V
vierailija
Vieras
Häh, insta on aito.Mutta se ei ole omalla nimellään kahvassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, insta on aito.Mutta se ei ole omalla nimellään kahvassa
Kuvat vaan eivät.Häh, insta on aito.
Et ei se kyllä välttis löydy tolla aleksandarilla.Mutta se ei ole omalla nimellään kahvassa
Luin eikä ole mitään käyttäjätunnusta mainittu.jos sua kiinnostaa mistä täällä puhutaan, ehkä kannattaa lukea tätä keskustelua taaksepäin niin tiedät. ei sitä niin montaa sivua ole.
Molemmat ovat aitoja kyllä.Kuvat vaan eivät.
Olen ollut täällä koko aamun, voit lopettaa trollauksen.jos sua kiinnostaa mistä täällä puhutaan, ehkä kannattaa lukea tätä keskustelua taaksepäin niin tiedät. ei sitä niin montaa sivua ole.
No onhan. Viewerilla katoin ite.Luin eikä ole mitään käyttäjätunnusta mainittu.
Uskoohan. Ja siis ne, ketkä eivät usko, ovat beta-ihmisiä, koska häviävät totuudelle.Ei usko muutkaan että.
Uskotaan mummo, mene ulos välillä, siellä on kiva ilma ja elämää.Olen ollut täällä koko aamun, voit lopettaa trollauksen.
Oisko linkki ollut sit ihan yöllä? Aamulla asiaan kuitenkin otettu kantaa, ei pitäis olla noin vaikea löytää.Olen ollut täällä koko aamun, voit lopettaa trollauksen.
Ihan turha pelko, kunnei ole kiinnostanut tähänkään asti, Bojan siis (suhdetta ei oltu paljastettu)Ja nyt sitten mitataan sisäpiirin luottamusta - paljonko alkaa tulla julkisuuteen kuvia, kun tilanne on päässyt tällaiseksi. Eiköhän siellä keltainen media yritä niitä ostaa ihan samalla tapaa kuin joku Seiska tekisi Suomessa.-
NäköjäänKekä ja aitoko täällä taas tappelemassa balkanmummon kanssa?
Voihan se viesti olla poistettu, kun feikkikuva.Oisko linkki ollut sit ihan yöllä? Aamulla asiaan kuitenkin otettu kantaa, ei pitäis olla noin vaikea löytää.
Nyt voi kiinnostaa, kun suhdekin paljastui.Ihan turha pelko, kunnei ole kiinnostanut tähänkään asti, Bojan siis (suhdetta ei oltu paljastettu)
Luulet et vain minä ja nimimerkillinen vain erimielisiä, mikä toi Balkan mummo sit olis, tämä joka ei löydä sitä linkattua instaa vai?Kekä ja aitoko täällä taas tappelemassa balkanmummon kanssa?
Outo kolmas pyörä, kun vois luulla, että joku balkan connection on sen alunperin tuonut tänne?Luulet et vain minä ja nimimerkillinen vain erimielisiä, mikä toi Balkan mummo sit olis, tämä joka ei löydä sitä linkattua instaa vai?
Vähän armoa nyt balkanmummolle, hän on valvonut koko yön ahdistuksissaan.Rähisetkö pihan lapsille?
No kelle paljastui ja kellekä ei, veikkaan et mitään Bojaniin liittyviä juttuja ei ehkä tule. Ei kaikki kyttää jotain instaseuraamia ja keskusteluketjuja esim. Jos normi-ihmisistä puhutaan siis.Nyt voi kiinnostaa, kun suhdekin paljastui.
Niin siis kekä vain erimieltä koska ei usko B & Dz:n oikein tunteneenkaan edes.Luulet et vain minä ja nimimerkillinen vain erimielisiä, mikä toi Balkan mummo sit olis, tämä joka ei löydä sitä linkattua instaa vai?
Ehkä osa tietäjistä kokee salailuvaateen nyt olevan loppu, koska suhdekin on.No kelle paljastui ja kellekä ei, veikkaan et mitään Bojaniin liittyviä juttuja ei ehkä tule. Ei kaikki kyttää jotain instaseuraamia ja keskusteluketjuja esim. Jos normi-ihmisistä puhutaan siis.
Balkanmummo on se joka itku silmässä kertoi aamulla kuinka ei ole päässyt yli tästä erosta.Niin siis kekä vain erimieltä koska ei usko B & Dz:n oikein tunteneenkaan edes.
Tietenkin uskon, mutten noita kuvia aidoiksi. Onhan ne toistensa keikoillakin käyneet jne.Niin siis kekä vain erimieltä koska ei usko B & Dz:n oikein tunteneenkaan edes.