K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärtsällä on vasta perjantaina keikka ja nyt siis monta päivää aikaa hengailla kultansa kanssa, siis boitsun🥰
Siis iik iik iik iik, mä en kestä! 😱 Tää on parempaa kuin mun villeimmissäkään unelmissani! Tosin, mä osasin vähän odottaa tätä! Mä oikeasti, aikuisten ihan oikeasti, ajattelin, kun se Dz:n paskauutinen tuli, että JOS mä asuisin kentän lähellä, sanotaan 20 min tai noin, niin MÄ MENISIN joka päivä, kun Slovenian kone tulee, kello yksi, sinne kytikselle ja katsomaan, että milloin se Bojan tuleee!

Koska mä en aikonut missata sitä tietoa! Mutta sitten mä järkiinnyin että no eihän se nyt tuu, ja en mä edes asu kentän lähellä!
Mutta että Bojan ihan itse ilmiantaakin itsensä, sehän on ihan mahtavaa ja se on vähän uutta nyt!
Varmaan haluaa haistattaa pitkät Dzejlalle ja antaa sen Tiktok-algoritmin kautta tsiigailla, että mulla onkin paljon parempaa seuraa nyt!

*mitenköhän monta riitaa niiden suhteessa on käyty Jerestä... hmmmm

🤩🤩🤩🤩

Ei siinä mitään pahaa ole. En vain jaksa näitä ainaisia "kännissä kuin käki"-höpinöitä, kun ei heistä sitä mitenkään huomannut ainakaan kuuden biisin katsoneena.
Ei kai kukaan kun tuo K-vihaaja trolli ole sellaista väittänyt. Ja siis olihan ne selkeästi kännissä ja mitä pahaa siinä olisi, kun oli erittäin viihdyttävää. Vapaapäivä heillä kuitenkin.

Niin koska Kärtsä on hyvä ystävä ja haluaa antaa vertaistukea. Samoja kokemuksia on käynyt läpi aikoinaan.
Se tärkein ihminen, johon Bojan nojaa, on kuin onkin Kärtsäääää! Joutui ensin hetken tyytymään Štrasiin (toinen söpöliini kyl), kun Jerellä oli Ruissi. Mutta nytten...!
MEHÄN SANOTTIIN, ME tossarit, että Jere on se kaikkein tärkein ja läheisin, mitä henkisiin asioihin Boitsulla tulee! ❣️❣️💕

On mahdollista, että B oli suunnitellut heinäkuuksi toisenlaista lomaa ja että suunnitelmat muuttuivat ilmeisistä syistä. On myös luonnollista haluta pois Sloveniasta nyt, kun mediassa puhutaan erosta – ja mikäpä olisi parempi kohde kuin Suomi? :ROFLMAO:

Pr suhde, kun ei B pahemmin ole näyttänyt surevan asiaa.
Joo, muuten vaan tuuttaa instan täyteen toisin kuin yleensä, exän katseltavaksi.

Nauroin just miehellekin, että khyllahan se aina kannattaa vaihtaa veneilyloma Välimerellä komealla jahdilla paikallisten kavereiden seurasta tänne Suomeen, jossa Helsingissä on yllättävän lämmin ❄️, jos on 18, täällä ois saanut lukemiksi 15,6! 😆

Siis iik iik iik iik, mä en kestä! 😱 Tää on parempaa kuin mun villeimmissäkään unelmissani! Tosin, mä osasin vähän odottaa tätä! Mä oikeasti, aikuisten ihan oikeasti, ajattelin, kun se Dz:n paskauutinen tuli, että JOS mä asuisin kentän lähellä, sanotaan 20 min tai noin, niin MÄ MENISIN joka päivä, kun Slovenian kone tulee, kello yksi, sinne kytikselle ja katsomaan, että milloin se Bojan tuleee!

Koska mä en aikonut missata sitä tietoa! Mutta sitten mä järkiinnyin että no eihän se nyt tuu, ja en mä edes asu kentän lähellä!
Mutta että Bojan ihan itse ilmiantaakin itsensä, sehän on ihan mahtavaa ja se on vähän uutta nyt!
Varmaan haluaa haistattaa pitkät Dzejlalle ja antaa sen Tiktok-algoritmin kautta tsiigailla, että mulla onkin paljon parempaa seuraa nyt!

*mitenköhän monta riitaa niiden suhteessa on käyty Jerestä... hmmmm

🤩🤩🤩🤩
Nytkö se Aito sekosi taas.

Joo, muuten vaan tuuttaa instan täyteen toisin kuin yleensä, exän katseltavaksi.

Nauroin just miehellekin, että khyllahan se aina kannattaa vaihtaa veneilyloma Välimerellä komealla jahdilla paikallisten kavereiden seurasta tänne Suomeen, jossa Helsingissä on yllättävän lämmin ❄️, jos on 18, täällä ois saanut lukemiksi 15,6! 😆
No nyt on täyttä soopaa, et Dz tollaisia katselis, jos nyt mikään ns. aito kumppani on edes ollut. Mennyt jo eteenpäin, hyvännäköinen nuori kumppani Jakov.

Yhteistyössä