Olen heikkolahjainen minun älykkyysosamäärä on 85.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se alhainen on, mutta onko siitä sinulle haittaa?

Nykymaailma tuntuu olevan ameeboja täynnä.
Ihan sama osaatko laskea todennäköisyyksiä tai jatkaa lukujonoja/kuviosarjaa - siitä ei ole mitään hyötyä jos muuten olet aivoiltasi lammas, etkä ole riittävän utelias ja kyseenalaista asioita.

Kyllä se alhainen on, mutta onko siitä sinulle haittaa?

Nykymaailma tuntuu olevan ameeboja täynnä.
Ihan sama osaatko laskea todennäköisyyksiä tai jatkaa lukujonoja/kuviosarjaa - siitä ei ole mitään hyötyä jos muuten olet aivoiltasi lammas, etkä ole riittävän utelias ja kyseenalaista asioita.
Tuo on niin totta. Oon myös huono niissä, olen yo ja opistokoulutus päälle, pärjännyt ihan hyvin elämässä, ja ihan hyvin toimeentuleva.
Olen utelias, kyseenalaistan paljon ja olen oivaltanut hyvin paljon asioita, ratkaissut ongelmia joita muut on hämmästelleet ja ottaneet mallia.

Naiivi yritys taas yrittää hämmentää. Sinä olet ALEPA ja kaikki tietää sen jo!
Mene kun ehdit pk-seudun lähimpään alepaan ja kysy kaupan edessä olevalta robotilta mikä on sen äo. Jos laite on mykkä, kysy alepan henkilökunnalta.
Tällä palstalla kirjoittaa monen kaupan asiakkaita. Miksi et vainoa heitä? Saisit vaihtelua ja kunnon nokkapokan sillä riitelyn takiahan tällä palstalla roikut.

Mene kun ehdit pk-seudun lähimpään alepaan ja kysy kaupan edessä olevalta robotilta mikä on sen äo. Jos laite on mykkä, kysy alepan henkilökunnalta.
Tällä palstalla kirjoittaa monen kaupan asiakkaita. Miksi et vainoa heitä? Saisit vaihtelua ja kunnon nokkapokan sillä riitelyn takiahan tällä palstalla roikut.
Naiivi yritys taas yrittää hämmentää. Sinä olet ALEPA ja kaikki tietää sen jo!
Neiti*Setis sitten jaksaa haastaa riitaa. Menisi nyt metsään kävelemään näin kauniilla ilmalla.

Mutta ei. Istuu per*se homeessa soffalla ja vahtaa tätä palstaa.