V
vierailija
Vieras
Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.No se on kyl totta. Keski-ikäisten naisten kommentteja. -eri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.No se on kyl totta. Keski-ikäisten naisten kommentteja. -eri
Joo, kyllä se on niin että nuo pari keski-ikäistä mammaa käyttäytyvät kuin teinit ja menevät lentokentälle kyttäämään idoleitaan.Oli kaksi tosi nuorta tyttöä siellä ainakin, niin ettäpä. En katsellut niitä muita, mutta ehkä hekin olivat ihan nuoria.
Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.
Näin, tiktokin ikäprofilointia kuten mainosten ja muun sisällön kanssa. Kertoo vain palstailijan omasta iästä tuo.Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.
Oot ehkä syöttänyt ikäsi väärin.Tällä logiikalla mä olen noin 20v. T. se eri
Sulla ei ees taida olla TikTokia.Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.
Ei ollut mistään käytöksestä puhe, vaan paikalla olleiden iästä.Joo, kyllä se on niin että nuo pari keski-ikäistä mammaa käyttäytyvät kuin teinit ja menevät lentokentälle kyttäämään idoleitaan.
Teini-ikäisen käytöstä mennä lentokentälle vastaan bändejä.Ei ollut mistään käytöksestä puhe, vaan paikalla olleiden iästä.
Oot ehkä syöttänyt ikäsi väärin.
Naamasta näki että yli 50v.Ei ollut mistään käytöksestä puhe, vaan paikalla olleiden iästä.
Ymmärrettävää ettei vanhemmat ihmiset osaa käyttää puhelimen sovelluksia.Eli olen 20v. heteromies Lontoosta.
Aitohan siellä oli, hän on yli 50v. Ja muffinsi yli 40.Naamasta näki että yli 50v.
Mä taidan olla itse Kärtsä, koska hänen kommentit aina näkyy mulle.Ymmärrettävää ettei vanhemmat ihmiset osaa käyttää puhelimen sovelluksia.
Totta kai se nostaa myös ekana niiden kommentit joita seuraat.Mä taidan olla itse Kärtsä, koska hänen kommentit aina näkyy mulle.![]()
Joo mutta muut oli teinejä, pari 2-kymppistä taisi olla sen lisäksi.Aitohan siellä oli, hän on yli 50v. Ja muffinsi yli 40.
Ei täällä kukaan ole niin urpo et sun trollaus menis läpi. Ei ees Kekä mene vipuun.Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.
Ei ole trollaus, tiktok profiloi käyttäjiään monella tavalla ja ikä on yksi niistä. Se, mitkä kommentit nousevat ensimmäisenä videolla näkyviin, lasketaan monen eri tekijän avulla ja yksi niistä on ikä.Ei täällä kukaan ole niin urpo et sun trollaus menis läpi. Ei ees Kekä mene vipuun.
Mulla on ikäoletus se 35+. Algoritmi ei silti toimi noin, vaan se alkaa tuuttaamaan sitä mitä katsot. Kommenttikentässä näkyy taas kaikkien videota kommentoneiden kommentit, eikä sillä ole mitään tekemistä iän kanssa.Näin, tiktokin ikäprofilointia kuten mainosten ja muun sisällön kanssa. Kertoo vain palstailijan omasta iästä tuo.
Kommentit ei näy kronologisessa järjestyksessä vaan nostaa ekaksi tietyt kommentit personoinnin avulla.Mulla on ikäoletus se 35+. Algoritmi ei silti toimi noin, vaan se alkaa tuuttaamaan sitä mitä katsot. Kommenttikentässä näkyy taas kaikkien videota kommentoneiden kommentit, eikä sillä ole mitään tekemistä iän kanssa.
No nyt on pakko munkin sanoa että höpö höpö tai sitten sinä et vaan osaa käyttää Tiktokia.Keski-iän ylittäneille tiktok-käyttäjillä näkyy enimmäkseen vain keski-ikäisten kommentit tiktokissa.
Mulla ne on aikajärjestyksessä, ihan aina. Samoin on kahdella lapsellani. Samat kommentit ekana, vaikka profilointi on eri.Kommentit ei näy kronologisessa järjestyksessä vaan nostaa ekaksi tietyt kommentit personoinnin avulla.
En seuraa Kärtsää.Totta kai se nostaa myös ekana niiden kommentit joita seuraat.
Olette kaikki mummoja.Mulla ne on aikajärjestyksessä, ihan aina. Samoin on kahdella lapsellani. Samat kommentit ekana, vaikka profilointi on eri.