Haltialan kotieläintilan uuden omistajan tj. ja vanhoillislesta taitaa ajaa putiikin pian konkkaan ahdasmielisellä asenteellaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä ne kertovat karua tarinaansa? Siitäkö, että toimivamman alkoholipolitiikan ansiosta vähentyvä alkoholin kulutus on huono asia? Taitaa vain olla väärin sammutettu. Kun kulutus vähenee ilman herätyskokouksia ja esirukoilua, niin se ei voi olla hyvä asia.
Hyvin sanottu.

Valitettavasti tuo sairas uskonhörhö hyökkäsi harhaisilla kunnianloukkauksilla kimppuusi. Yritetään ymmärtää hän ei voi sairaudelleen mitään.
 
Rivien välistä luen, ettei Pieru-Petri ymmärrä ihmisen elimistön toiminnoista edes perusasioita. Hän surutta tuputtaa ihmisille viinaa, mutta syömisestä hän on täysin pihalla. Moni alkoholisti laiminlyö täysin syömisensä ja elää pelkästään viinan voimalla.
Lukekaa päivän uutisia. Viikottain joku julkisuuden henkilö poistuu elävien kirjoista ”terveyshaasteiden” takia.
Yp voisi välittää ip-tiedot tuosta ”selvänäkijä” hourupäästä valkotakkisille että hänet saataisiin nopeasti hoitoon
 
Mikseivät ihmiset ymmärrä että liikalihavuus on elimistölle myrkkyä. Miksi tieten tahtoen täällä on 1,2 miljoonaa ylipainoista?

Miten mahtaa olla omien kilojesi kanssa?
Olen ollut nuorena normaalipainon alarajoilla ja nykyään normaalipainoinen, jota olen ollut jo 40 vuotta ja tulen olemaan loppuun asti.
Hankkikaa älykello se kertoo teille päivittäiset askeleet, nukkumisen epäkohdat, kalorien polton, sydämen toiminnan jne. Kello haastaa itseä parempiin ja terveellisempiin suorituksiin.
En ole absolutisti mutta en juo alkoholia koska jo pienikin määrä häiritsee elimistön palautumista yön aikana ja vie energiaa. Sisäelimet ja aivot kiittävät kun jätät ottamatta. Suosittelen varsinkin pienten lasten vanhemmille tipatonta ja savutonta linjaa.
 
Eli et osannut kertoa, mitä yritit sanoa. Ratkaisuna hyökkäsit eri mieltä kanssasi olevan ongelmien (ihan omakeksimiesi) kimppuun. Tuollaiseen henkiseen jumppaan ei Euroopan fiksuinta ihmistä vähäisempi otus pystyisikään!
Jokainen joka rohkenee olla eri mieltä kuin pierumummo (joka on koko maailman fiksuin omasta mielestään)niin kyseinen henkilö hänelle on sitten tietenkin pierupete
 

Yhteistyössä