V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eihän ole, ei tartte valehdella.En tiedä onko tänään ollut oikeasti, mutta monta kertaa aiemmin on kyllä paljastanut itsensä.
Tarkoitin kyllä viestejä joissa olisi hänestä ja jotka olisivat poistuneet. Ne paremmat jutut ehdin nähdä.En tiedä onko tänään ollut oikeasti, mutta monta kertaa aiemmin on kyllä paljastanut itsensä.
Oli joo aiemmin tänään, nyt on vaan poistunut kaikki muffinsiviestit hurjan nopeasti.En tiedä onko tänään ollut oikeasti, mutta monta kertaa aiemmin on kyllä paljastanut itsensä.
Olen kuullut et kaikki ei täällä ees kyseisen henkilön oikeaa nimeä tiedä että. Tossahan oli nimi ja naama.Eihän siinä ollut kuin linkki sairaustwiittiin.
Mitä hvetin väliä heidän suuntautumisellaan on. Nyt on vuosi 2026 ja sä jaksat edelleen käyttää homoutta on pilkkasi välineenä. Olet vielä typerämpi kuin yksikään shippari.Koko homobändi taitaa revitellä toistensa ryppyreikää ristiin rastiin, uuh![]()
Tämä poistui jostain syystä https://x.com/DiamonDie/status/2069434270272094563Tarkoitin kyllä viestejä joissa olisi hänestä ja jotka olisivat poistuneet. Ne paremmat jutut ehdin nähdä.
Juu, aloin ilmiantaa niitä.Oli joo aiemmin tänään, nyt on vaan poistunut kaikki muffinsiviestit hurjan nopeasti.
Eiks hän ihan omalla nimellään kirjoita niitä hihhulikirjoja?Olen kuullut et kaikki ei täällä ees kyseisen henkilön oikeaa nimeä tiedä että. Tossahan oli nimi ja naama.
On tänne tänään muitakin xiittejä linkattu joissa näkyy nimi.Olen kuullut et kaikki ei täällä ees kyseisen henkilön oikeaa nimeä tiedä että. Tossahan oli nimi ja naama.
Mutta viestit hänestä poistuu nopeammin kuin muut.Ei tartte olla mode, että saa viestejä poies.
K :lla on jo *Seksikäs vonkale* (trademark) plakkarissa..Aivan. Koska K on miesten oma
Tottakai, mutta ficcejä esim. vain nimimerkillään. Itehän ei ole nimeään tuonut esiin, toki vihjeillä se pystytty selvittämään sitten.Eiks hän ihan omalla nimellään kirjoita niitä hihhulikirjoja?
Näin on. Miesten välinen on sitäpaitsi rakkauden kaunein ilmentymä.Mitä hvetin väliä heidän suuntautumisellaan on. Nyt on vuosi 2026 ja sä jaksat edelleen käyttää homoutta on pilkkasi välineenä. Olet vielä typerämpi kuin yksikään shippari.
Höpö höpö.Mutta viestit hänestä poistuu nopeammin kuin muut.
Googlettaa nimimerkin niin löytyy oikea nimikin. Ei siihen mitään tänne linkityksiä tarvita eikä niiden poistelu asiassa auta.Olen kuullut et kaikki ei täällä ees kyseisen henkilön oikeaa nimeä tiedä että. Tossahan oli nimi ja naama.
Ei näy, henkilöiden oikeat nimet sukunimineen, pässi.On tänne tänään muitakin xiittejä linkattu joissa näkyy nimi.
On ihan kyllä X:ssä puhunut omalla nimellään ja naamallaan K:sta ja JO:sta. Täysin julkinen henkilö myöskin.Tottakai, mutta ficcejä esim. vain nimimerkillään. Itehän ei ole nimeään tuonut esiin, toki vihjeillä se pystytty selvittämään sitten.
Eipä kyllä löydy pelkästään noin. Jos ei tätä toista nimimerkkiä mitä ei shipissä aktiivikäytä, tiedä.Googlettaa nimimerkin niin löytyy oikea nimikin. Ei siihen mitään tänne linkityksiä tarvita eikä niiden poistelu asiassa auta.
Niin se on valinta käyttääkö siellä koko nimeään, lehmä.Ei näy, henkilöiden oikeat nimet sukunimineen, pässi.
Tietysti, tai no ei kyllä K:n nimeä maininnut kylläkään. Mutta pystyy arvaamaan muuten kirjoituksista. Tarkoitin et palstoilla tai discordissa ei ole kertonut.On ihan kyllä X:ssä puhunut omalla nimellään ja naamallaan K:sta ja JO:sta. Täysin julkinen henkilö myöskin.
Juu, mutta jossei halua sitä ite tuoda laajaan tietoon niin sitä pitää kunnioittaa, vajaa.Niin se on valinta käyttääkö siellä koko nimeään, lehmä.
No kokeilinpa ja kyllä vaan mulla löytyy. Ensimmäisellä sivulla googlen hakutuloksissa tulee mikä on hänen etunimensä ja siitä linkki redditiin ja siinä on oikea nimi kokonaisena heti alussa.Eipä kyllä löydy pelkästään noin. Jos ei tätä toista nimimerkkiä mitä ei shipissä aktiivikäytä, tiedä.