V
vierailija
Vieras
Itsestäni puhuin.Väitit äsken Tarvoa naiseksi. Ei pieni pippeli tee miehestä naista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itsestäni puhuin.Väitit äsken Tarvoa naiseksi. Ei pieni pippeli tee miehestä naista.
Sun nimi on siis Tarvo, ok.Itsestäni puhuin.
Ja minulla sitä pippeliä ei satu olemaan.Itsestäni puhuin.
Minkälainen mies tulee tähän ketjuun puhumaan omastaItsestäni puhuin.
Lainasitko sitä jollekulle siellä nudistirannalla?Ja minulla sitä pippeliä ei satu olemaan.
Sun nimi on siis Tarvo, ok.
En tiedä, hyvin harva kirjoittaja varmaan on mies, kuten en minäkään ole, ei kiinnosta teiän pippelijutut hahmoineen.Minkälainen mies tulee tähän ketjuun puhumaan omasta.
Sieltä keksitystä pippelistäkö nää typerät naistenvaivatkin nyt alkoi kesken loman, mutta juu kohta lähen tohon lähirantaan kävelylle, tollaisesta mainitusta rannasta en tiedä mitään.Lainasitko sitä jollekulle siellä nudistirannalla?
Onneks satuin ottaan kuitenkin tarpeeksi särkylääkkeitä mukaan Suomesta niin pärjää, muutoin ei ollut oikein varautunut ajankohdan osumiseen tähän. Ollut jotain häikkää taas näissä.Sieltä keksitystä pippelistäkö nää typerät naistenvaivatkin nyt alkoi kesken loman, mutta juu kohta lähen tohon lähirantaan kävelylle, tollaisesta mainitusta rannasta en tiedä mitään.
Mikä vajaaälyinen taas parittaa heteroita?!Toivottavasti Kärtsä on sen verran hyvä ystävä et antaa siunauksensa Bojanin ja Karimin suhteelle, eikä jää itse vikittelemään Karimia.
Eikö nämä ole juuri niitä.Nämäkö keskustelut on nyt sitä älyllistä viestittelyä, jota haluatte rauhassa täällä jauhaa ilman bojeristeja![]()
Kiinalaisten alusta ja siellä ei sellaisesta tykätä.Tik tokilla on jotain miesrakkautta ja bojerea vastaan! Oon 2 kertaa koittanut vastata bojere cha cha cha postaukseen giffillä, jossa bojere halaa. Sit tulee ilmoitus että giffit rikkoi yhteisön suuntaviivoja![]()
Kekätossari ei muka olisi sellainenNämäkö keskustelut on nyt sitä älyllistä viestittelyä, jota haluatte rauhassa täällä jauhaa ilman bojeristeja![]()
En sanonut että niistä mikään ällöttää tai että edes haittaisi. Ehkä kerran vuoteen maininnut että ei niistä valituksista ole mitään hyötyä. Osaan ohitella ja jatkan taas sitä.Miksi pitää pyöriä tällä palstalla, jos tuo kaikki yllä oleva ällöttää ? Vaihda ryhmää.
Valitettavasti tänne pesiytyi noita trolleja bojeristien ja tossareiden myötä ja varsinkin viimeisen vuoden aikana yhä enemmän. Ei niitä ennen täällä ollut.Nämäkö keskustelut on nyt sitä älyllistä viestittelyä, jota haluatte rauhassa täällä jauhaa ilman bojeristeja![]()
Tämähän se voisi olla. Vaikuttaa että jostain syystä joku haluaa että näiltä tulee yhteisbiisi vaikka ehkä se ensimmäinen ei onnistunut.Se on hyvin todennäköisesti Kärtsän oma biisi, johon tarvitaan naisfiittaajaa. Kyllä se siis on Kärtsän oma julkaisu silloin.
Joo ei kaikkia biisejä todellakaan kannata julkaista, jos ne ei ole hyviä. Nyt varmaan hyvä biisi tulossa, kun panostetaan.Tämähän se voisi olla. Vaikuttaa että jostain syystä joku haluaa että näiltä tulee yhteisbiisi vaikka ehkä se ensimmäinen ei onnistunut.
Ihan oma biisinsä on, julkaistu jo kuukausia sitten.Heei en seuraa yleensä tätä ketjuu. Mut mikä tää homma on bruno marsilla olo cha chs cha biisi?
Luultavasti Kärtsä itse ja Sanni. Ei siihen kukaan painosta.Tämähän se voisi olla. Vaikuttaa että jostain syystä joku haluaa että näiltä tulee yhteisbiisi vaikka ehkä se ensimmäinen ei onnistunut.
No miksikä sitä sitten pitäisi sanoa, sehän on puunattu ja kiillotettu nukkeKuinka monta kertaa aiot toistaa täällä näitä samoja juttuja.Puunattu ja kiillotettu nukke. Pliis keksi jo jotakin uutta ja omaperäistä.
Juu tämä olis omakin veikkaukseni.Luultavasti Kärtsä itse ja Sanni. Ei siihen kukaan painosta.
Laitetaanko siellä oikeasti tätä lutkaa kommentteina? Siis nukke merkityksessä? En jaksa itse mennä lukemaan.Seija poistaa instagramistaan kaikki ikävät kommentit, sopii jättää vaan pelkkää najlepsa lutkaa lutkalle.