K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkaa olemaan naurettavaa toi tml haukkuminen. Ei tarvitse tykätä ajatuksesta, mutta en ymmärrä tätä Warnerin "ei julkaise biisiä" ja omakustanne hömppää. K on sen verran iso artisti Suomessa ja Warnerilla, että hänellä on jo oikeuksia sanella paremmin omia mielipiteitänsä. Eiköhän se biisi tule jos haluavat sen tulevan. Pelkkänä sinkkuna tai levylle. Alkaa vaikuttamaan, että moni täällä tulee raivostumaan kun biisi tuleekin suuremmin kuin osasi odottaa.
Tänään on urakalla haukuttu Käärijän uusimmat biisit ja naurettu spottarin sijoituksille. Mikset koskaan puolusta Käärijää tai muita hänen collabeja? Ärähdät kun asia liittyy B:hen.

Alkaa olemaan naurettavaa toi tml haukkuminen. Ei tarvitse tykätä ajatuksesta, mutta en ymmärrä tätä Warnerin "ei julkaise biisiä" ja omakustanne hömppää. K on sen verran iso artisti Suomessa ja Warnerilla, että hänellä on jo oikeuksia sanella paremmin omia mielipiteitänsä. Eiköhän se biisi tule jos haluavat sen tulevan. Pelkkänä sinkkuna tai levylle. Alkaa vaikuttamaan, että moni täällä tulee raivostumaan kun biisi tuleekin suuremmin kuin osasi odottaa.
Se tulee isosti. Kärppä pitää siitä huolen, luultavasti tulee kunnon promot ja myös mv. Enkä ihmettelis yhtään jos tulee myös levylle. Joker Outin mahdolliset syksyn keikat suunnitellaan niin, että Bojan ehtii Kärpän Tavastian keikoille mukaan, jossa kuullaan Tuu mun luo ekaa kertaa livenä.

Se tulee isosti. Kärppä pitää siitä huolen, luultavasti tulee kunnon promot ja myös mv. Enkä ihmettelis yhtään jos tulee myös levylle. Joker Outin mahdolliset syksyn keikat suunnitellaan niin, että Bojan ehtii Kärpän Tavastian keikoille mukaan, jossa kuullaan Tuu mun luo ekaa kertaa livenä.
Eiköhän B mene Budapestiin tai Milanoon jos jollekin keikalle on menossa.

Täh? Minä odotan kyseistä biisiä. Olen se joka puhuu siitä että se on omakustanne. En usko että on warnerin alaisuudessa tehty. Miksi olet noin kiukkuinen ja hätääntynyt? Rauhoitu ihmeessä, ei nämä pohdinnat ole henkilökohtainen hyökkäys sinua vastaan vaan pohdintoja.
Ei Warner tason artistit julkaise mitään omakustanne musiikkia. Ja mitä eroa sillä edes olisi? Joka tapauksessa biisi nousisi K:n somessa esille ja sille voitaisi tehdä teaserit. Sehän vain tekisi Warnerin naurunalaiseksi etenkin jos biisi sattuisi menestymäänkin ihan ok.

Jos se tulee levylle niin kuullaan kyllä Euroopan kiertueella ekana kun levy tulee ulos juuri ennen sitä.

Hei nyt mammat oikeasti. Pitääkö heti sotkea mut johonkin toiseen tai kuvitella tietävänsä kuka kirjoittelee? Halusin vain sanoa mielipiteeni KB collabista ja aletaan syyttää ties mistä puolustamisesta ja näin.

Ei Warner tason artistit julkaise mitään omakustanne musiikkia. Ja mitä eroa sillä edes olisi? Joka tapauksessa biisi nousisi K:n somessa esille ja sille voitaisi tehdä teaserit. Sehän vain tekisi Warnerin naurunalaiseksi etenkin jos biisi sattuisi menestymäänkin ihan ok.
Jos se oikeasti aiotaan julkaista, niin toivottavasti siinä ei ainakaan ole mukana sitä pätkää, mikä joku aika takaperin oli kuultavana jossain yhteydessä, en enää muista missä.

Yhteistyössä