K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis täällä, kaikki tietää kehen slovenialaisella viitataan. Jatkui tuollakin kyllä kai ne samat.
Eli seksuaalissävytteiset jutut joihin liittyy b on sinusta kiusaamista, ymmärsinkö oikein?
Hyväksytkö seksuaalissävytteisiä juttuja bojeresta?
Jos hyväksyt, koetko siis että se on eri asia kuin muut b-paritukset?
Tai jos et hyväksy, niin millaista keskustelua sinä haluaisit bojeresta?
Edelleen vilpittömästi kysyn koska itse keskustelen toisin ja yritän ymmärtää.

Tänne he jäi. Ei kiinnosta BoJere vaan muiden kyttääminen.
En ole ees halunnut missään kohtaa mitään typerää uutta ketjua (minne ei kukaan kirjoita) varsinkin, josson kerta samanlainen kuin tämä, pieru-ja kakkajututhan voi laittaa suoraan poistoon. Toi Karim pakotus keksityin jutuin oli vain naurettava, laittaa sit todisteet mukaan et ois kävelleet jossain kaksin.

En ole ees halunnut missään kohtaa mitään typerää uutta ketjua (minne ei kukaan kirjoita) varsinkin, josson kerta samanlainen kuin tämä, pieru-ja kakkajututhan voi laittaa suoraan poistoon. Toi Karim pakotus keksityin jutuin oli vain naurettava, laittaa sit todisteet mukaan et ois kävelleet jossain kaksin.
Mitä pakottamista siinä on jos ihmiset juttelevat ja kävelevät kahdestaan? Kirjoittaja painotti useasti, että hänestä he ovat heteromiehiä ja mitään sellaista ei ollut välissä. Kerro vastaus, minäkin yritän ymmärtää. Onko kyse nyt siitä, että haluat kuvitella B:n liikkeet itse ja torjut ne mitkä ei tue muodostamaasi kuvaa?

Ja onhan tuolla puutarha niin jää vähän epäselväksi miksi toi uusi, varmaan sen jonkun agenda lopettaa tämä ketju, jos porukka menee eri paikkoihin.

Millaisen ketjun siis itse haluaisit? Millaiset säännöt?
Onko sun mahdollista perustaa itse sellainen ja määritellä säännöt.
Eipä kai, kukas sinne nyt muka tulisi, jos minä perustaisin, eikä kiinnosta olla minkään tollaisten paikkojen perustaja, oon tyyppinä enemmän mukana roikkuja kuin hallinnoija tai silleen mukavuudenhaluinen oikeammin. Ei sillä ole oikeastaan väliä millaisen haluan ku ei tule toteutumaan, ja samat juoruakat löytää kyllä kaikkiin naisjuttuineen. Ja jopa valheineen. Ja discordit ovat suljettuja, en tosin muutenkaan kehtais pyytää pääsyä tollaisiin (ja on sanottu ettei niihin porukkaa oteta) jollei sitten ole jotain kansainvälisiä ryhmiä, joista en tiedä joksujen osalta. Mutta shippiä ei taida.

Hei, voisitko vastata kysymyksiin joita olen tuossa aikaisemmin esittänyt. Tuomitset selvästi jonkin tyyppiset b:ta koskevatko viestit, mutta minulle on epäselvää, millaiset säännöt itse toivoisit.
No siis henk.kohtaisesti ällöttää noi Jan ja Bojan seksuaalipakotukset sekä kyllä B ja Kris, nyt sit inansa tää yhdistäminen Karimiin ku tuskin on mitään todellisuuspohjaa shipille, Karim muutoin ihan söpö kyllä. Mutta taitaa tehä työtänsä vaan?

Eli seksuaalissävytteiset jutut joihin liittyy b on sinusta kiusaamista, ymmärsinkö oikein?
Hyväksytkö seksuaalissävytteisiä juttuja bojeresta?
Jos hyväksyt, koetko siis että se on eri asia kuin muut b-paritukset?
Tai jos et hyväksy, niin millaista keskustelua sinä haluaisit bojeresta?
Edelleen vilpittömästi kysyn koska itse keskustelen toisin ja yritän ymmärtää.
Ei siellä uudessa edes mistään b:stä puhuttu. K:n seikkailuja vain🤭 Jotain hyvin sairastahan tuossa on roikkua mukana joka paikassa ja pakonomainen tarve puuttua joka asiaan.

Mitä pakottamista siinä on jos ihmiset juttelevat ja kävelevät kahdestaan? Kirjoittaja painotti useasti, että hänestä he ovat heteromiehiä ja mitään sellaista ei ollut välissä. Kerro vastaus, minäkin yritän ymmärtää. Onko kyse nyt siitä, että haluat kuvitella B:n liikkeet itse ja torjut ne mitkä ei tue muodostamaasi kuvaa?
No ei kyllä minusta painottanut ja siinä tais olla muitakin muka nähneitä, oliks se ees hetskupakottajan juttuja tota en muista kyllä, mutta siis lisätietoa missä kävelivät ja miks ne on kävellyt yhdessä ilman J:tä vai onko niin et Karim osaa sloveenia tai serbiaa, ja oliks siinä kävelemässä joku kolmaskin mies.

Eipä kai, kukas sinne nyt muka tulisi, jos minä perustaisin, eikä kiinnosta olla minkään tollaisten paikkojen perustaja, oon tyyppinä enemmän mukana roikkuja kuin hallinnoija tai silleen mukavuudenhaluinen oikeammin. Ei sillä ole oikeastaan väliä millaisen haluan ku ei tule toteutumaan, ja samat juoruakat löytää kyllä kaikkiin naisjuttuineen. Ja jopa valheineen. Ja discordit ovat suljettuja, en tosin muutenkaan kehtais pyytää pääsyä tollaisiin (ja on sanottu ettei niihin porukkaa oteta) jollei sitten ole jotain kansainvälisiä ryhmiä, joista en tiedä joksujen osalta. Mutta shippiä ei taida.
Jokaisella on preferenssinsä. Jos et ole halukas etsimään tai perustamaan juuri sinulle sopivia paikkoja, toivottavasti et kuitenkaan poistattele viestejä tai ketjuja joissa muut puhuu omista kiinnostuksenkohteistaan?

En vielä saanut sinulta vastausta siihen, valitatko tai häiriinnytkö seksijutuista ylipäätään, vai hyväksytkö ne bojeren mutta ei muiden välillä.

Jokaisella on preferenssinsä. Jos et ole halukas etsimään tai perustamaan juuri sinulle sopivia paikkoja, toivottavasti et kuitenkaan poistattele viestejä tai ketjuja joissa muut puhuu omista kiinnostuksenkohteistaan?

En vielä saanut sinulta vastausta siihen, valitatko tai häiriinnytkö seksijutuista ylipäätään, vai hyväksytkö ne bojeren mutta ei muiden välillä.
No en häiriinny, koska shippaan heitä (paitsi rumasti kirjoitetut satiirificit) ja täällä harvemmin taitaa ees olla, enkä ihan kaikista muistakaan, eiliset täällä olleet nyt oli vaan sellasia spämmimielellä kirjoiteltu, H ja Bojan, Trump ja Bojan jne.

No en häiriinny, koska shippaan heitä (paitsi rumasti kirjoitetut satiirificit) ja täällä harvemmin taitaa ees olla, enkä ihan kaikista muistakaan, eiliset täällä olleet nyt oli vaan sellasia spämmimielellä kirjoiteltu, H ja Bojan, Trump ja Bojan jne.
Ja voisin mennä myös johkin muualle, mutta sellaisia paikkoja ei taida olla (nimimerkkipaikat ei kyllä innosta itseä kirjoitteleen erityisesti) tai en ainakaan tiedä.

No siis henk.kohtaisesti ällöttää noi Jan ja Bojan seksuaalipakotukset sekä kyllä B ja Kris, nyt sit inansa tää yhdistäminen Karimiin ku tuskin on mitään todellisuuspohjaa shipille, Karim muutoin ihan söpö kyllä. Mutta taitaa tehä työtänsä vaan?
Onko sinusta niin, että
-k/b-seksijutut ovat hyväksyttäviä
-b-seksijutut oman bändinsä kitaristin tai kk:n kanssa on b:n "kiusaamista"?

Etkö huomaa tässä itse mitään outoa?

Ymmärrät varmaan, että meille muille tämä näyttää käsittämättömältä, ja siltä, kuin kuvittelisit voivasi puhua b:n puolesta ja jollain tavalla ymmärtää b:n (julkisuuden henkilön) "oikeita" tunteita?

Yhteistyössä