K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on KK:n horoskooppi? B on kauris ja K neitsyt. Molemmat ovat maaelementin merkkejä, mikä tekee heidän suhteestaan vakaan, käytännöllisen ja maanläheisen.

Mua kiinnostaa KK:n ja B:n yhteensopivuus eniten.🤭

Osa arvuutellu galluppina, että kk on rapu - osa, että skorpioni. Tekoäly kalkyloi haastisten perusteella, että kun oli täyttänyt vuosia johonkin mennessä, että on syntynyt vuoden jälkimmäisellä puoliskolla. Eli siis goodbye vesimies, kalat, oinas, härkä ja kaksonen.

Bojan tuli Suomeen😁

Tämähän se on. Mutta vien vielä pidemmälle. Ehkä J:ssä heräsi mustasukkaisuus, kun KK alkoi siirtyä enemmän B:n suuntaan, petyttyään ailahtelevaan dogeen. Tilanne elää yhä, mutta naiset jäivät vähemmälle huomiolle ja sehän korpesi E:tä niin, että sidupäissään uhkasi alkaa ladata totuuksia eetteriin. J laski yksi yhteen ja ymmärsi, ettei kukaan nainen voi ymmärtää hänen emotionaalisia ja muita tarpeitaan, kuten toinen mies. ❤️ Näin se meni.

Osa arvuutellu galluppina, että kk on rapu - osa, että skorpioni. Tekoäly kalkyloi haastisten perusteella, että kun oli täyttänyt vuosia johonkin mennessä, että on syntynyt vuoden jälkimmäisellä puoliskolla. Eli siis goodbye vesimies, kalat, oinas, härkä ja kaksonen.
Kiinnostavasti molemmat arvuutellut vesimerkkejä. Vaa'an kanssa kiinnostava yhteys. Flirttiä ja syvää tunne-elämää vastakkain näissä.

Kauriin ja Vaa'an suhde vaatii työtä, sillä maanläheinen Kauris ja ilmavassa maailmassa elävä Vaaka ovat luonteeltaan hyvin erilaisia.
Kauriin ja Vaa'an yhteensopivuus vaatii työtä. Kauris (maaelementti) arvostaa turvallisuutta, rutiineja ja pitkäjänteistä työtä, kun taas Vaaka (ilmaelementti) on sosiaalinen, nauttii kauneudesta ja etsii elämäänsä jatkuvaa tasapainoa.

Itse ainakin opin, että horoskoopeista saadaan kaikki kyllä mahtumaan minkälaiseen muottiin tahansa, kun aletaan puhua kuumerkeistä, joihin vaikuttaa sitten tarkka syntymäaika ja paikka, niin saadaan sille omalle horoskooppimerkille aivan päinvastaisia asioita. Näin ollen olen sekä luova, tunteellinen ja spontaani että järjestelmällinen, pikkutarkka ja käytännöllinen. Ja siihen sitten vielä mukaan jotain Mars ja Venus merkkejä ja päätin luopua kokonaan uskomasta horoskooppeihin, kun kätevästi kaikki luonteenpiirteet saatiin ämpättyä samaan ihmiseen.

Jos tiedettäisiin sekunnilleen oikea syntymäaika ja metrin tarkkuudella syntymäpaikka, niin varmaan vaaka ja kauris onnistuisivat jonkun neptunusmerkin puolikkaan kuun kolmasosan säteellä sopimaan toisilleen täydellisesti.

Ei ole yhtään skorpionin oloinen että.
Eikö?? Mulle on yhä uusi ja tuntematon hahmo, mut on kuva intensiivisestä ja karismaattisesta ihmisestä joka ei tee luovan työnsä kanssa kompromisseja (ja onkin siinä sitten huippu), ja joka vaikuttaa ulospäin jopa lievästi pelottavalta mustissa laseissa. Tästä vois tulla skorppari mieleen. Mut onko mulla väärä kuva

Eikö?? Mulle on yhä uusi ja tuntematon hahmo, mut on kuva intensiivisestä ja karismaattisesta ihmisestä joka ei tee luovan työnsä kanssa kompromisseja (ja onkin siinä sitten huippu), ja joka vaikuttaa ulospäin jopa lievästi pelottavalta mustissa laseissa. Tästä vois tulla skorppari mieleen. Mut onko mulla väärä kuva
On joo, hänessä on sellaista eteeristä herkkyyttä minusta vs. vaikka joku Tommy.

Yhteistyössä