V
vierailija
Vieras
Miten niin ei livetä. Yksi kiva ihminen livetti karvevaaleilta.Ei joksukeikoilta ainakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin ei livetä. Yksi kiva ihminen livetti karvevaaleilta.Ei joksukeikoilta ainakaan.
Tämä.On syitä, miksi tällaisille julkisille palstoille ei kaikkea yksityisten ihmisten kuvaamaa jaeta. Silläkin uhalla, että leimautuu jonkun mielessä trolliksi.
Kamera ryhmä?Huomasin, että mä oon KK:n kanssa yhdessä samassa Face -ryhmässä!!
Mikä järki? Keikka tuli suorana telkkarista hyvällä kuvalla ja äänellä.Miten niin ei livetä. Yksi kiva ihminen livetti karvevaaleilta.![]()
K:lla taas toi tekohaaveiluilme.
Jep. Mulle on ihan sama vaikka oisin jonkun kompostilaisen silmissä trolli.On syitä, miksi tällaisille julkisille palstoille ei kaikkea yksityisten ihmisten kuvaamaa jaeta. Silläkin uhalla, että leimautuu jonkun mielessä trolliksi.
Olen samaa mieltä. Toisaalta tuollaisten kommenttien (mihin vastasit) takia en ole varma haluaisinko edes olla kyseisten kirjoittajien kanssa samoissa ryhmissä.Olen eri, mutta tää on vähän ikävä ja turha kommentti. Minustakin olis mukava löytää just tällaisia faniryhmiä joissa on hyvä meininki eikä trolleja ja shipeistäkin saa puhua rennosti.
Täällä on kuitenkin monia discordryhmäläisiä käynyt ilmoittamassa, että ketään ei enää oteta mukaan.
En minä ainakaan ole tehnyt mitään sellaista minkä takia en ole mukana kivoissa ryhmissä. Paitsi että ilmeisesti en hyökännyt johonkin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.
Jos joku livetti K osuuden? JO katsoin itsekkin siitä virallisesta.Mikä järki? Keikka tuli suorana telkkarista hyvällä kuvalla ja äänellä.
Totuus sattuu. Tämän ja vauvan ketjujen ilonpilaajien takia Discordit on perustettu, joten älä ole tekopyhä.Olen samaa mieltä. Toisaalta tuollaisten kommenttien (mihin vastasit) takia en ole varma haluaisinko edes olla kyseisten kirjoittajien kanssa samoissa ryhmissä.
Ne puuttuvat osuudet, pönttö.Mikä järki? Keikka tuli suorana telkkarista hyvällä kuvalla ja äänellä.
Karim on kiehtova ja kuuma. Ei ihme että ketjussa kaikki keskustelu liittyy nykyään häneen.![]()
No eihän ole, joidenkin muutaman ihme trollipelkoisen takia, vaikka paras keskustelu on aina ns. vapaissa paikoissa.Totuus sattuu. Tämän ja vauvan ketjujen ilonpilaajien takia Discordit on perustettu, joten älä ole tekopyhä.
Keneen sattuu?Totuus sattuu. Tämän ja vauvan ketjujen ilonpilaajien takia Discordit on perustettu, joten älä ole tekopyhä.
Ja mistähän livettäjä muka tiesiNe puuttuvat osuudet, pönttö.
Eihän sitä etukäteen tiedetty että biisejä tulisi puuttumaan.Ne puuttuvat osuudet, pönttö.
No ei ole kyllä yhtään skorpionin oloinen, vois olla vaikka herkkä rapu tai kalat.Mut yks mikä nyt puuttuu on KK:n horoskooppimerkki! Kohtelen tapausta skorpparina (enkä oikeastaan halua tietääkään, sillä Neitsyt olisi jäätävä plot twist ja pudotus)
Minusta taas on. Sen verran teki AI työtä, että on loppuvuonna syntynyt.
No ei ole kyllä yhtään skorpionin oloinen, vois olla vaikka herkkä rapu tai kalat.
Hah! Oikea saalistuskatse kameran takana. Huh![]()
Hohhoijaa, näitä juttuja kirjoiteltiin jo 3v sitten.Kohta se K on täysin rakastunut eikä kiertäminen jaksa enää napata tippaakaan. Taitaa jäädä tän vuoden kiertue viimeiseksi ja sitten aletaan perustaa perhettä. Näin se menee.