V
vierailija
Vieras
Ai se oot sä joka täällä lemuaaHaista kakka![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai se oot sä joka täällä lemuaaHaista kakka![]()
Yöt oli heidän. Ja eka iltakin.Porukkaa näytti olevan aika usein, sekä studiolla, baarissa ja Porvoossakin sekä Kärpyn luona matseja kattoessa.
Minä shippaan sateenkaarimummoa ja alaviivamummoa toisilleen. Olkoot sama mummo.Pääasia, että tiedetään olevan jo omissa menoissaan. Loppuu noi shippisönkkäykset taas,
Ainahan noi suorat lennot lähtee yhtä aikaisin, eli joka tapauksessa olisi sama tilanne edessä ennemmin tai myöhemmin. Tuskin ne muinakaan öinä on paljon aikaisemmin nukkumaan menneet.Ei se ole karua että jää väliin vaan se että jos se kerran on lomalla ni oishan sillä mahdollisuus tehdä lähtö muullakin tavalla ku noin.
Pidän slaavien lemusta, slurpsAi se oot sä joka täällä lemuaa
Mäpä tiedän yhden jutun joka paljastaa aiiikas paljon K:n meiningeistä.
Balkanilla ei ole juuri ollenkaan tollasta valkoista ja vähäeleistä sisustusta. Noi tavarat on tosi peruskauraa mistä tahansa ruotsalaislähtöisestä sisustusketjusta tai sellaista kopioivasta liikkeestä. Lihaköntsä on tomahawk, niitäkin löydät lähikaupastasi.No ei helvetti ole yhtään. Ihan kaikki tuossa kuvassa huutaa ei-suomalaista. Katso nyt noita esineitä ja tota keittiötä. Plus ton tyypin ulkonäkö ja vaatteet sekä toi lihaköntsä. Balkania toi on.
Bojan kuorsasi siellä vierashuoneessa.Yöt oli heidän. Ja eka iltakin.
Siitä huolimatta tuosta haisee Balkan ihan ruudun läpi.Balkanilla ei ole juuri ollenkaan tollasta valkoista ja vähäeleistä sisustusta. Noi tavarat on tosi peruskauraa mistä tahansa ruotsalaislähtöisestä sisustusketjusta tai sellaista kopioivasta liikkeestä. Lihaköntsä on tomahawk, niitäkin löydät lähikaupastasi.
Mä oon ihan samaa mieltä siitä että bojan on varmasti jo lentänyt kotiinsa ja kuva on sieltä. Siitä huolimatta mikään kuvassa ei edusta mitään balkanilaista. Myös siellä vastaava sisustus on nimenomaan skandinaavinen ja jos sellainen johonkin rakennetaan, etsitään tietoisesti just tollasia elementtejä.
Tyyppikin on aika vaalea itse asiassa![]()
Ja siis onhan noita samoja esineitä muuallakin kuin Skandinaviassa, Slovenia nyt mikään kehitysmaa ole.No ei helvetti ole yhtään. Ihan kaikki tuossa kuvassa huutaa ei-suomalaista. Katso nyt noita esineitä ja tota keittiötä. Plus ton tyypin ulkonäkö ja vaatteet sekä toi lihaköntsä. Balkania toi on.
Koko paikka haisee.Siitä huolimatta tuosta haisee Balkan ihan ruudun läpi.
No kyllä on tollasta sisustusta, esim Tsiilan ja siskojensa kodit. Balkanilla on myös Jysk ja HM Home. Somen takia ihmisten pukeutuminen ja sisustus on hyvin samankaltaista ympäri maailmaa nykyään.Balkanilla ei ole juuri ollenkaan tollasta valkoista ja vähäeleistä sisustusta. Noi tavarat on tosi peruskauraa mistä tahansa ruotsalaislähtöisestä sisustusketjusta tai sellaista kopioivasta liikkeestä. Lihaköntsä on tomahawk, niitäkin löydät lähikaupastasi.
Mä oon ihan samaa mieltä siitä että bojan on varmasti jo lentänyt kotiinsa ja kuva on sieltä. Siitä huolimatta mikään kuvassa ei edusta mitään balkanilaista. Myös siellä vastaava sisustus on nimenomaan skandinaavinen ja jos sellainen johonkin rakennetaan, etsitään tietoisesti just tollasia elementtejä.
Jos tietäisit niin kertoisit. Et sä mitään tiedä.
Kenen? Pentin ja Tarvon?Yöt oli heidän. Ja eka iltakin.
Pidän slaavien lemusta, slurps![]()
Mikä ihmeen Balkan haistelija oot.Koko paikka haisee.
Jure on myös hyvin vaalea, ja IKEA-myymälöitä on kaikkialla Euroopassa.Balkanilla ei ole juuri ollenkaan tollasta valkoista ja vähäeleistä sisustusta. Noi tavarat on tosi peruskauraa mistä tahansa ruotsalaislähtöisestä sisustusketjusta tai sellaista kopioivasta liikkeestä. Lihaköntsä on tomahawk, niitäkin löydät lähikaupastasi.
Bojanille teki varmaan hyvää viettää lähes viikko Suomessa Jeren luona. Tekivät töitä tai eivät, mutta saivat hengailla yhdessä ja varmasti myös jutella ihan vain kaksistaan.
Markon koti myös vaalea ja minimalistinen.Jure on myös hyvin vaalea, ja IKEA-myymälöitä on kaikkialla Euroopassa.
Geeniperimä.Mitä balkanilla muuten syödään? Syöty ruokahan tekee ihmiseen ominaishajun.
Siellä päin haisee, etkö ole käynyt?Mikä ihmeen Balkan haistelija oot.
Mä taas aattelin, että tää kaveri itse kuvaa ja B näkyy vaan sattumalta heijastuksena.Onko se takana näkyvä siis bojan? Mä aattelin että bojan ois kuvannu ton?
Ei sinne mene kuin halpamatkalaiset.Siellä päin haisee, etkö ole käynyt?
Kamera on liian kaukana että voisi olla kaverin kuvaama. Ja heijastuksista näkee selvästi ettei ole B.Mä taas aattelin, että tää kaveri itse kuvaa ja B näkyy vaan sattumalta heijastuksena.