V
vierailija
Vieras
Onpa siirappinen näkemys.Selvästi jokin henkinen yhteys on ja tukihenkilö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpa siirappinen näkemys.Selvästi jokin henkinen yhteys on ja tukihenkilö.
”Pelkkä kuvaaja” Niin varmaanKarim nyt näyttää kuvaavan Kärtsän ulkomaan keikoilla. Mitä ihmeellistä siinä on?
Mummo hyvä, tämä ketju ei ole mikään seniilien päiväkirja.Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should![]()
Pistä Bojan kostopitsiä päälle ja vamppaa Karim itsellesi takaisin. Kyllä se on Kärpälle oikee mies on Lärviskä
Jos sinä et pysty keskittymään pitkään tekstiin, anna muiden lukea niitä ilman narinoitasi.Mummo hyvä, tämä ketju ei ole mikään seniilien päiväkirja.
Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should![]()
Näin on.Pistä Bojan kostopitsiä päälle ja vamppaa Karim itsellesi takaisin. Kyllä se on Kärpälle oikee mies on Lärviskä
Juuri näinJos sinä et pysty keskittymään pitkään tekstiin, anna muiden lukea niitä ilman narinoitasi.
Sä oot erehtynyt, se "kaveri" on vain Karimin nimen etuliite.Mikä hiton hengenheimolainen, kavereita nää on kuten Karim kirjoittikin.
Tän on pakko olla Aito.Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should![]()
Tässä yksi.Missä näkisi videoita siitä myrskystä?
Ai niin, ja tää oli muuten ainoa kenttä, jossa tehtiin aika turha ruumiintarkastus mikä lienee et piti seistä haarat levällään jossakin jutussa läpivalaisu tai metallinpaljastus.Ljubljanan kentältä löysin onneks hyvän hajuveden ton itelleni huonon Lauran tilalle eli Moschino Pink Bouquet ja sit toiseks tilasin vielä vielä Sokokselta muun ohella sellaisen samanmerkin pinkin nallepullon ku oli alekoodi tonne, josko ois vielä karkkimaisempi tuoksu. Tietäis vaan mitä tolle ylimääräiselle tekee, mökille kai vessatuoksuksi. Ei taida kehdata lahjoittaakaan kellekään.
Ai kamala!![]()
Hei, mulla on samaa, Pink Bpuquet! Se on siis pysyny vielä markkinoilla. Vähän sellainen synteettinen mutta sellaiseksi yllättävän hyvä ja uniikkiLjubljanan kentältä löysin onneks hyvän hajuveden ton itelleni huonon Lauran tilalle eli Moschino Pink Bouquet ja sit toiseks tilasin vielä vielä Sokokselta muun ohella sellaisen samanmerkin pinkin nallepullon ku oli alekoodi tonne, josko ois vielä karkkimaisempi tuoksu. Tietäis vaan mitä tolle ylimääräiselle tekee, mökille kai vessatuoksuksi. Ei taida kehdata lahjoittaakaan kellekään.
Tällaista se on elää ihastuksen kuplassaAi kamala!
Niin on minä pidän myös viileämmästä, kesät on hankalaa aikaa. Kai sellainen ilmalämpöpumppu pitäisi hankkia, kallis on vaan.Kävin taas kakalla. Vatsa toimii nyt paremmin. Kohta lähden kpvelylenkille. Ehkä ostan jäätelön. Kuuma on sisällä, saisi tulla viileämpi.