V
vierailija
Vieras
Et vaan osaa käyttää instaa, mummeli.Olihan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et vaan osaa käyttää instaa, mummeli.Olihan.
Hohhoijaa, niinkuin asia kuuluisi joillekin joksufaneille yhtään pätkää.Niin, ja heillä varmaan eniten asiaa tähän oletettuun pettämiskeissiin liittyen oli.
Sössötti sössöti. Kuka K fani jaksaa stalkata Dzn kuvioita näin tarkkaan.Niin, ja tämän kirjoitti K-fani, joka osaa olla empaattinen.
No, asia ei kuulu varsinaisesti muille kuin kolmelle asianosaiselle. Silti monet haluavat sitä kommentoida.Hohhoijaa, niinkuin asia kuuluisi joillekin joksufaneille yhtään pätkää.
Näin, en itekään ostanut tota tarinaa missään kohtaa.Sössötti sössöti. Kuka K fani jaksaa stalkata Dzn kuvioita näin tarkkaan.![]()
Osaan kyllä, kiinni oli.Et vaan osaa käyttää instaa, mummeli.
Tietenkin kuuluu. Tuo kaikki tapahtui julkisesti avoimissa kanavissa.Hohhoijaa, niinkuin asia kuuluisi joillekin joksufaneille yhtään pätkää.
Koska olet homo.Näin, en itekään ostanut tota tarinaa missään kohtaa.
E:n olen kirjoittanut, enkä osallistu näihin riitoihin enempää tässä kohtaa. Tai siis tästä samasta kommentista jankkaukseen.Missä tässä on monikko, kertaatko vielä äidinkielen opinnoistasi? Vai jäikö koulut amikseen? Kirjoititko äidinkielestä I:n?
"7. B:n kaveri julistaa Dz:n ja Jakovin pettäneen B:tä. B ja B:n kaverit seuraavat tätä julistajaa edelleen."
En muutu mieheksi, vaikka kuinka yrittäisit.Koska olet homo.
Jäit alakynteen.E:n olen kirjoittanut, enkä osallistu näihin riitoihin enempää tässä kohtaa. Tai siis tästä samasta kommentista jankkaukseen.
Niin kuin sinä mitään mitä en itse ole kertonut asioistani tai elämänkokemuksista tai -kokemattomuuksista tietäisit.Tämä on hyvä esimerkki vauvasta, jolla ei vielä ole elämänkokemusta. Kirjoittaa, että johtopäätökset ovat fanitulkintoja,
Kun ei osaa erottaa vertaistensa, eli 15-vuotiaiden lasten, turhaa kiihkoilua siitä, mitä aikuiset ihan näkevät kun ottavat silmän käteen ja katsovat.
Huomaa miten väärässä hän on kaikesta, luulee meitä teineiksiNiin kuin sinä mitään mitä en itse ole kertonut asioistani tai elämänkokemuksista tai -kokemattomuuksista tietäisit.
Älkää poistelko viestejä! Mihin tää nyt viittasi, mikä on siis todennäköisintä?Suhtaudun tähän nyt suurimman todennäköisyyden mukaan ja kaikki palaset siinä ainakin loksahtaa kohdilleen. Myös se, että Dz pisti instastaan kommentoinnin kiinni!![]()
Homona oleminen ilman kyseistä seksuaalista suuntautumista on kuvaus ihmisestä, ei sukupuoli. Sitäpaitsi lesbotkin ovat homojaEn muutu mieheksi, vaikka kuinka yrittäisit.
Todennäköisintä on että B on hetero.Älkää poistelko viestejä! Mihin tää nyt viittasi, mikä on siis todennäköisintä?
Ne näkyvät kirjoittelustasi.Niin kuin sinä mitään mitä en itse ole kertonut asioistani tai elämänkokemuksista tai -kokemattomuuksista tietäisit.
No miks se piti poistaa?Todennäköisintä on että B on hetero.
Se 7 kohdan lista faktoineen.Älkää poistelko viestejä! Mihin tää nyt viittasi, mikä on siis todennäköisintä?