V
vierailija
Vieras
on Espoossa kanssa, mutta vasta elokuussa.Ei taida olla Espoossa. Muutama eri kaupungeissa kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on Espoossa kanssa, mutta vasta elokuussa.Ei taida olla Espoossa. Muutama eri kaupungeissa kyllä.
Tänään on urakalla haukuttu Käärijän uusimmat biisit ja naurettu spottarin sijoituksille. Mikset koskaan puolusta Käärijää tai muita hänen collabeja? Ärähdät kun asia liittyy B:hen.Alkaa olemaan naurettavaa toi tml haukkuminen. Ei tarvitse tykätä ajatuksesta, mutta en ymmärrä tätä Warnerin "ei julkaise biisiä" ja omakustanne hömppää. K on sen verran iso artisti Suomessa ja Warnerilla, että hänellä on jo oikeuksia sanella paremmin omia mielipiteitänsä. Eiköhän se biisi tule jos haluavat sen tulevan. Pelkkänä sinkkuna tai levylle. Alkaa vaikuttamaan, että moni täällä tulee raivostumaan kun biisi tuleekin suuremmin kuin osasi odottaa.
Kiusaamaan? Se on kiusaamista jos pakottaa Btä nunnan rooliin. Anna nuoren miehen elää ja päästä irti mummokahleista.
Se tulee isosti. Kärppä pitää siitä huolen, luultavasti tulee kunnon promot ja myös mv. Enkä ihmettelis yhtään jos tulee myös levylle. Joker Outin mahdolliset syksyn keikat suunnitellaan niin, että Bojan ehtii Kärpän Tavastian keikoille mukaan, jossa kuullaan Tuu mun luo ekaa kertaa livenä.Alkaa olemaan naurettavaa toi tml haukkuminen. Ei tarvitse tykätä ajatuksesta, mutta en ymmärrä tätä Warnerin "ei julkaise biisiä" ja omakustanne hömppää. K on sen verran iso artisti Suomessa ja Warnerilla, että hänellä on jo oikeuksia sanella paremmin omia mielipiteitänsä. Eiköhän se biisi tule jos haluavat sen tulevan. Pelkkänä sinkkuna tai levylle. Alkaa vaikuttamaan, että moni täällä tulee raivostumaan kun biisi tuleekin suuremmin kuin osasi odottaa.
Eiköhän B mene Budapestiin tai Milanoon jos jollekin keikalle on menossa.Se tulee isosti. Kärppä pitää siitä huolen, luultavasti tulee kunnon promot ja myös mv. Enkä ihmettelis yhtään jos tulee myös levylle. Joker Outin mahdolliset syksyn keikat suunnitellaan niin, että Bojan ehtii Kärpän Tavastian keikoille mukaan, jossa kuullaan Tuu mun luo ekaa kertaa livenä.
Ei Warner tason artistit julkaise mitään omakustanne musiikkia. Ja mitä eroa sillä edes olisi? Joka tapauksessa biisi nousisi K:n somessa esille ja sille voitaisi tehdä teaserit. Sehän vain tekisi Warnerin naurunalaiseksi etenkin jos biisi sattuisi menestymäänkin ihan ok.Täh? Minä odotan kyseistä biisiä. Olen se joka puhuu siitä että se on omakustanne. En usko että on warnerin alaisuudessa tehty. Miksi olet noin kiukkuinen ja hätääntynyt? Rauhoitu ihmeessä, ei nämä pohdinnat ole henkilökohtainen hyökkäys sinua vastaan vaan pohdintoja.
Jos se tulee levylle niin kuullaan kyllä Euroopan kiertueella ekana kun levy tulee ulos juuri ennen sitä.Se tulee isosti. Kärppä pitää siitä huolen, luultavasti tulee kunnon promot ja myös mv. Enkä ihmettelis yhtään jos tulee myös levylle. Joker Outin mahdolliset syksyn keikat suunnitellaan niin, että Bojan ehtii Kärpän Tavastian keikoille mukaan, jossa kuullaan Tuu mun luo ekaa kertaa livenä.
Sä olet sairas.Hei nyt mammat oikeasti. Pitääkö heti sotkea mut johonkin toiseen tai kuvitella tietävänsä kuka kirjoittelee? Halusin vain sanoa mielipiteeni KB collabista ja aletaan syyttää ties mistä puolustamisesta ja näin.
München myös mahdollinen.Eiköhän B mene Budapestiin tai Milanoon jos jollekin keikalle on menossa.
Onko K sielläkin?on Espoossa kanssa, mutta vasta elokuussa.
Ai? Ei tarvitse uskoa, mutta oon täällä lähinnä lukemassa. Kommentoin silloin tällöin. En tiedä keneen te mut sekotatte, mutta inhottavaa sanoa mitään tänne, kun heti alkaa "miksi ärähdät vain tähän" tai "mikset sitä tätä tuota"Sä olet sairas.
Ei, näyttäis olevan Ruotsissa keikka.Onko K sielläkin?
Nyt en ymmärrä. Kenen Tarjan kanssa Bojan on mennyt Sloveniaan?
Kiusaamaan? Se on kiusaamista jos pakottaa Btä nunnan rooliin. Anna nuoren miehen elää ja päästä irti mummokahleista.
Miksi et siis ärähtänyt muihin asioihin? Vähän haiskahtaa sun stoorisiAi? Ei tarvitse uskoa, mutta oon täällä lähinnä lukemassa. Kommentoin silloin tällöin. En tiedä keneen te mut sekotatte, mutta inhottavaa sanoa mitään tänne, kun heti alkaa "miksi ärähdät vain tähän" tai "mikset sitä tätä tuota"
No ei ainakaan Budapestiin koska Joksuilla on silloin Ljubiksessa keikka. Ehkä Kärpyn synttärikeikalle Wieniin.Eiköhän B mene Budapestiin tai Milanoon jos jollekin keikalle on menossa.
Tuskinpa vain.No ei ainakaan Budapestiin koska Joksuilla on silloin Ljubiksessa keikka. Ehkä Kärpyn synttärikeikalle Wieniin.
Ei Warner tason artistit julkaise mitään omakustanne musiikkia. Ja mitä eroa sillä edes olisi? Joka tapauksessa biisi nousisi K:n somessa esille ja sille voitaisi tehdä teaserit. Sehän vain tekisi Warnerin naurunalaiseksi etenkin jos biisi sattuisi menestymäänkin ihan ok.
Tarkoitatko sitä joka jätettiin kuin nalli kalliolle Thaikkuloman jälkeen?K tykännyt erään kuvasta![]()
Jos se oikeasti aiotaan julkaista, niin toivottavasti siinä ei ainakaan ole mukana sitä pätkää, mikä joku aika takaperin oli kuultavana jossain yhteydessä, en enää muista missä.Ei Warner tason artistit julkaise mitään omakustanne musiikkia. Ja mitä eroa sillä edes olisi? Joka tapauksessa biisi nousisi K:n somessa esille ja sille voitaisi tehdä teaserit. Sehän vain tekisi Warnerin naurunalaiseksi etenkin jos biisi sattuisi menestymäänkin ihan ok.