K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on harmi, ei vaan olla keksitty miten täältä voisi kutsua uusia keskustelijoita mukaan ilman että myös vuotajat, antifanit ja muut trollit seuraavat perässä. :(
Kiitos kun vastasit ystävällisesti, vaikutat vilpittömältä ja kivalta ihmiseltä, mikä on tällä palstalla harvinainen vaikutelma. (Joku toinen discordilainenkin on näköjään halunnut vain vttuilla takaisin).

Täähän se on. Ihmisiltä menee 90% kaikesta ohi, kun he keskittyvät vain yhteen asiaan tai huomioivat vain tietyt asiat. En ole kiinnostunut yhtään Käärijästä, mut nyt kun katson vanhoja klippejä Dzejlasta ja Jakovista niin heidän rakkaus on ihan nähtävissä. En ole halunnut huomata sitä ennen tai sitten en ole katsonut niin tarkkaa.
En ymmärrä Dz:n ja Jakin mahdollista romanssia – vaikka pidänkin todennäköisempänä teoriana sitä, että hän lämmittää uudelleen suhteensa lesbo-exäänsä – siinä mielessä, miksei Dz jättänyt B:tä aiemmin. Sen sijaan hän antoi B:n uskoa kolmen kuukauden ajan, että he olivat yhä yhdessä (tähän viittaa mielestäni se, että hän lähti Karneval-juhliin B:n koko perheen kanssa). Lisäksi uskon, että hän jätti B:n, koska hän epätoivoisesti etsii jotakuta (Jakin piiristä) rahoittamaan esikoisalbuminsa.

Mä nään, et KK on ollu hieman ihastunut K:hon, vähintään sakeimmalla bromance asteikolla. Tää influkäänne saattoi tulla vähän puskista. Siksi myös kommentoimattomuus ja tykkäämättömyys KK:n "lupasit et oot ainiaan mun doge" kommenttiim.

En ymmärrä Dz:n ja Jakin mahdollista romanssia – vaikka pidänkin todennäköisempänä teoriana sitä, että hän lämmittää uudelleen suhteensa lesbo-exäänsä – siinä mielessä, miksei Dz jättänyt B:tä aiemmin. Sen sijaan hän antoi B:n uskoa kolmen kuukauden ajan, että he olivat yhä yhdessä (tähän viittaa mielestäni se, että hän lähti Karneval-juhliin B:n koko perheen kanssa). Lisäksi uskon, että hän jätti B:n, koska hän epätoivoisesti etsii jotakuta (Jakin piiristä) rahoittamaan esikoisalbuminsa.
Kyllähän he viettivät Dz:n synttäreitäkin yhdessä eli kyllä Dz:n täytyi itse uskoa, että tässä on se hänen elämänsä mies. Piti Jakovia varmaan vaan sellaisena kevyenä ihastuksena. Ja sitten kun tajusi asian, niin ei voinut oikein perääntyä ennen Karnevaleja, kun koko lähipiiri oli sinne tulossa ja kyse oli B:n tärkeimmästä tapahtumasta. Ei ehkä halunnut olla niin v-mäinen mutta olikin sitten lopulta tuplasti v-mäinen, kun ajatteli lähinnä vain itseään ja sitä, mikä hänelle sopii parhaiten. Jakov päätti sitten myös ajatella vain itseään ja julkaisi videon. Siinä on kyllä kaksi samanlaista julkisuuden kipeää ja itsekeskeistä ihmistä, että hyvin ansaitsevat toisensa.

Etkö sä ymmärrä, ettei yksityisiä videoita jaeta tänne. Jankkaat tästä vaan, jotta saisit jatkaa särötöntä BK saagaasi. Voit jatkaa sitä tästä huolimatta, tulevaisuushan on aina tyhjä kirja.
Ei tänne mitään videoita tarvitse jaella. Jotta olisit alkuunkaan uskottava, kertoisit, mistä videoista ja tilanteesta on kyse eikä niin, että eräässä videossa oli sopiva valaistus jne. Kuulostaa täysin keksityltä.
T. Ulkopuolinen, joka ei usko näihin minulla-on-salainen-video-joka-todistaa-vaikka-mitä

Ei tänne mitään videoita tarvitse jaella. Jotta olisit alkuunkaan uskottava, kertoisit, mistä videoista ja tilanteesta on kyse eikä niin, että eräässä videossa oli sopiva valaistus jne. Kuulostaa täysin keksityltä.
T. Ulkopuolinen, joka ei usko näihin minulla-on-salainen-video-joka-todistaa-vaikka-mitä

Ai SIITÄ videosta olet kiinnostunut. Ymmärrettävää 🤭

En usko näihin lesbosuhdesatuihin ollenkaan. Ovat täsmälleen samantasoisia kuin nämä KK-jutut. Kyllä, ovat reissanneet samassa kaveriporukassa ja ovat ystäviä. Uskomatonta soopaa revitään vain siitä, että ollaan samassa tilassa ja kavereita. B/K shipissä sentään ovat itse sen alkuperäisiä luojia ja toivat sitä aluksi (ja osin edelleekin) innolla esiin. Nämä keksityt suhteet ovat vain ärsyttäviä.

En usko näihin lesbosuhdesatuihin ollenkaan. Ovat täsmälleen samantasoisia kuin nämä KK-jutut. Kyllä, ovat reissanneet samassa kaveriporukassa ja ovat ystäviä. Uskomatonta soopaa revitään vain siitä, että ollaan samassa tilassa ja kavereita. B/K shipissä sentään ovat itse sen alkuperäisiä luojia ja toivat sitä aluksi (ja osin edelleekin) innolla esiin. Nämä keksityt suhteet ovat vain ärsyttäviä.
Minä oikeastaan uskon, voi hyvin olla bi/pan, mutta nykyinen kumppani varmastikin tämä Jakov, näyttävät rakastuneilta.

Ei niistä kaikki salaisia sen enempää ole. Ei ketään vaan kiinnosta tuoda tänne mitään videoita tai linkkejä. Heruttelu discordissa riittää.

Yhteistyössä