Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös sitä suositella juurikin aamun ekasta tehtäväksi jolloin pissa on vahvaa? Näin itse olen toiminut, hyvin on ovis löytynyt niin digii kuin liuskoihinkin.

Kävin yöllä kahdesti pissalla ja kun heräsin niin edellisestä vessa käynnistä 4h. Puhdas nega, mut kauheasti erilaisia oireita jotka viittaisi raskauteen. 🫣 Joten odoteltava mihin suuntaa mennää, kaipa ne menkat sieltä alkaa.

Eikös sitä suositella juurikin aamun ekasta tehtäväksi jolloin pissa on vahvaa? Näin itse olen toiminut, hyvin on ovis löytynyt niin digii kuin liuskoihinkin.

Kävin yöllä kahdesti pissalla ja kun heräsin niin edellisestä vessa käynnistä 4h. Puhdas nega, mut kauheasti erilaisia oireita jotka viittaisi raskauteen. 🫣 Joten odoteltava mihin suuntaa mennää, kaipa ne menkat sieltä alkaa.
Ovistestiä ei ilmeisesti kun lh-hormoni hajoaa rakossa(?) ja sen pitoisuus ilmeisesti on suurin aamupäivällä ja päivällä.. tai sit muistan ihan omiani 🫣

• Tykkää
Reactions: Tamulii

Pahoittelut negasta, mutta niin kauan kun ei näy menkkoja on toivoa 😊 Ja kun kerran raskausoireitakin on. Minä kyllä nakkasin jo kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Oottelen vaan että menkat tulis ja menis ja pääsis taas yrittämään 😅 MUTTA nyt yritän nauttia lämpimistä kesäpäivistä ja keskittyä hetken aikaa muihin asioihin. Jos mulla alkaa kohta menkat niin tiedänpähän ainakin, että kierto on pysynyt suht. säännöllisenä.

-Nooruska

Mut voi poistaa plussanneista…😭😭 tänään alko kesken työpv vuoto ja kovat kivut eli kesken meni… en oo koskaan ennen kokenu keskenmenoa. Miten nopeasti tämmösestä mahtaa palautua 😭 listalle voi lisätä yritys alotettu 05/25 ja 2. lapsi. Kiertopäivistä ei tietoa näitä vuotopäiviä ei kai lasketa menkoiksi? 33/28 oli tänään

Mut voi poistaa plussanneista…😭😭 tänään alko kesken työpv vuoto ja kovat kivut eli kesken meni… en oo koskaan ennen kokenu keskenmenoa. Miten nopeasti tämmösestä mahtaa palautua 😭 listalle voi lisätä yritys alotettu 05/25 ja 2. lapsi. Kiertopäivistä ei tietoa näitä vuotopäiviä ei kai lasketa menkoiksi? 33/28 oli tänään
Voi ei 😔 Paljon voimia sinne 💕

-Nooruska

Ovistestiä ei ilmeisesti kun lh-hormoni hajoaa rakossa(?) ja sen pitoisuus ilmeisesti on suurin aamupäivällä ja päivällä.. tai sit muistan ihan omiani 🫣
Piti ihan käydä lunttaamassa. Clearblue digin ohjeissa lukee pisimmän unijakson jälkeen ensimmäisestä, mutta taas raskauskeijun liuska sekä puikko luki klo 10-20 välillä. Oli miten oli, täytyy todeta omasta puolesta hyvin on aamun ekasta löytyny ovis niin digii kuin liuskaa / puikkoon. Monesti aamun eka oli jo klo 3.45, onkohan tolla kellon ajalla loppuen lopuksi niin merkitystä?

Voi ei 😭 olen niin pahoillani

Voi ei, ihan kamalaa, voimia💔 kannatta tehdä raskaustestejä parin päivän välein, itellä ainakin palautu kierto heti normaaliksi kun keskenmenot oli 4+6 ja 5+2. Raskaustestit taisi näyttää negaa noin viikon päästä vuodon alusta.

Piti ihan käydä lunttaamassa. Clearblue digin ohjeissa lukee pisimmän unijakson jälkeen ensimmäisestä, mutta taas raskauskeijun liuska sekä puikko luki klo 10-20 välillä. Oli miten oli, täytyy todeta omasta puolesta hyvin on aamun ekasta löytyny ovis niin digii kuin liuskaa / puikkoon. Monesti aamun eka oli jo klo 3.45, onkohan tolla kellon ajalla loppuen lopuksi niin merkitystä?
Lapsettomuushoidoissa ohjattiin tekee digi aina 10-14 välillä. Itellä aluksi kans näytti aina aamun ekasta pissasta posia, sitte ilmeisesti raskaus muutti jotenki ja aamun ekasta en saanutkaan enää plussaa. Plussat tullu aina raskauden jälkeen toisesta pissasta noin klo 10 parin tunnin pidätyksellä. Kai se vähän on yksilöllistäkin, mut toi ohje on Taysissa.

Hei kaikille pitkästä aikaa. 😊

Voi ei @Jazmyn 😭😭 Oon niin pahoillani. 💔

Mukavasti tänne on tullut uutta porukkaa ja useampi plussakin. 😍

Ja nuista ovistesteistä - oon itse kans ymmärtänyt että aamupv/pv olis paras testata koska LH on silloin korkeimmillaan. Mutta itsekkin aina olen testannut aamun ekasta, ja kun se alkaa vahvistua niin myös illasta/iltapv. Ja aina on plussa saatu lopulta kiinni, vaikken ”otollisimpaan” aikaan ole testannutkaan. Sanoisin siis että sillä tarkalla kellonajalla ei ole niin merkitystä.

Täällä vietellään piinaavia päiviä, n. viikon päästä pitäisi alkaa menkat. En tikuttanut ovista tässä kierrossa niin dpo:sta ei varmuutta. Mullahan nyt on ollut useammassa kierrossa ihmeellistä välivuotoa, joka sijoittuu noin viikon ajalle ennen ovista. Tässä kierrossa tiputtelua tuli huomattavasti paljon vähemmän kuin aiemmissa kierroissa, mikä tietysti herättää hieman toiveita. 😅 Oon suunnitellut yksityiselle menoa ens kierrossa, mutta toivon että saisin julkiselta puolelta ajan ennen sitä.

Lapsettomuushoidoissa ohjattiin tekee digi aina 10-14 välillä. Itellä aluksi kans näytti aina aamun ekasta pissasta posia, sitte ilmeisesti raskaus muutti jotenki ja aamun ekasta en saanutkaan enää plussaa. Plussat tullu aina raskauden jälkeen toisesta pissasta noin klo 10 parin tunnin pidätyksellä. Kai se vähän on yksilöllistäkin, mut toi ohje on Taysissa.
Nää on varmaan taas ihan hoitopaikka kohtaisia ohjeistuksia. Käytiin silloin Jyväskylässä Ovumialla ja ei ollut mitään mainintaan milloin pitäis testailla. Ihan niin kuin osa puhuu et jos on hoidoissa ja menkat alkaa klo 18 jälkee niin seuraava päivä olisi vasta kp 1. Tämäkin oli asia mitä tressasin turhaa. Minua ohjeistettiin et silloin kun menkat alkaa on kp 1 eikä kelloa siinä sen enempää tuijotella. Mut siis kukin omanlaisensa ja tietää parhaiten miten toimia. Mutta ilmeisesti ohjeistuksia on monenlaisia, ei näytä olevan sitä yhtä kultaista keski tietä tässäkään asiassa. Ollaan jokainen ihania omia yksilöitä!

Yhteistyössä