K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite olin ainakin yksinäinen. Ei mulla ollut ketään muuta jolle avautua. Sellaiset näihin palstoille herkästi löytää, koska etsivät ja haluavat kuulua johonkin yhteisöön.

Ja minä väänsin rautalangasta hyvin ymmärrettävän lääkkeen joka miehelle. Puts and clean. Meidän suvussa ei tuota syöpää ole koskaan ollut patriarkat panneet kylän hameniekkoja viimeiseen korahdukseen asti. Pappismiestäkin löytyy ja tunnettu haureudestaan. Mutta terveen rauhasen sai mukanaan hautaan!

Ite olin ainakin yksinäinen. Ei mulla ollut ketään muuta jolle avautua. Sellaiset näihin palstoille herkästi löytää, koska etsivät ja haluavat kuulua johonkin yhteisöön.

Ehkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.

Ehkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.

No lähde pois sitten jos et kestä eikä oo sun mieleisesi paikka. Tuollainen uikutus on kaikista puuduttavinta. T.eri

No lähde pois sitten jos et kestä eikä oo sun mieleisesi paikka. Tuollainen uikutus on kaikista puuduttavinta. T.eri
Hei taas t.eri. Silloin tosiaan kannattaa lähteä pois, jos avautuminen kuolemasta täällä tuo vaan pahan olon. Yksinäisille löytyy tukiryhmiä elämän kriiseissä. Täällä kuka tahansa saa kirjoittaa mitä tahansa, mitään myötätuntoa ei tarvitse odottaa.

Enpäs vaihdakaan, pidän kuule ihan sellaista päiväkirjaa kuin haluan että, plus en ole missään sanonutkaan et jatkuvasti oisin päivittämässä asiasta tästä eteenpäin.

Näin juuri. Kyllä tänne kirjoituksia ja asiaa mahtuu. Turhat tyypit täällä on noita kaikesta uikuttajia, kuinka PITÄIS sanoo ja kuinka EI pitäisi. Ja sitten nää emojeihin kelta-emojeihin fiksoituneet.

Hei taas t.eri. Silloin tosiaan kannattaa lähteä pois, jos avautuminen kuolemasta täällä tuo vaan pahan olon. Yksinäisille löytyy tukiryhmiä elämän kriiseissä. Täällä kuka tahansa saa kirjoittaa mitä tahansa, mitään myötätuntoa ei tarvitse odottaa.
Tämä juuri. Ketään kiinnosta jonkun sukulaisten syövät. Voi mennä syöpineen vaikka homopalstoille.

Yhteistyössä