V
vierailija
Vieras
Joo joskus kuukausi sitten puhui, kun kertoi tavanneensa jonkun, johon on ihastunut. Ei hän tunnu mitään isoja juttuja paljastavan, vaan fanit osaa laskea 1+1.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo joskus kuukausi sitten puhui, kun kertoi tavanneensa jonkun, johon on ihastunut. Ei hän tunnu mitään isoja juttuja paljastavan, vaan fanit osaa laskea 1+1.
No äläpä sitten kirjoittele tänne ollenkaan.Eikun lainasin väärää, tuo "En voi kertoa" oli siis vastauksena "Niiin?" -kysymykseen.
E alkuiset on Kärden makuun.No äläpä sitten kirjoittele tänne ollenkaan.
Liittyykö miesten väliseen rakkauteen?Eikun lainasin väärää, tuo "En voi kertoa" oli siis vastauksena "Niiin?" -kysymykseen.
No tämä! K ei varmasti tarvitse kenenkään E shippausta ja "suhteesta" jankkaamista.Tämä. Eikä siitä ole kuin muutama kuukausi kun K itse puhui Mielen puolikkaat-podcastissa siitä, että ei ymmärrä ihmisten tarvetta tietää hänen parisuhteistaan.
Mummolla tainnut mennä vähän shippaus-sanan tarkoitus ohi.No tämä! K ei varmasti tarvitse kenenkään E shippausta ja "suhteesta" jankkaamista.
Siis mitä? Puhuuko se eukko podissaan et mitä tekee Kn kanssa??Ihan on podcastissa E sanonut, että eivät malta nukkua kun jauhavat.
Ja varmaa tämä on siksikin, et K ja B molemmat postaa toisistaan, joten heistä voi puhua. Mutta naisjutuista ei kumpikaan halua kenenkään jauhavan ja spekuloivan.Lisäksi K ja B ei kyllä ole ilmoittaneet, että shippaus millään lailla häiritsisi.
No p aska tärkeää jauhamista "suhteesta"..ymmärrätköMummolla tainnut mennä vähän shippaus-sanan tarkoitus ohi.
Eikö minun viestini tullutkaan perille, onko sinulla dysleksia? En saa mitään selkoa tästä viestistä.No p aska tärkeää jauhamista "suhteesta"..ymmärrätkönyt?
Mummolla tainnut mennä vähän shippaus-sanan tarkoitus ohi.
Kaunis nainen oli varmasti tarkoituksesi sanoaSiis mitä? Puhuuko se eukko podissaan et mitä tekee Kn kanssa??
Kyllä. Luontevampaa kuin itse K:nIhana BojanMä en kestä miten sen lavalla olo Kn keikoillla on jo niin luontevaa ja fanitkaan ei yhtään ihmettele sen osallistumista
![]()
Samaa kuvitteluahan noi viimeiset keksinnöt on olleet.Mummolla tainnut mennä vähän shippaus-sanan tarkoitus ohi.
Tuli tosta viestistä mieleen kirjekerhoEikö minun viestini tullutkaan perille, onko sinulla dysleksia? En saa mitään selkoa tästä viestistä.
Näinpä, ihana on.Kyllä. Luontevampaa kuin itse K:n
Aivan varmasti suurin osa Porvoon yleisöstä ei tiennyt koko tyypistä mitään, mutta ei sen kai sinänsä haittaa. K varmaan esitteli siellä.Ihana BojanMä en kestä miten sen lavalla olo Kn keikoillla on jo niin luontevaa ja fanitkaan ei yhtään ihmettele sen osallistumista
![]()
Niin on, sopii K:lle hyvin.Kaunis nainen oli varmasti tarkoituksesi sanoa![]()