V
vierailija
Vieras
Tuli tosta viestistä mieleen kirjekerhoEikö minun viestini tullutkaan perille, onko sinulla dysleksia? En saa mitään selkoa tästä viestistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuli tosta viestistä mieleen kirjekerhoEikö minun viestini tullutkaan perille, onko sinulla dysleksia? En saa mitään selkoa tästä viestistä.
Näinpä, ihana on.Kyllä. Luontevampaa kuin itse K:n
Aivan varmasti suurin osa Porvoon yleisöstä ei tiennyt koko tyypistä mitään, mutta ei sen kai sinänsä haittaa. K varmaan esitteli siellä.Ihana BojanMä en kestä miten sen lavalla olo Kn keikoillla on jo niin luontevaa ja fanitkaan ei yhtään ihmettele sen osallistumista
![]()
Niin on, sopii K:lle hyvin.Kaunis nainen oli varmasti tarkoituksesi sanoa![]()
Tulee sitten pitämään niitä omia luontevia keikkojaan tänne Suomeen sitten, katsotaan miten isot yleisöt houkuttelee ihan omana luontevana itsenään.Kyllä. Luontevampaa kuin itse K:n
Minä en ymmärrä tätä, ettei heistä saisi puhua. Söpöjä ovat ja luonteva pari.Niin on, sopii K:lle hyvin.
Miksi pitää puhua, jos he itsekään eivät puhu ja ainakin K on kertonut, ettei pidä yksityiselämänsä tonkimisesta.Minä en ymmärrä tätä, ettei heistä saisi puhua. Söpöjä ovat ja luonteva pari.
Ja varmaan helpottaa, että molemmat ovat julkisuuden henkilöitä.Minä en ymmärrä tätä, ettei heistä saisi puhua. Söpöjä ovat ja luonteva pari.
Voihan kitkeryys ja katkeruus.Tulee sitten pitämään niitä omia luontevia keikkojaan tänne Suomeen sitten, katsotaan miten isot yleisöt houkuttelee ihan omana luontevana itsenään.
Koska onhan se hienoa ja monia kiinnostaa.Miksi pitää puhua, jos he itsekään eivät puhu ja ainakin K on kertonut, ettei pidä yksityiselämänsä tonkimisesta.
Ovat ystäviä olleet oo kauan.Tuskin, kun hengaa kuntovalmentajan kanssa nykyään tää J:n kaveri.
Muutamia juoruakkoja, joita ei sitten kiinnosta se, mitä varten K ylipäänsä on julkisuudessa eli musiikki.Koska onhan se hienoa ja monia kiinnostaa.
Ja tiedät sen muka mistä? Ai Thaimaan perusteella. Ensimmäinen kerta, kun näin tägäyksen ainakin.Ovat ystäviä olleet oo kauan.
20k vs 200k, miten sen nyt ottaa.Seiskankaan mielestä mikään oikea julkisuuden henkilö ole, kun vain tunnetumman influn E. Toivasen nimi julkaistiin.
Milloin täällä on musiikista puhuttu?Muutamia juoruakkoja, joita ei sitten kiinnosta se, mitä varten K ylipäänsä on julkisuudessa eli musiikki.
Monesti. Viime aikoina vähemmän, koska tänne on pesiytynyt nykyään iso porukka juoruilijoita, trolleja ja myös nää tossarit sönkkää joka välissä.Milloin täällä on musiikista puhuttu?
Ella on ollut telkkarissa eli sikäli varmaan laajempi porukka tietää, ite kuulin vasta Seiskan jutun myötä tästä podcastaajasta ainakin.20k vs 200k, miten sen nyt ottaa.
Ei ole todellakaan ok nämä shipit, Bojan ja Karim on ainoa oikea pari ja se aito. -EreJa sit te syötätte jatkuvasti K +KK / K+Bambi -shippiä tänne ja sekö on ok?
Onneksi Karim suojelee Bojania. -EreProved my point , ääliö. Haluat sitten , että Bojanin suolaaminen jatkuu, vai?
Ei mainittu, koska toimittaja ilmeisesti halusi olla paljastamatta, koska painotti, ettei K ole puhunut suhteestaan.Seiskankaan mielestä mikään oikea julkisuuden henkilö ole, kun vain tunnetumman influn E. Toivasen nimi julkaistiin.
Ehe ehe ku ootkin hauska.Ei ole todellakaan ok nämä shipit, Bojan ja Karim on ainoa oikea pari ja se aito. -Ere