V
vierailija
Vieras
Ota porkkana, se piristää!![]()
Ei minulta. E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ota porkkana, se piristää!![]()
En minäkään, tosin en tännekkään.Lupasin lopettaa. Huomenna en kyllä laita mitään vauvalle.
Joku puhui tapaamisesta.Kosinnasta ilmeisesti kirjoittaa.![]()
En ehtinyt lähettämään hyvän yön viestiä toisaalla, enkä oikein tiedä, mitä edes kirjoittaisin. Sanon vain: hyvää yötä.
Hyviä unia.En ehtinyt lähettämään hyvän yön viestiä toisaalla, enkä oikein tiedä, mitä edes kirjoittaisin. Sanon vain: hyvää yötä.
Joo ei tässä kukaan halua roikkua. Asioita voitaisiin silti lähteä purkamaan jotenkin niin, että ei satuteta ketään. Voitko vastata suoraa?En halua roikkua tässä jutussa. Tämä on umpikuja monin tavoin. Olen muutenkin tullut satutetuksi niin paljon. n
Niin olisi. Mielikuvitus ei vain tuo toisen ihmisen lämpöä, läheisyyttä tai hellyyttä eikä minua muitakaan asioita.Turvallisin ja realistisin on olla yksin unelmineen ja kehitellä jotain mielikuvitusmaailmaa.
Olen nn, joten ohi varmaankin.Joo ei tässä kukaan halua roikkua. Asioita voitaisiin silti lähteä purkamaan jotenkin niin, että ei satuteta ketään. Voitko vastata suoraa?