V
vierailija
Vieras
Ihan selvää trollausta ja läppää ainakin musta.Onks nää K:n mies-jutut enää vain vitsejä..? Homoteema esillä JATKUVASTI...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan selvää trollausta ja läppää ainakin musta.Onks nää K:n mies-jutut enää vain vitsejä..? Homoteema esillä JATKUVASTI...
Nyt se vasta todellisuutta onkinOnks nää K:n mies-jutut enää vain vitsejä..? Homoteema esillä JATKUVASTI...
Minäkin lähen viiden päivän päästä, mutten tonne, tänään ei ole ne jalatkaan enää kipeät Ljubljanasta.Olen Kanarialla, menen kohta nakurannalle.
Kuka on Sunkki?
Niko S kertoi Yökylässä ohjelmassa olleensa jo vuosia suhteessa miehen kanssa, joka on parisuhteessa naisen kanssa. Ja nainen ei tiedä mitään eikä heillä ole avoin suhde.Tietäisittepä vaan rouvat et kuinka moni teidänkin ukoista vinkuu seksiä miehiltä. Todennäköisesti on rasvattu ja rassattu teidänkin miesten rööriä.
Taitaa olla aika draamanhakuinen tyyppi. Hänen jononohitteluistaan yms. on paljon puhuttu joka puolella."Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.
Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa."Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.
Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Niinkuin monen muunkin.Taitaa olla aika draamanhakuinen tyyppi. Hänen jononohitteluistaan yms. on paljon puhuttu joka puolella.
Yksin olet.Tällaista huumoria arvostan, totisen jankkauksen vastapainona.
Niin no mun on pakko sanoa, että jos ne omiin ryhmiinsä täältä ja Vauvalta poistuneet ovat tuollaista porukkaa, niin ovat itse sellaisia koulukiusaajakoviksen oloisia ja näissäkin ryhmissä kiusasivat itseään älykkäämpiä ja herkempiä. Ja siis itse käänsivät aina asioita päälaelleen, että heidän itsensä kiusaamansa ihmiset olivat muka niitä huonoja ja kiusaavia, isoon ääneen aina mölysivät ja huusivat tätä. Tyypillisten koulukiusaajien tapaan."Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.
Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Varmaan nää kiusaajat just puhuneet.Taitaa olla aika draamanhakuinen tyyppi. Hänen jononohitteluistaan yms. on paljon puhuttu joka puolella.
Mäkin mietin, että miksi ei tullut… Vai oisko kuitenkin jokin muu syy? Rahatilanne tms.Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
Ei välttämättä, vaan toi syy mistä puhuu, toki juhannus ajankohtana ei välttämättä kans haluta viettää ulkomailla. Voi olla montakin syytä siis.Mäkin mietin, että miksi ei tullut… Vai oisko kuitenkin jokin muu syy? Rahatilanne tms.
Niin just. Kun pitäis ymmärtää, että jokaisella on omat kokemuksensa. Miten se toisen huonokin kokemus voi näitä mimosa-v-päitä loukata? En vain mitenkään tajua.Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
Mutta miksi juuri tuo aihe.Ihan selvää trollausta ja läppää ainakin musta.![]()
Mä olen kanssa lukenut, miten on etuillut ja vaatinut päästä eturiviin. Varmasti monella lopulta mennyt hermot.Taitaa olla aika draamanhakuinen tyyppi. Hänen jononohitteluistaan yms. on paljon puhuttu joka puolella.
Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niinMutta miksi juuri tuo aihe.
No tämäOnhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
"Täysin rakastunut" on nyt vahvasti jonkun oma näkemysNyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niinEn pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
Miksi hän heittää homoläppää, jos on rakastunut naiseen. En ihan ymmärrä sun trollauksen tarkoitusta.Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niinEn pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?Miksi hän heittää homoläppää, jos on rakastunut naiseen. En ihan ymmärrä sun trollauksen tarkoitusta.
Tuskinpa se vaatiminenkaan on mistään tyhjästä syntynyt. On voinut jonottaa myös ja kaverit on luvanneet pitää paikkaa vaikka jos on käynyt muualla ja on palattuaan kokenut joidenkin etuilleen. Mistä näitä tietää.Mä olen kanssa lukenut, miten on etuillut ja vaatinut päästä eturiviin. Varmasti monella lopulta mennyt hermot.
Sitähän tässä just ihmetellään. Enkä minä ymmärrä missä näet trollausta.Miksi hän heittää homoläppää, jos on rakastunut naiseen. En ihan ymmärrä sun trollauksen tarkoitusta.