K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mites se nyt on portti 23 kun aiemmin kesällä oli muistaakseni 34?

Lisäksi näytäksä vielä tästä, että missä se teidän Malagan lähtöportti 24 on?
Noi portit on ihan oikeat. Sen pystyi helposti tarkistamaan. Mut samalla myös keksimään halutessaan tarinan ja sitä kautta saamalla uskottavuutta.

Noi portit on ihan oikeat. Sen pystyi helposti tarkistamaan. Mut samalla myös keksimään halutessaan tarinan ja sitä kautta saamalla uskottavuutta.
Niin joo. Katsoo vain, että minne koneita on lähdössä viereisiltä porteilta ja on muka menossa sinne. Aika harva suomalainen varmaan matkustaa näillä keleillä Malagaan. Ja se nyt on ihan selvä, ettei Bojan tuolta eiliseltä ole mihinkään Sloveniaan lähdössä 😁

Niin se vaan Bojan on aika selvästikin täällä Suomessa Jeren kanssa ainakin 🤩viikon ja taisi sittenkin tämä olla sellainen sydänsurujen paranteluloma, sitä ei tiedä, olisiko TML-äänitykset muuten siirtyneet vain kauemmas, mutta otettiinkin ohjelmaan nyt, kun rakas kuitenkin tuli tänne. Jos TML ei tule Jeren levylle, niin siinä tapauksessa tätä tuloa oli tuskin ainakaan suunniteltu työnteon merkeissä.
Tietty jos se tulee levylle, niin sitten oli varmaan jo viimeiset ajat äänittää se purkkiin.

Mutta että Jere ottaa Bojanin lavalle kanssaan, lällälläää, eipä siellä tuollalailla ystävänä 💋 ole keitään muita samalla tavalla ikinä ollut, hähhähähhhääää!
Mitäs nyt nää Bojan ei ole Jerelle yhtään tärkeä -trollit nyt sanoo!!! 🤣

Niin joo. Katsoo vain, että minne koneita on lähdössä viereisiltä porteilta ja on muka menossa sinne. Aika harva suomalainen varmaan matkustaa näillä keleillä Malagaan. Ja se nyt on ihan selvä, ettei Bojan tuolta eiliseltä ole mihinkään Sloveniaan lähdössä 😁
Joo, ei se millään taksilla ole kentälle Porvoosta lähtenyt vaan eiköhän matkaa ole jatkettu yhdessä Ouluun keikkabussilla. Sieltä sit vielä Nordikseen. Maanantaina voi tarinoida taas ja osua ehkä oikeaankin.

Joo, ei se millään taksilla ole kentälle Porvoosta lähtenyt vaan eiköhän matkaa ole jatkettu yhdessä Ouluun keikkabussilla. Sieltä sit vielä Nordikseen. Maanantaina voi tarinoida taas ja osua ehkä oikeaankin.
Niin, eli tänääkö Oulu ja sunnuntaina Nordis?
Uuuu, että mä oon onnellinen molempien puolesta, mutta erityisesti nyt Jeren, kun hän saa oman rakkaan kultsipuppelinsa vihdoin viekkuun keikkabussiin! 💋😍🌈🥳💗💕❤️
Koska Ouluunhan ajetaan mooonta tuntia!❤️
Viis jostain E:stä synttäreineen! 👍

Toivottavasti Boitsun lippu ois Flex ja jos olikin alunperin ollut lähdössä vaikka to, niin Jere puhui sen siirtämään sitä ja sittenhän sitä voi aina siirtää vähän lisää! 😛
(Ja siis onhan se mahdollista, että B oli alunperinkin tulossa tänne jo viikoksi)

Toivottavasti Boitsun lippu ois Flex ja jos olikin alunperin ollut lähdössä vaikka to, niin Jere puhui sen siirtämään sitä ja sittenhän sitä voi aina siirtää vähän lisää! 😛
(Ja siis onhan se mahdollista, että B oli alunperinkin tulossa tänne jo viikoksi)
Mä luulen, et jos tää oli suunniteltu reissu, niin kai sillä olis ollut vähän paremmin vaatteita mukanaan? En usko, että alunperin kuvitteli viipyvänsä näin kauan. Kärppä on joutunut peseen sen kalsareita jo muutamankin kerran 😅.

Luulis kyllä, että B haluaa mukaan Ouluun, jos vaan mahollista. Tuskin on niin pohjoisessa aiemmin käynyt. Ja kun päässyt porukkaan ja keikkareissun makuun, niin tylsä ois tuosta kesken lähtee. Mut eihän sitä tiiä, onko jotain velvotteita/muita suunnitelmia.

Eikös Bojan nimenomaan pakannut liian kesäisiä vaatteita. Määrästä ei ole tietoa. Nyt tulee helteinen viikonloppu. Enemmän oon huolissani Kärtsän hupparista, joka näyttää hyvin siirtyneen Bojanin vakiokalustoon tällä reissulla 😅🤭

Yhteistyössä