K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritin laittaa sua varten linkin, josta menemällä mulla ainakin näkyy ilmaisena, mutta se jäi moderoinnin haaviin. Jaaha, tämäkin jää. Voisko tää sana a s t r o triggeröidä. Ota pois siis nuo välit siitä, muuten allaoleva ohje:
Eli itse pääsin sinne niin, että laitan googlehakuun "a s t r o . f i" (ilman tyhjiä ja lainausmerkkejä), sitten hakutuloksista klikkaan sitä "A s t r o l o g i n e n kartta", enkä siis mene ensin niille a s t r o . f i etusivuille.
sit vaan "lisää uuden henkilön tiedot". Voit käyttää vaikka nimimerkkiä, eikä mitään tarvitse pyytää sähköpostiin.
Ehkä se linkkikin nyt tulee?
https://www .a s t r o.fi/a s t r o l oginen_kartta
Tällä löytyi kiitos, olin laittanut tietoni vaan sellaiseen etsi nouseva merkki kohtaan. Elikkä siis härkä, jolle nautinto on tärkeää ilman, että asetan materiaalista turvallisuutta liian tärkeään asemaan. On löydettävä juurille sopiva maaperä, jossa on sopiva elää. Nousumerkki leijona avoin ja vastaanottavainen uusille tarjotuille mahdollisuuksille, pettymyksiä tulee, mutta ne ei kauaa kirvele. Tää oli outo, vedät puoleesi vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei saa sinua pysymään kauaa hereillä (en tiedä kuin isäni) Tämä osuva eli kuu skorpionissa, menet tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä, innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi. Lisäks antoi tälläiset kuin Merkurius härässä ja siinä oli et avaat suusi, kun sinulla on painavaa asiaa, mutta kaikki eivät jaksa kuunnella ->väärinkäsityksiä syntyy (pitää paikkansa) ja sit venus oinaassa (rakkaudessa nopeasti syttyvä, suoruus ja rehellisyys tärkeitä) osittain ei pidä, osittain pitää. Viimeisenä mars oinaassa aika hyvä: Innostut uusista asioista, et mieti seurauksia, elämän pioneerina joudutkin kestämään melkoisia kolauksia, mutta kumma kyllä siihenkin tottuu vai mitä.

Yhteistyössä