V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naapurin miehet näyttelevät minulle mitä BoJere ficeissä tapahtuu, koska en näe enää lukea ja kuulo on heikko. Jäätiin jännään kohtaan sinun häirintäsi takia.Menitkö kämppiin juhlimaan vai ihan kotioloissa? Oliko tapailikumppani paikalla?
Joo ymmärrän tän. mut tarkotin että paikalla hyviä foorumikeskustelijoita jotka ei tosissaan dumaa toisten juttuja tai provosoidu. Perus juttu. Mut täällä harvinainen herkku niin ilahdutti.Juu ei kiitos, ihmettelen ketä naurattaa joku Tauski.
Ei kyllä minusta vaan mitään parempaa kuin normaalistikaan. Et oisin ees kiinnittänyt mitään erityishuomiota.Joo ymmärrän tän. mut tarkotin että paikalla hyviä foorumikeskustelijoita jotka ei tosissaan dumaa toisten juttuja tai provosoidu. Perus juttu. Mut täällä harvinainen herkku niin ilahdutti.
Asia selväEi kyllä minusta vaan mitään parempaa kuin normaalistikaan. Et oisin ees kiinnittänyt mitään erityishuomiota.
HiihtolomalaisiaJoo ymmärrän tän. mut tarkotin että paikalla hyviä foorumikeskustelijoita jotka ei tosissaan dumaa toisten juttuja tai provosoidu. Perus juttu. Mut täällä harvinainen herkku niin ilahdutti.
Se oli vaan teatterin väliajan merkki. Toivottavasti oli kesäteatterissa asiaankuuluvat pullakahvit.Naapurin miehet näyttelevät minulle mitä BoJere ficeissä tapahtuu, koska en näe enää lukea ja kuulo on heikko. Jäätiin jännään kohtaan sinun häirintäsi takia.
Ei todellakaan ollut, nehän vaan valittaisi kaikesta.Hiihtolomalaisia
Hämeenlinnalaiseen aukkoon.Ajattelin osallistua eukonkantoon. Minne eukko kuuluu kantaa?
Mitäs sinä näillä tiedoilla teet, pidätkö jonkun sortin listaa? Ite en ainakaan kerro mitään tarkempaa itsestä, tai niistä voi päätellä mitä jotain juttuja kerron, niinkuin asuinpaikka on saatettu haarukoida johonkin suuntaan jne. Sit on huvittava lukea mitä vääriä päätelmiä esim. tehään.Minkä ikäisiä olette? Minä 45.
Ootko se joka käyttää 50-luvun maalaiskylän haukkumasanoja?Mitäs sinä näillä tiedoilla teet, pidätkö jonkun sortin listaa? Ite en ainakaan kerro mitään tarkempaa itsestä, tai niistä voi päätellä mitä jotain juttuja kerron, niinkuin asuinpaikka on saatettu haarukoida johonkin suuntaan jne. Sit on huvittava lukea mitä vääriä päätelmiä esim. tehään.
Ja sit jos pysytään faktoissa niin ei tartte puuttua kirjoituksiin.Ei kyllä minusta vaan mitään parempaa kuin normaalistikaan. Et oisin ees kiinnittänyt mitään erityishuomiota.
En välttis mitään lisäsanoja aina, täällä on paljon matkijoita. Plus kritisoin, en hauku.Ootko se joka käyttää 50-luvun maalaiskylän haukkumasanoja?
Onko näitä faktantarkistajia täällä yksi vai useampi? Mikä näillä on jos ei autismi?Ja sit jos pysytään faktoissa niin ei tartte puuttua kirjoituksiin.
Joo rauhotu. Ei ole kaikki keskustelijat täällä pitämässä mitään sairaita listoja. Kysyin mielenkiinnosta ja kerroin oman iän. Olipa tämä herkkä aihe kun jengin oli pakko vastata keksityillä luvuilla tai tällaisella kuulustelullaMitäs sinä näillä tiedoilla teet, pidätkö jonkun sortin listaa? Ite en ainakaan kerro mitään tarkempaa itsestä, tai niistä voi päätellä mitä jotain juttuja kerron, niinkuin asuinpaikka on saatettu haarukoida johonkin suuntaan jne. Sit on huvittava lukea mitä vääriä päätelmiä esim. tehään.
Haluatko osallistua eukonkantoon?Mitäs sinä näillä tiedoilla teet, pidätkö jonkun sortin listaa? Ite en ainakaan kerro mitään tarkempaa itsestä, tai niistä voi päätellä mitä jotain juttuja kerron, niinkuin asuinpaikka on saatettu haarukoida johonkin suuntaan jne. Sit on huvittava lukea mitä vääriä päätelmiä esim. tehään.
Minä kerroin ikinä ja nyt syytät valehtelijaksi. Mummoni ja äitini elivät yli sata vuotiaaksi, joten väitätkö etten myös minä voisi myös olla.Joo rauhotu. Ei ole kaikki keskustelijat täällä pitämässä mitään sairaita listoja. Kysyin mielenkiinnosta ja kerroin oman iän. Olipa tämä herkkä aihe kun jengin oli pakko vastata keksityillä luvuilla tai tällaisella kuulustelulla![]()
Nyt huomasin että joku sanoi olevansa 78. Se on mahdollista, pahoittelut en huomannut.Minä kerroin ikinä ja nyt syytät valehtelijaksi. Mummoni ja äitini elivät yli sata vuotiaaksi, joten väitätkö etten myös minä voisi myös olla.
Homo kelpaa piireihin vaan kun on trendy, etelä-Helsingistä ja muiistaa ihastella naisystävättärensä vimpan päälle silkkuripsiä.
Mutta jos se painaa menemään jossain itärajalla mudassa bokserit vedettynä perssilmään ja leikkiii jatkuvasti rakkauden ja bromancen rajapinnoilla liian vetovoimaisessa miesseurassa- niin ei, ei ja EI.
Ei voi.. Voiko paremmin kuvata tilannetta?
Pölökustaa on historiallinen henkilö, älä vähättele häntä.Ootko se joka käyttää 50-luvun maalaiskylän haukkumasanoja?
Mun oma lapsi on 79 v.Nyt huomasin että joku sanoi olevansa 78. Se on mahdollista, pahoittelut en huomannut.
Onko täällä vielä ao3-osaajia? Mielestäni aiemmin kaikki K/B-stoorit löysi kattavimmin Google-haulla "Käärijä Bojan ao3", mutta muistanko oikein? Eli se antoi hakutuloksiin linkin, josta menemällä ne kaikki löytyi. Nyt kun suodatin siitä hakutuloksesta suomenkieliset, niin antoi viisi (5) tarinaa!Vaikka niitä on tietenkin paaaaaaaljon enemmän.