Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kans rinnat vaa enemmän kipeet ja turvonneet kokoajan😳 on kyl joka kierrossa kipeät mut en muista et onko näin kipeät ollu. Nälkä on myös kokoajan (mut mulla tämäki perus pms oire). Oon myös menny joka ilta jo n klo 21 nukkumaan ja sain jopa melkeen 10h unta yhtenä yönä vaikka en oo ees lomalla😂 ei enää pitkä aika niin pääsee testaamaan🥹 alas tiputaan kyl tosi korkeelta jos testi on nega🫣

Rfsu early ollut vaan edelleen käytössä. Herkkä digi odottelee kaapissa, mutta käytän vasta jos rfsu alkaa oikeesti haamuilee…

Mikä päivä sä aattelit testata? 😊 Voi kun olis positiivinen tulos sielläkin! 🥹🫶🏼
Mä ajattelin testailla joko lauantaina dpo11 tai sunnuntaina dpo12 ellei menkat oo alkanu. Mulla on vaan yks apteekin herkkä testi kaapissa mutta rfsu earlyt on mun luottotestejä joten pitää varmaan semmonen käydä ostamassa😊 toivon että saadaan plussat🙏🏼❤️

Tänään iltapäivällä näytti ovistesti tältä. Mitään ovisoireita ei kyllä oo ollut, toisaalta ollaan touhuiltu täällä reissussa niin paljon kaikkea että en oo ehtinyt paljoa kehon tuntemuksia miettimään 😁 Kertokaas naiset, eikö tää ala olemaan jo aika lähellä plussaa? Tänään ainakin ajateltiin jo talletuksia tehdä.

@Maicy mulla ainaki on yleensä liuska vielä aika haalea kun digi on jo posi mut saman vuorokauden aikana liuskalla tulee kans huippu.. ja jos niitä digin viivoja kattoo ite niin mulla ainaki on jo hymy vaikka ne viivat ei ihan tasavahvat ois 🤔 ja mä sanoisin et jos tänään on posi nii sit hommiin mielummin tänään ja huomenna kuin tänään ja ylihuomenna 😁

@Adelae mulla kans ens viikolla paluu lomalta, toivottavasti kans vauhdittaa piinapäiviä 🫣 tai sit ketuttaa niin paljon et piinapäivät on vielä pahemmat 🙈

@Jazmyn oireet kuulostaa tosi lupaavilta 🤩 pidetään sormet ristissä 🤞🏻ja samoin @miumau* lle myös sormet ristissä 🫶🏻

@n00ruska mulla ei noista testeistä oo kokemusta mutta hyvin vahvistuneelta mun silmään näyttäisi 😊

Täällä tuli ovisplussa!! 🤩🥳 Joskus puoli kolmen maissa testasin samasta pissasta viimeisen digin ja liuskan, liuska sai arvon 1,02 ja digi pysyvä hymy 🥳 ja nyt jo mahassa tuntemuksia ja turvotusta, yleensä vasta vähän myöhemmin 😯 tänään myös ollu jotenkin kuuma ja jopa vähän huono olo, voiskohan olla et nyt hormonit nous jotenki tosi vauhdikkaasti 🤔

En muista yhtään kirjotinko jo aamulla tänne mutta kuitenkin päivitystä.
Aamun herkkä testi vielä nega.
Oireet jatkuu edelleen..rintojen särky ja nännipihat tummat ja muhkuraiset,kohdussa edelleen menkkatuntemuksia ja ihmeellistä pistelyä. Oon nukkunut tänään neljät torkut ja lämmöt päivälläkin korkealla.
Ostin apteekista testin mutta sen herkkyys on 25 niin kannattaako huomen aamulla vielä sillä testata kun menkat pitäis aikaisintaan alkaa lauantaina?Mietin vaan että näkyykö vielä mitään..
Cb testin teen kun menkat myöhässä eli varmaan sunnuntaina tai maanantaina viimeistään.

Tänään iltapäivällä näytti ovistesti tältä. Mitään ovisoireita ei kyllä oo ollut, toisaalta ollaan touhuiltu täällä reissussa niin paljon kaikkea että en oo ehtinyt paljoa kehon tuntemuksia miettimään 😁 Kertokaas naiset, eikö tää ala olemaan jo aika lähellä plussaa? Tänään ainakin ajateltiin jo talletuksia tehdä.

Kyllä tää näyttäis lähellä olevan!

Oireet jatkuu edelleen..rintojen särky ja nännipihat tummat ja muhkuraiset,kohdussa edelleen menkkatuntemuksia ja ihmeellistä pistelyä. Oon nukkunut tänään neljät torkut ja lämmöt päivälläkin korkealla.
Ostin apteekista testin mutta sen herkkyys on 25 niin kannattaako huomen aamulla vielä sillä testata kun menkat pitäis aikaisintaan alkaa lauantaina?Mietin vaan että näkyykö vielä mitään..
Cb testin teen kun menkat myöhässä eli varmaan sunnuntaina tai maanantaina viimeistään.
Ja mun kierron voi päivittää 24-26 päivää

• Tykkää
Reactions: Rilja
Oijoi kun kuulostaa lupaavalta sun oireet! Varsinkin nuo nännipihat, eikö tuo oo jo aika varma raskausoire? Ehkä kannattais odottaa tuon epäherkän testin kanssa vielä, tiedän kyllä että se ei oo ihan helppoa 😅 Mutta voi tulla turha pettymys jos se ei vielä näytäkään mitään. Toivon että täti kiertää sut kaukaa ja saat plussan pian! 😊

Ja @Rilja tulihan se ovisplussa sieltä lopulta! Nyt ei muuta kun hommiin! 🥰

@Rilja onnittelut ovisplussasta 😍

@Jazmyn ja @miumau* ja @Soulsister8 lähettelen virtuaaliviivojs sinne 🌈

@n00ruska kyllä se alkaa olla posi! Kannattaa vielä huomenna testata onko tummempi, joskus huiput menee päivässä ohi, joskus vahvistuu parinakin päivänä. Ite oon aina aatellu, et huippu on tummin mahollinen viiva ja siitä alkaa laskemaan milloin mahd. irtoaa (12-36 h)

Omaa napaa. Viiva on tänään jo parempi, mutta mielellään kattelisin pari päivää ennen kuin uskaltaudun plussalaisiin. Huomenna pitäs alkaa menkat, ja virallinen testipäivä ylihuomenna (niin kauan en oo ikinä jaksanu oottaa, joten oon joutunu arpomaan lähes näkymättömiä viivoja. 😬 Nähtävästi masokisti.

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Maicy ★ 03/26 ★ 5.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@n00ruska ★ 05/26 ★ 1.
@Toive toisesta ★ 07/26 ★ 2.
@Ihmeitä7 ★ 07/26 ★ 8.

★★★★★★★★★★★★★★★★

24.7.2026 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@miumau* kp 28/26-33
@Toive toisesta kp 28/26-28
@Jazmyn kp 26/28
@heltsuli kp 23/28-30
@Soulsister85 kp 23/24-26
@Rilja kp 22/32-36
@viivaviivi kp 21
@Lukija621014 kp 18/26
@Haaveistatotta91 kp 17
@n00ruska kp 17/31-37
@Liilja kp 15/32-40
@Ihmeitä7 kp 14
@Maicy kp 13/24-28
@Jenzbyyy kp 7
@EKarolina kp 5/25-26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@Toive toisesta DPO 13
@miumau*
@viivaviivi DPO 10
@Jazmyn DPO 10
@Soulsister8 DPO 9
@heltsuli DPO 5
@Lukija621014 DPO 5
@Rilja DPO 0
@Maicy DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★ 06/26
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2. ★ 07/26
@Emulii ★ 05/26 ★ 1. ★ 07/26

Viimeksi muokattu:
@Maicy mulla ainaki on yleensä liuska vielä aika haalea kun digi on jo posi mut saman vuorokauden aikana liuskalla tulee kans huippu.. ja jos niitä digin viivoja kattoo ite niin mulla ainaki on jo hymy vaikka ne viivat ei ihan tasavahvat ois 🤔 ja mä sanoisin et jos tänään on posi nii sit hommiin mielummin tänään ja huomenna kuin tänään ja ylihuomenna 😁

@Adelae mulla kans ens viikolla paluu lomalta, toivottavasti kans vauhdittaa piinapäiviä 🫣 tai sit ketuttaa niin paljon et piinapäivät on vielä pahemmat 🙈

@Jazmyn oireet kuulostaa tosi lupaavilta 🤩 pidetään sormet ristissä 🤞🏻ja samoin @miumau* lle myös sormet ristissä 🫶🏻

@n00ruska mulla ei noista testeistä oo kokemusta mutta hyvin vahvistuneelta mun silmään näyttäisi 😊

Täällä tuli ovisplussa!! 🤩🥳 Joskus puoli kolmen maissa testasin samasta pissasta viimeisen digin ja liuskan, liuska sai arvon 1,02 ja digi pysyvä hymy 🥳 ja nyt jo mahassa tuntemuksia ja turvotusta, yleensä vasta vähän myöhemmin 😯 tänään myös ollu jotenkin kuuma ja jopa vähän huono olo, voiskohan olla et nyt hormonit nous jotenki tosi vauhdikkaasti 🤔
Jeee🤩🤩💗 ja voi tosiaan oviksesta olla tuo huono olo mullakin välillä oviksen aikaan huono/kipeä olo🤔

• Tykkää
Reactions: Rilja
Huomenta! Ois kyllä taas menny ovisplussa ihan ohi kerran päivässä testaamalla, eilen aamulla oli se 0,26 ja tänään 0,43 😅 ja tänään on jo ihan tuntuvat oviskivutkin. Tallettelut oli eilen ja toissapäivänä eli nyt vaan taas piinailua ja toivomista 🥹

Mistä katot ton luvun? 😊 Mulla premom ja sain eilen uusinta tulkinnalla 1,13 luvuksi ja merkintä "peak".. Ja joo, mulla kans ois huippu jäänyt liuskalla saamatta, jos olisin vaan yhden testin aamusta tehnyt. 🤭

Tänään siis dpo 0 ja aattelin miehen kellistää vielä tälle pv. Sit pääsee raukka hetken tauolle.. 😅 Kunnon piinaviikot alkaa, onneksi lomaa vielä jäljellä, niin ehkä ei niin hitaasti kuluis aika. Toki ristiriitaista, kun en halua että loma loppuu, mut kun se loppuu niin tiedän onko tärppi käynyt vai ei. 🫠😁

Mulle voi siis päivittää täksi päiväksi Dpo 0, jos ehtii/jaksaa. 🤗

Mistä katot ton luvun? 😊 Mulla premom ja sain eilen uusinta tulkinnalla 1,13 luvuksi ja merkintä "peak".. Ja joo, mulla kans ois huippu jäänyt liuskalla saamatta, jos olisin vaan yhden testin aamusta tehnyt. 🤭

Tänään siis dpo 0 ja aattelin miehen kellistää vielä tälle pv. Sit pääsee raukka hetken tauolle.. 😅 Kunnon piinaviikot alkaa, onneksi lomaa vielä jäljellä, niin ehkä ei niin hitaasti kuluis aika. Toki ristiriitaista, kun en halua että loma loppuu, mut kun se loppuu niin tiedän onko tärppi käynyt vai ei. 🫠😁

Mulle voi siis päivittää täksi päiväksi Dpo 0, jos ehtii/jaksaa. 🤗
Premomista kans katon sen luvun 😊 mulla 1,11 tais olla nyt korkein mitä eilen sain

• Tykkää
Reactions: Maicy
Jännää @Jazmyn 🤞🏼🤞🏼

Musta kans tuntuu että lh-piikin alku on mennyt mulla ohi. 😅 21.7. Klo 7:40 oli 0.37. Seuraavana aamuna 22.7. Klo 9 arvo olikin jo 1.29 (en oo ikinä saanut näin korkeaa arvoa). Luulen siis että testi ois ollu posi jo tuolloin 21.7. illasta. Kaikki ovisoireet loppuivat tästä seuraavana päivänä eli 22.7. Lasken nyt kuitenkin testien mukaisesti päivät, eli tänään olis dpo1. Tämän saa lisätä listalle jos joku ehtii ja jaksaa. 🥰

Premomista kans katon sen luvun 😊 mulla 1,11 tais olla nyt korkein mitä eilen sain
Tuo on ihan kiva tuo tulkinta, mut todella paljon vaikuttaa valaistus ja se missä kuvan otat.. 😅 ainakin itelä. En aluksi tajunnut, et pitää odottaa hetki ennen ku kuvan ottaa sovellukseen testin teon jälkeen, mut eipähä ainakaan menny ovis täsä kierrossa ohi. Olojen puolesta en ehkä vielä ois ovista olettanut. Maha kipuja kyllä (eilen itse asiassa todella voimakasta alavatsa kipua ja juilintaa), mutta valkkari ei mitenkään selkeesti sellasta mitä itelä yleensä "ennen ovista" on ollut.. 🤔

Mut samoissa mennään nyt 🤩 Olisko sulla mikä laskettu, jos tärppi kävis? Mulla ois vissiin 16.4... 🙈

• Tykkää
Reactions: viivaviivi
Dpo 10 ja niin jännitän tän päivän testiä.

Luottotestinä rfsu early kuten ilm @Jazmyn ja @miumau* lla myös. Eilen tein sellasen ja sellane viivanpaikka tekeytymisaikana näky että käzi alkoi täristä. Mut tosiaan se oli nega. ...
Mieliala on ihan pms raivo ...ei oo hetkeen ollukaan... ja sit heti ajattelen et nii sw oli tammikuusaaki ku dpo 11 plussasin ...olin ihan seinäraivo.

En usko plussaa tulevan mut oon oppinu et se voi tulla täysin puun takaa.
Tsempiksi myös muille piinailijoille tämä😇

Tosiaan kuopus oli dpo 11 puhdas nega päiväl ja dpo 12 yöl haamu.

.....keskiviikkona dpo 15 pitäs alkaa menkat.

• Tykkää
Reactions: Adelae ja miumau*

Talletella kannattaa, mutta kyllä plussaa on vielä matkaa. Viivasta tulee yhtä vahva ja paksu kuin toisesta ellei jopa vahvempi. Maltti on valttia.

Dpo 10 ja niin jännitän tän päivän testiä.

Luottotestinä rfsu early kuten ilm @Jazmyn ja @miumau* lla myös. Eilen tein sellasen ja sellane viivanpaikka tekeytymisaikana näky että käzi alkoi täristä. Mut tosiaan se oli nega. ...
Mieliala on ihan pms raivo ...ei oo hetkeen ollukaan... ja sit heti ajattelen et nii sw oli tammikuusaaki ku dpo 11 plussasin ...olin ihan seinäraivo.

En usko plussaa tulevan mut oon oppinu et se voi tulla täysin puun takaa.
Tsempiksi myös muille piinailijoille tämä😇

Tosiaan kuopus oli dpo 11 puhdas nega päiväl ja dpo 12 yöl haamu.

.....keskiviikkona dpo 15 pitäs alkaa menkat.
Onpa jännää! Joko oot tehnyt testin?

Yhteistyössä