V
vierailija
Vieras
Neljäs joku Ramona F.Uusin seurattu Kimmo Ketola, sit Arttu Kilpeläinen ja kolmantena Rony K. Viides Jukka, podcastaajalla siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Neljäs joku Ramona F.Uusin seurattu Kimmo Ketola, sit Arttu Kilpeläinen ja kolmantena Rony K. Viides Jukka, podcastaajalla siis.
Ok kiitti. Mä en kyllä tiedä kuka on S, mutta ehkä pääsen jyvälleOnko tuo joku S:lla alkava nainen joku E:n läheinen ystävä? Bojan ainakin seuraa tätä naista. On siis B ja E varmasti tavanneet
.
Trollaatko vai oletko?
Mäkin olen, siis oikeasti. Depressio ei taida poistua ikinä. Ja tämä päivä&ilta on ollu hankalat. Aloitin loman, en jaksanu keksiä ohjelmaa, olisi kannattanut.
Mut ei seuraa E:tä? Mitäs järkeä siinä on.Onko tuo joku S:lla alkava nainen joku E:n läheinen ystävä? Bojan ainakin seuraa tätä naista. On siis B ja E varmasti tavanneet
.
Trollaatko vai oletko?
Mäkin olen, siis oikeasti. Depressio ei taida poistua ikinä. Ja tämä päivä&ilta on ollu hankalat. Aloitin loman, en jaksanu keksiä ohjelmaa, olisi kannattanut.
Sergeystä puhutaan, mitä höliset.Onko tuo joku S:lla alkava nainen joku E:n läheinen ystävä? Bojan ainakin seuraa tätä naista. On siis B ja E varmasti tavanneet
.
Onko tuo joku S:lla alkava nainen joku E:n läheinen ystävä? Bojan ainakin seuraa tätä naista. On siis B ja E varmasti tavanneet
.
Vaikea sanoa. Tämä daami ainakin näytti olevan kapasiteettiyksikössä räpänneen pienimmän miehen puoliso. En tiedä, missä ovat tavanneet, mutta ainakin tämä S ja E seuraavat toisiaan. Ja B seuraa myös tätä naista.Mut ei seuraa E:tä? Mitäs järkeä siinä on.
Onko B alkanut seurata Sergeytä??? Mähän sanoin, että siitä se pari vielä tuleeSergeystä puhutaan, mitä höliset.
www.instagram.com
Ei ole, hah hah.Onko B alkanut seurata Sergeytä??? Mähän sanoin, että siitä se pari vielä tulee![]()
Ei oleOnko B alkanut seurata Sergeytä??? Mähän sanoin, että siitä se pari vielä tulee![]()
Se olin minä, senkin matkija trolli. Prkle.Onko B alkanut seurata Sergeytä??? Mähän sanoin, että siitä se pari vielä tulee![]()
On seurannut Uniikin.puolisoa jo monta vuotta. Kun oli ekan kerran Suomessa.Vaikea sanoa. Tämä daami ainakin näytti olevan kapasiteettiyksikössä räpänneen pienimmän miehen puoliso. En tiedä, missä ovat tavanneet, mutta ainakin tämä S ja E seuraavat toisiaan. Ja B seuraa myös tätä naista.
Voi olla eri yhteyksissä tututstuttu, varsinkin jos ei ole Bojanin uusia seurattuja?Vaikea sanoa. Tämä daami ainakin näytti olevan kapasiteettiyksikössä räpänneen pienimmän miehen puoliso. En tiedä, missä ovat tavanneet, mutta ainakin tämä S ja E seuraavat toisiaan. Ja B seuraa myös tätä naista.
Kiitos. Joku sentään osaa käyttää järkeään.On seurannut Uniikin.puolisoa jo monta vuotta. Kun oli ekan kerran Suomessa.
Oot vähän jäljessä nyt.
Siis kuka? B seuraa Sofia P.Vaikea sanoa. Tämä daami ainakin näytti olevan kapasiteettiyksikössä räpänneen pienimmän miehen puoliso. En tiedä, missä ovat tavanneet, mutta ainakin tämä S ja E seuraavat toisiaan. Ja B seuraa myös tätä naista.
Tää ainoa S uusimmissa.Siis kuka? B seuraa Sofia P.
Niin? Joku malli jota aika moni mies seuraa. Ei ole Suomalainen.Siis kuka? B seuraa Sofia P.
No kannattaa välittää niin ei mee täysin persiilleen.Mun onnistuneimmat parisuhteet on olleet sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei vttuakaan välitä mistään horoskoopeista.