V
vierailija
Vieras
Mauton ja epäkunnioittava kommentti.Panisin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mauton ja epäkunnioittava kommentti.Panisin![]()
ProjisointiaMistä ihmeestä joku on keksinyt tuon eläkkeelläolon? Ellei siis ole totta.
Harmi? Mitä helvettiä.Kyllä mäkin ajattelin, että hyvin voivat olla jo eläkkeellä. Harmi, jos ei näin ole vielä.
Eiks se oo Båten Anna?Båten annaMummo veneilemässä.
Mauton ja epäkunnioittava kommentti.
Kirjoitetaan Boten että.Eiks se oo Båten Anna?Aina oon luullut sitä huonoa biisiä siksi
![]()
On sillä ollu keikkoja, mutta alkoholia taitaa mennä ja varmaan ollut masennusta tai jotain sellaista.Onkohan se alkkis tai jotain? Ei oo vissiin esiintynyt paljoa viime vuosina ja sen yhden biisin voimin mennyt 20 vuotta.
Dubaissa asuu eli hyvin menee.On sillä ollu keikkoja, mutta alkoholia taitaa mennä ja varmaan ollut masennusta tai jotain sellaista.
Voiskohan siinä olla Seijan daddyDubaissa asuu eli hyvin menee.
Oli vahva esitys ja näytti hyvältä. Pelle löytyy sun peilistä.Niin K näytti, hölmöltä pelleltä.
Ja on ERI sana, jotta hölmömmätkin tajuaa.Kirjoitetaan Boten että.
Huutolaulua, epätasapainossa toiseen laulajaosapuoleen.Oli vahva esitys ja näytti hyvältä. Pelle löytyy sun peilistä.
Kai tiedät mitä vitsi tarkoittaa.Sanooko Basshunter et hän tapasi Jeren Grindr:ssä?![]()
Tsiila ja BasshunterVoiskohan siinä olla Seijan daddy![]()
Basshunterin livelaulu ei kyllä ole mistään kotoisin ja karisma puuttuu. Kärtsällä on molemmat hallussa.Huutolaulua, epätasapainossa toiseen laulajaosapuoleen.
Ei todellakaan puutu, kateellinen kiusaaja.Basshunterin livelaulu ei kyllä ole mistään kotoisin ja karisma puuttuu. Kärtsällä on molemmat hallussa.
Onhan se ollu vaikka minkälainen välillä. Varmaan helteen takia halusi taas vilpoisemman.K näytti kyllä paremmalta ilman typerää pottaa, ei vain uskalla uudistua.
Ketä mä kadehdin ja ketä kiusaan? Kerroin mielipiteeni.Ei todellakaan puutu, kateellinen kiusaaja.
Basshunterin menestystä(kö) mille tasolle J ei tule pääseen.Ketä mä kadehdin ja ketä kiusaan? Kerroin mielipiteeni.
Onko se joku menestyksen merkki?Dubaissa asuu eli hyvin menee.
Sulla on outo käsitys menestyksestä.Basshunterin menestystä(kö) mille tasolle J ei tule pääseen.
Onhan se, yhtenä asiana siis. Tuskin ihan tyhjätaskuna sielläkään olisi.Onko se joku menestyksen merkki?
Tai sit sinulla.Sulla on outo käsitys menestyksestä.![]()