V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä ikävää siinä on, että on löytynyt mahdollinen seurustelukumppani. Bojan on varmasti siitä iloinen ystävänsä puolesta, vaikka sureekin oman suhteensa päättymistä.Siltä ikävä kyllä vaikuttaa. Ja vähän vakavamman viritys taitaa olla![]()
Mua kans naurattaa toiNiinpä, huvittaa ne kommentit joissa jankattiin että ei B varmasti tule Suomeen ja kummallakin ne omat läheiset ystävät jne.![]()
Tämäpä, en usko että K enää hirveästi välittää. Lehdet kirjottaa kuitenkin. Ei tule somessa näkymään kuitenkaan varmasti.Lähinnä mietin, miten joku jaksaa edelleen keksiä kaikkia mahdollisia tekosyitä, etteivät olisi yhdessä. Ihan ovat liikkuneet avoimesti yhdessä.
Ei ole rajoitettu.Aijaa, on pitänyt sitte pinnata muistiin, rajoitettu jotenkin
Lopeta jo trolli.Awwww, aivan... Mietin kyllä, että tyrkyttääköhän nyt osa faneista itseään näiden seuraan. Ei ole sanottu, että ne nyt minnekään mökille menisivät, kun ei tää varmaan ollut kauhean suunniteltu visiitti muutenkaan.
Mä luulen, että ne viettää aikaa jutellen Jeren kämpillä ja v i h d o i n k i n "katselevat Salkkareita" sylikkäin jossain sohvalla, pus pus!
Keltanaama taas paikalla.Mua kans naurattaa toi![]()
Instan algoritmi kiikuttaa kaiken sen eteen. Ja tiktokin.No nyt on täyttä soopaa, et Dz tollaisia katselis, jos nyt mikään ns. aito kumppani on edes ollut. Mennyt jo eteenpäin, hyvännäköinen nuori kumppani Jakov.
E ja Kärtsä varmasti katselevatkin, kummatkin salkkarifanejaAwwww, aivan... Mietin kyllä, että tyrkyttääköhän nyt osa faneista itseään näiden seuraan. Ei ole sanottu, että ne nyt minnekään mökille menisivät, kun ei tää varmaan ollut kauhean suunniteltu visiitti muutenkaan.
Mä luulen, että ne viettää aikaa jutellen Jeren kämpillä ja v i h d o i n k i n "katselevat Salkkareita" sylikkäin jossain sohvalla, pus pus!
Niin, ei se mistään suhteiluista kerro.Eikö sieltä Estellestä ollut myös ne Jessen puolison kuvat? On ollut isolla porukalla siellä.
E ja Kärtsä varmasti katselevatkin, kummatkin salkkarifaneja![]()
Kyllä. Mukana jo yhteisessä kaveripiirissäEikö sieltä Estellestä ollut myös ne Jessen puolison kuvat? On ollut isolla porukalla siellä.
B sanoo epäsuorasti, että se on ok. Eikä Dz näe Bojanin IG:tä, elleivät muut näytä sitä hänelle.Joo, muuten vaan tuuttaa instan täyteen toisin kuin yleensä, exän katseltavaksi.
Siis mmmitä? Eihän sano. Se Kärtsän kommentti on siinä ihan ilman mitään, mihinkä vastaisi.Sanoi Bojanista sen et oot sinkku.
Minulle näkyy, mutta oon laittanut niihin kommentin itse.Toinen ei näy.
Miiitä, mistä sä tuon löysit?X3M:n vieraana 9.7. on Joker Out. Bojan siis ainakin siihen asti täällä. Mutta miksi ovat haastattelussa???
Vitsinä, et oot kuuma sinkku tai jotain sellaista.Siis mmmitä? Eihän sano. Se Kärtsän kommentti on siinä ihan ilman mitään, mihinkä vastaisi.
No ei kadehdituta yhtään, jos näin olisi, se vain et lähteenä jodel, en luota.Onnea sille onnellisten tähtien alla syntyneelle, joka saa julkisesti pusutella ja pitää Kärtsän kanssa toisiaan kädestä![]()
Tai siis tietenkin on tuohon asti, sehän on ihan just. Ja jos Jerelläkin on keikka vasta 10.7.X3M:n vieraana 9.7. on Joker Out. Bojan siis ainakin siihen asti täällä. Mutta miksi ovat haastattelussa???
Joo totta, aika ihanaa kuitenkin, että uskaltaa nyt avoimemmin olla. En usko kanssa, että mitään someen tulee.Tämäpä, en usko että K enää hirveästi välittää. Lehdet kirjottaa kuitenkin. Ei tule somessa näkymään kuitenkaan varmasti.