V
vierailija
Vieras
Taidat viitata nyt johonkuhun muuhun. Minä en usko et ois tosissaan noiden influtyyppien kanssa, mut varmaan kyennyt s*ksiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taidat viitata nyt johonkuhun muuhun. Minä en usko et ois tosissaan noiden influtyyppien kanssa, mut varmaan kyennyt s*ksiin.
Kekätossarin homopalstafetissiin.Taidat viitata nyt johonkuhun muuhun. Minä en usko et ois tosissaan noiden influtyyppien kanssa, mut varmaan kyennyt s*ksiin.
Minä kirjoittanut oon kekätossari että.Kekätossarin homopalstafetissiin.
Tissipalstoilla käy myös, aito taitaa viihtyä vain homopalstoilla. Kekä on bisse.Kekätossarin homopalstafetissiin.
Kyllä, yksi kirjoitus. En ota vastuuta muiden ns.balkanmummojen sepustuksista.
EIkö sitä selfietä voi muokata?Kriisi, mun Xitterin selfietodistus ei toimi. Alkaa painetta kertymään !![]()
Jaksat sitten kirjoitella joka ”roolissa”Myös minun yksi kirjoitus sai Balkanmummo-statuksen. Tällä mummofetissin saaneella on pakkomielle.
Sulla vain niin.Mummoja siellä, mummoja täällä,
mummoja Balkanin niemellä.
Hiiala hiiala hoi!
Saadaanko me pian sit balkanilainen versio Sinä ja se poitsu-biisistä?
Saadaanko me pian sit balkanilainen versio Sinä ja se poitsu-biisistä?
Ole sinä hiljaa, muut halutaan kuulla hänen juttujaan!Mene jo balkanmummo eteenpäin elämässäsi.
Ei kyllä, pimeetä settiä.Ole sinä hiljaa, muut halutaan kuulla hänen juttujaan!
Cum todellakinMissä on nyt K, joka sanoo "Bojan, cum to Finland with me".
Ei ole, Bluza oli tehty jo ennen Kn tapaamista.Voihan se tietysti olla, että saadaan tästäkin jokin biisi, joskus. Mutta silti Bluza jne on olleet Jerestä. Dz ei ole julkaistu tähän mennessä yhtäkään biisiä.
Siis käykö se tissipalstoillakinTissipalstoilla käy myös, aito taitaa viihtyä vain homopalstoilla. Kekä on bisse.
Ehkä sitä haukotuttaa niin paljon, kun pitää sekä tissit että kullit käydä joka välissä tsekkaamassa.Siis käykö se tissipalstoillakin![]()
Lipsin sanat on yksin Bn, Nace ei ole ollut niitä työstämässä. Mutta samaa mieltä, biisi ei kerro Ksta.Ei ne biisit ikinä mitenkään täysin suoraan sieltä omasta elämästä ole, esim. Lips, jota Nacekin ollut tekemässä, voi kertoa vaikkapa Krisin rakkauselämästä (ei Bojanin) tiettyjä asioita ottaen.