K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ovat sielunkumppaneita, K on sanonut julkisesti että Bojan, my best friend. En tajua mikä siinä on niin outoa. Pahan ilman linnut on aina maalailleet miten välit on mennyt ja eivät enää pidä yhteyttä ja sitten taas käy ilmi miten läheisiä ovat. Tuo side on ihan ainutlaatuaan.

Ovat sielunkumppaneita, K on sanonut julkisesti että Bojan, my best friend. En tajua mikä siinä on niin outoa. Pahan ilman linnut on aina maalailleet miten välit on mennyt ja eivät enää pidä yhteyttä ja sitten taas käy ilmi miten läheisiä ovat. Tuo side on ihan ainutlaatuaan.
Ymmärrä jo että olen Bojere ystävyysfiilistelijä ja rakastan heidän välistä kemiaa. Nyt ei ole vain oikea aika heittää noita kuvottavia trollauksia.

Entä jos soittaakin? Miksi ottaa noin koville että pojat ovat ystäviä että pitää haukkua muita kirjoittelijoita? :D
Koska sinun jutut on ala-arvoisia, eivät sovi hetkeen, eikä sulla ole mitään hajua siitä mitä tahdikkuus tarkoittaa. Se että pidän Bojeren ystävyydestä ja kemioista, ei tarkoita sitä, että minun pitää hyväksyä tämä kaikki shitti täällä.

Koska sinun jutut on ala-arvoisia, eivät sovi hetkeen, eikä sulla ole mitään hajua siitä mitä tahdikkuus tarkoittaa. Se että pidän Bojeren ystävyydestä ja kemioista, ei tarkoita sitä, että minun pitää hyväksyä tämä kaikki shitti täällä.
En edes ollut alkuperäisen jutun kirjoittaja. Ihmettelen vain miksi se olisi olisi jotenkin mahdotonta jos Bojan sattuisikin soittamaan Jerelle ensimmäisten joukossa. Miksi tästä mahdollisesta ajatuksesta että tukisivat toisiaan pitää pillastua?

En edes ollut alkuperäisen jutun kirjoittaja. Ihmettelen vain miksi se olisi olisi jotenkin mahdotonta jos Bojan sattuisikin soittamaan Jerelle ensimmäisten joukossa. Miksi tästä mahdollisesta ajatuksesta että tukisivat toisiaan pitää pillastua?
Se olet kyllä sinä, joka pillastuit, kun muut eivät tukeneet sun toiveita. Jos rehellisiä ollaan, niin eiköhän Bojan ole soittanut ensimmäisenä lähimmille kavereilleen ja ehkä myös jollekin perheenjäsenelleen. Jere ainakin soittaa elämänsä kriiseissä muutamalla lähimmälle ystävälleen, joihin Bojan ei kuulu. Vaikka B ja J ovat ystäviä, niin en usko, että ystävyys on välttämättä tuota tasoa.

Yhteistyössä