selväksi, keitä heidän lapsensa ovat ja mitä he ovat tehneet viime aikoina. Niin, ja kaiken tämän kuulin ihan parin minuutin aikana, kun kävelin ohitse. Mitään viestiä ei kyllä pidä laittaa kenellekään. Aivan urpoa käytöstä mennä kantelemaan, että vanhemmat ovat sosiaalisia ja kehuskelevat lapsillaan niin kuin kuka tahansa vanhempi. Turhaa epäsovun luomista, kun kaikilla oli hyvä tarkoitus. Mieluummin pidetään asiat omina tietoinamme, niin kuin nyt nuo kyseiset fanit ovat tehneet, joille näitä asioita on kerrottu.
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Hetkinen, luin tarkemmin uudestaan eli ilmeisesti omasta elämästään kertoivat juttuja. Se on toki eri juttu kuin kertoa Kärtsän elämästä. Ei he varmasti sitä tekiskään ainakaan tarkoituksella.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Jotenkin tuntuu, että niillä vanhemmilla on tilannetajua että osaavat arvioida keiden seurassa avautuvat ja keiden eivät. Siis ihan faneistakin. Ei ne silti kaikille juttele.
 
Kysyin tekoälyltä onko Rtvslo varakas, niin vastaus oli ei. Se on kamppaillut jo pitkään taloudellisten vaikeuksien kanssa ja tehnyt tappiollista tulosta. Viime vuosi oli pitkään aikaan ylijäämäinen, mutta rahat menivät aiempien tappioiden ja velkojen paikkailuun. Se toimii siis tiukalla budjetilla ja yrittää nousta vakaammalle pohjalle.

No tämä oli syy myös siihen, että jäivät pois Euroviisuista. Ei mikään Israel-juttu vaan ihan puhdas rahapula.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
Konsertin mainoksissa mainostettiin myös Devitoa ja Käärijää, missään ei puhuttu että striimissä näkyisi.
 
Jotenkin tuntuu, että niillä vanhemmilla on tilannetajua että osaavat arvioida keiden seurassa avautuvat ja keiden eivät. Siis ihan faneistakin. Ei ne silti kaikille juttele.
Vaikka ovatkin sosiaalisia ihmisiä, osaavat kyllä varmasti valita seuransa ja pitää suunsa supussa, jos pölhöt fanit tenttaavat typeriä juttuja Kärtsästä. En ymmärrä, miksi tästä nyt kannetaan täällä huolta. Aikuisia ja fiksuja ihmisiä.
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.
 
Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.
Miten siis olisit halunnut näiden fanien reagoivan, kun vanhemmat tervehtivät ja tulivat kyselemään, mitä mieltä olivat konsertista? Oikeasti, lopeta jo, kun et mistään mitään tiedä. Fanit eivät olleet aloitteellisia, he eivät kyselleet tai udelleet mitään asioita vaan vanhemmat itse kertoivat ja kyselivät ja pitivät keskustelua yllä. Olisiko tämä asia nyt vihdoin käsitelty?
 
Miten siis olisit halunnut näiden fanien reagoivan, kun vanhemmat tervehtivät ja tulivat kyselemään, mitä mieltä olivat konsertista? Oikeasti, lopeta jo, kun et mistään mitään tiedä. Fanit eivät olleet aloitteellisia, he eivät kyselleet tai udelleet mitään asioita vaan vanhemmat itse kertoivat ja kyselivät ja pitivät keskustelua yllä. Olisiko tämä asia nyt vihdoin käsitelty?
Ja siksi juuri olisi hyvä infota, etteivät luota näihin faneihin. Liian hyväuskoisia taitaa olla koko perhe.
 
Ei mitään oikeasti salassapidettävää vaan ihan vaan perheen elämään liittyviä asioita, tapahtumia, suunnitelmia, ja kyllä kävi selväksi, keitä heidän lapsensa ovat ja mitä he ovat tehneet viime aikoina. Niin, ja kaiken tämän kuulin ihan parin minuutin aikana, kun kävelin ohitse. Mitään viestiä ei kyllä pidä laittaa kenellekään. Aivan urpoa käytöstä mennä kantelemaan, että vanhemmat ovat sosiaalisia ja kehuskelevat lapsillaan niin kuin kuka tahansa vanhempi. Turhaa epäsovun luomista, kun kaikilla oli hyvä tarkoitus. Mieluummin pidetään asiat omina tietoinamme, niin kuin nyt nuo kyseiset fanit ovat tehneet, joille näitä asioita on kerrottu.
Ekasta viestistä sai vähän sellaisen vaikutelman, että kovaan ääneen kailoteltiin ympäriinsä ja sinäkin kuulit asioita sivullisena. No joo. Ihan sama, mutta ehkä heidän pitäisi silti miettiä vähän tarkempaan avautumisiaan.
 
Ekasta viestistä sai vähän sellaisen vaikutelman, että kovaan ääneen kailoteltiin ympäriinsä ja sinäkin kuulit asioita sivullisena. No joo. Ihan sama, mutta ehkä heidän pitäisi silti miettiä vähän tarkempaan avautumisiaan.
Minusta taas he olivat ihailtavan luontevia ja ottivat upeasti fanit huomioon. Kilttejä, sosiaalisia ja hurmaavia ihmisiä. Mutta kyllä, ohikulkijat saattoivat kuulla asioita, joita ei pitäisi. Toivottavati mikään seiskan urkkija ei ollut paikalla. K:n huoli vanhemmistaan on ihan perusteltua. Eivät taida todellakaan ymmärtää julkisuuden negatiivisia vaikutuksia. Mutta he olivat omia itsejään ja varmasti K:kin toivoo, että saisivat edelleen olla sellaisia kuin ovat. Kirjoitin tästä vain, jotta fanien turha syyttely loppuisi. Fanit eivät tehneet mitään väärää.
 

Yhteistyössä